Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Aangepaste status

Wat is een aangepaste status?

Geopend, opgelost, nieuw, gesloten… Dit zijn standaard ticketstatussen, die een fase van het oplossen van tickets weergeven. Deze statussen zijn zichtbaar voor klanten en klantenvertegenwoordigers. Bedrijven zijn niet hetzelfde en hebben andere processen. Dus in sommige gevallen hebben bedrijven een speciale ticketstatus nodig.

Aangepaste status

Vaak gestelde vragen

Wat is een aangepaste status?

Aangepaste status is een speciaal gecreëerde status die de status van uw ticket nauwkeurig weergeeft. Hiermee kunt u precies passen in het klantenserviceproces van een bepaald bedrijf. Standaardstatussen zijn open, opgelost, nieuw, gesloten.

Hoe de aangepaste status te controleren?

U controleert de aangepaste status op precies dezelfde manier als de standaardstatussen. Ze zijn beschikbaar voor individuele tickets in het vertegenwoordigerspaneel in LiveAgent.

Kan ik de aangepaste status in LiveAgent bewerken?

U kunt de aangepaste status in het LiveAgent-paneel bewerken als u over de juiste machtigingen beschikt. Dit is hetzelfde als het bewerken van de standaardstatus in LiveAgent.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.