Wat is een gebruikersfout?
Fouten die voortkomen uit de kant van de gebruiker staan bekend als ‘gebruikersfouten’. Als alles aan uw einde perfect is en de gebruiker klaagt over een fout, is de kans groot dat de fout aan zijn einde is.
Expert note
Een gebruikersfout is een fout die voortkomt uit de acties van de gebruiker, wat kan leiden tot klachten en is belangrijk om efficiënt en vriendelijk af te handelen voor klanttevredenheid.

Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.
Hoe beloningen en badges instellen in LiveAgent
Beloningen en badges in LiveAgent gamificeren klantenondersteuning, motiveren het team en verhogen de snelheid en nauwkeurigheid van probleemoplossing.
LiveAgent’s Bug Bounty programma
Verbeter klantensupport met LiveAgent en bouw betekenisvolle relaties op. Het programma voor het onthullen van kwetsbaarheden beloont veiligheidsonderzoekers.
Hoe: Vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent
Probeer alle communicatiekanalen uit terwijl uw LiveAgent klaar is. Chat, telefoongesprekken, video-oproepen, contactformulieren, forums, feedback, Twitter.