Met een ondersteuningsticket kunnen klanten een vraag of verzoek naar een organisatie sturen. Een ondersteuningsticket is een verzoek dat wordt ontvangen door een ticketsysteem. Elk aangemaakt ticket heeft zijn eigen unieke ID. Een ondersteuningsticket wordt geopend totdat het wordt opgelost door klantenvertegenwoordigers. Het slaat alle berichten van het gesprek op één enkele plaats op.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .