Aangepaste status

Wat is een aangepaste status?

Geopend, opgelost, nieuw, gesloten… Dit zijn standaard ticketstatussen, die een fase van het oplossen van tickets weergeven. Deze statussen zijn zichtbaar voor klanten en klantenvertegenwoordigers. Bedrijven zijn niet hetzelfde en hebben andere processen. Dus in sommige gevallen hebben bedrijven een speciale ticketstatus nodig.

Frequently asked questions

Wat is een aangepaste status?

Aangepaste status is een speciaal gecreëerde status die de status van uw ticket nauwkeurig weergeeft. Hiermee kunt u precies passen in het klantenserviceproces van een bepaald bedrijf. Standaardstatussen zijn open, opgelost, nieuw, gesloten.

Hoe kan ik een aangepaste status controleren?

U kunt aangepaste statussen bekijken onder individuele tickets in het vertegenwoordigerspaneel.

Kan ik aangepaste statussen bewerken in LiveAgent?

Nee, helaas bieden we deze functionaliteit niet.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.