Ondersteuningsticket

Wat is een ondersteuningsticket?

Met een ondersteuningsticket kunnen klanten een vraag of verzoek naar een organisatie sturen. Een ondersteuningsticket is een verzoek dat wordt ontvangen door een ticketsysteem. Elk aangemaakt ticket heeft zijn eigen unieke ID. Een ondersteuningsticket wordt geopend totdat het wordt opgelost door klantenvertegenwoordigers. Het slaat alle berichten van het gesprek op één enkele plaats op.

Frequently asked questions

Wat is een ondersteuningsticket

Een ondersteuningsticket is een inkomende vraag van een klant over een bedrijf, product of service. Het kan bereiken via de communicatiekanalen die door het bedrijf worden gebruikt. Elk ticket heeft zijn eigen individuele ID. De melding wordt afgehandeld door een vertegenwoordiger die tot taak heeft de cliënt te ondersteunen en te assisteren.

Hoe wordt een ondersteuningsticket aangemaakt?

Een ondersteuningsticket wordt gemaakt door de klant die contact opneemt via een communicatiekanaal dat door het bedrijf wordt gebruikt.

 

Waar vindt u een lijst met ondersteuningstickets in LiveAgent?

Een lijst met LiveAgent-ondersteuningstickets is te vinden in het gedeelte Tickets.

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.