Wat is een aangepaste status?
Geopend, opgelost, nieuw, gesloten… Dit zijn standaard ticketstatussen, die een fase van het oplossen van tickets weergeven. Deze statussen zijn zichtbaar voor klanten en klantenvertegenwoordigers. Bedrijven zijn niet hetzelfde en hebben andere processen. Dus in sommige gevallen hebben bedrijven een speciale ticketstatus nodig.
Frequently Asked Questions
Wat is een aangepaste status?
Aangepaste status is een speciaal gecreëerde status die de status van uw ticket nauwkeurig weergeeft. Hiermee kunt u precies passen in het klantenserviceproces van een bepaald bedrijf. Standaardstatussen zijn open, opgelost, nieuw, gesloten.
Hoe kan ik een aangepaste status controleren?
U kunt aangepaste statussen bekijken onder individuele tickets in het vertegenwoordigerspaneel.
Kan ik aangepaste statussen bewerken in LiveAgent?
Nee, helaas bieden we deze functionaliteit niet.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.