Wat is Web helpdesk?
Webhelpdesk, kortweg WHD, is een technologie die zorgt voor een helpdesk – ticketbeheer. Het stelt gebruikers in staat om hun klantenservicebeheer eenvoudiger te maken met ticketing. Alle communicatie wordt opgeslagen in tickets die worden beheerd. Het biedt ook hardware en software asset management, kennismanagement, geautomatiseerde feedback reviews voor gebruikers en nog veel meer. Alle configuratie is rechtstreeks vanuit de webbrowser beschikbaar voor gebruikers. Gebruikers hebben alleen een webbrowser nodig om een webhelpdesk te runnen.
Frequently Asked Questions
Wat is het verschil tussen web helpdesk en zelfstandige helpdeskapplicatie?
De web helpdesk is gericht op gebruikers, terwijl de servicedesk bedrijfsgericht is. Daarnaast richt de helpdesk zich op: puntoplossingen, ze zijn reactief en bedoeld voor eindgebruikers. Anderzijds biedt servicedesk proactieve dienstverlening, zijn servicedesktops geïntegreerd en zijn ook bedoeld voor technici.
Wat is het voordeel van het gebruik van een online web helpdesk?
Met de online klantenservice kunt u verschillende manieren van contact met de klant gebruiken. Online webhelpdesk helpt om de kloof tussen de klant en zijn probleem te overbruggen. Alle hulp is dan op één plek aanwezig en de klantenservice kan dit proces automatiseren. Online web helpdesk ondersteunt ook teamprestaties. hij kan gemakkelijk contact opnemen met een ander lid van het team, aantekeningen maken en informatie over klanten verzamelen. Eén van de belangrijkste voordelen is de bereikbaarheid. De klant kan niet altijd bellen, daarom maakt de internetservice het hem gemakkelijker.
Hoe krijg ik toegang tot de web helpdesksoftware?
Als u toegang wilt krijgen tot de web helpdesk, kunt u deze in uw paneel aansluiten. Configuratie is beschikbaar voor gebruikers op het niveau van een webbrowser, dus u heeft alleen internettoegang nodig.
Helpdesksoftware heeft noodzakelijke functies zoals toegang tot alle communicatiekanalen, een intuïtieve interface, integratie met andere tools en opties voor samenwerking. LiveAgent biedt deze technische ondersteuningssoftware met extra functies die het werk van het team kunnen verbeteren. Na aanmelding wordt er een bericht naar uw e-mailadres gestuurd met inloggegevens voor het LiveAgent dashboard. Onze website gebruikt cookies.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdesksoftware met functies zoals klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware en meer. Het platform biedt ook een vertegenwoordigerspaneel waarmee vertegenwoordigers effectief kunnen communiceren en toegang hebben tot alle functionaliteiten en functies vanuit één paneel. Met LiveAgent kunnen bedrijven hun klanteninteracties beheren en een omnichannel coherente ervaring bieden. Het platform biedt ook ondersteuning, gegevensmigratie, systeemstatus, logboekwijzigingen en aanvraagoffertes. LiveAgent is een partnerprogramma waarmee bedrijven kunnen samenwerken en biedt ook een academie, webinars, typetesten en een kostencalculator.
Helpdesk aanvraagformuliersjablonen
An application form for a helpdesk should be written in plain language, avoiding technical jargon and complex sentences. Customer service teams should aim to respond to customer requests as quickly as possible, determined by variables such as team size and the complexity of requests. An SLA signed by customer service representatives can help establish response times. Overall, the focus should be on serving customers efficiently.