Gratis proefperiode

Algemene inbox

Bekijk en beantwoord tickets vanuit de algemene inbox van LiveAgent. Het is als een slimmere versie van uw emailinbox. Emails, chats, oproepen, Facebook– en Twitter-tickets, forumberichten, suggesties … Het is er allemaal, toegankelijk en beheerbaar vanaf één enkele plaats.

Email

U hoeft zich nooit meer zorgen te maken dat u een email van uw klant misloopt. Elke email wordt automatisch omgezet in een Ticket dat wordt toegewezen aan de juiste afdeling en ten slotte aan de ondersteuningsvertegenwoordiger.

email-naar-juiste-afdeling-LiveAgent

Voeg meerdere emailadressen toe, stel routing- en filterregels in om uw ondersteuningsproces te stroomlijnen. Ervaar emailondersteuning op de juiste manier!

Tijdregels zijn speciale regels die niet “actie getriggerd” zijn, maar in plaats daarvan tijdgebonden zijn. Tijdregels worden met tussenpozen op de achtergrond uitgevoerd (meestal elke minuut) en controleren of aan de voorwaarden is voldaan. Als het resultaat positief is, wordt de regel uitgevoerd.

Tijdregels worden meestal gebruikt voor het opschonen van taken, het verzenden van herinneringen per email, het afhandelen van tickets die al een tijdje niet actief zijn geweest, het toevoegen van tags, enz.

Live chat

Verhoog uw omzet door een chatknop op uw website toe te voegen. Wees er voor uw klanten wanneer ze een vraag voor u hebben.

Met LiveAgent-chatsoftware kunt u zien wat uw klanten typen nog voordat ze het bericht verzenden, kunt u bijlagen verzenden, zien waar uw bezoekers vandaan komen, chats overbrengen naar andere vertegenwoordigers en nog veel meer.

Telefoon

Praat met uw klanten via telefoon of pc-naar-pc-oproepen. U hoeft geen telefoons voor uw vertegenwoordigers te kopen, u kunt rechtstreeks op uw computer worden gebeld. Live Agent gebruikt Twilio voor de integratie van spraakoproepen.

Chat tegelijkertijd met uw klanten, u hoeft niets meer over de telefoon te spellen. Uw gesprekken en chats worden in één ticket bewaard. Creëer geautomatiseerde oproeproutingschema’s met een onbeperkt aantal ondersteuningsvertegenwoordigers en afdelingen.

Algemene inbox
Pc naar pc-oproep

Facebook

Archiveer uw Facebook-communicatie in Tickets. Categoriseer en doorzoek uw Facebook-berichten en opmerkingen van uw klanten. Verras uw klanten met razendsnelle klantenservice op sociale media. Ticketreacties worden automatisch in realtime op Facebook geplaatst.

Beheer een onbeperkt aantal profielen en pagina’s. Definieer de toegang tot uw Facebook-pagina’s via LiveAgent en beperk uw vertegenwoordigers tot paginabeheer op Facebook.

Twitter

Monitor tweets die overeenkomen met uw filters en verander ze in tickets. Laat uw vertegenwoordigers ze rechtstreeks vanaf uw helpdesk beantwoorden of retweeten. Maak een back-up van uw Twitter-communicatie in tickets. Categoriseer eenvoudig, voeg tags toe en doorzoek alle tweets die betrekking hebben op uw bedrijf. Beheer de toegang tot uw Twitter-accounts, voorkom dat uw medewerkers uw Twitter-accountinstellingen wijzigen.

Feedback & suggesties

Moedig klanten aan om u nieuwe ideeën en feedback te sturen voor toekomstige ontwikkeling. Bespreek elk idee met uw klanten in een gebruiksvriendelijk feedbackforum. Weet u wat de belangrijkste functies zijn voor uw klanten? Laat ze stemmen!

Communiceer de voortgang van de implementatie duidelijk met uw klanten.

Contactformulieren

Met contactformulieren wordt elk bericht automatisch omgezet in een Ticket dat uw vertegenwoordigers meteen kunnen oplossen! Gebruik een vooraf gedefinieerd formulier of maak uw eigen formulier en verzamel aanvullende gegevens over uw klanten.

Algemene inbox
Voorbeeld van contactenlijst

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .