Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Algemene inbox

Een algemene inbox is een uniforme inbox waarmee u vanaf één enkele plaats toegang hebt tot al uw berichten. De inbox kan emails, telefoontjes, sociale mediaberichten, kennisbanktickets en live chatberichten ophalen en stroomlijnen in één dashboard, waardoor het een onmisbare tool is voor klantenondersteuningsafdelingen.

Bovendien stelt een algemene inbox gebruikers in staat om alle inkomende berichten rechtstreeks vanuit de inbox te beantwoorden (zonder dat ze elk communicatiekanaal en apparaat moeten monitoren / inloggen).

Waarom is een algemene inbox een onmisbare functie voor alle bedrijven?

Een algemene inbox is een noodzaak voor alle bedrijven, solopreneurs en ondernemingen omdat het:

  • Stroomlijnt alle berichten van meerdere accounts in één inbox
  • Houdt alle vragen geordend op belangrijkheid en datum van ontvangst
  • Biedt gedeelde gebruikerstoegang (meerdere gebruikers kunnen tegelijkertijd zijn ingelogd via hun unieke inloggegevens)

  • Verbetert de efficiëntie van de vertegenwoordiger
  • Is veiliger
  • Verbetert de klantentevredenheid en -ervaring (meer context voor vertegenwoordigers, minder herhalingen voor klanten)

  • Wijst automatisch tickets toe aan afdelingen en vertegenwoordigers
  • Kan worden gebruikt voor ondersteuning van meerdere merken

Algemene-inbox-functie-LiveAgent
De algemene inbox van LiveAgent

Welke functies heeft de algemene inbox van LiveAgent?

De uniforme inbox van LiveAgent heeft een heleboel handige functies waardoor het een onmisbaar product is.

Automatische ticketroutering

Elk bericht dat in uw algemene inbox wordt ontvangen, wordt automatisch toegewezen aan een geschikte ondersteuningsmedewerker, waardoor verwarring of rondhangen onder uw personeel wordt voorkomen. Elke vertegenwoordiger weet precies welke berichten hij moet beantwoorden, wat resulteert in hogere productiviteitsniveaus en meer efficiëntie.

Geautomatiseerde-ticketverdeling-chatroutering-LiveAgent

Op tijd en trigger gebaseerde automatiseringsregels

De algemene inbox kan uw vertegenwoordigers bevrijden van alledaagse en repetitieve administratieve taken. Door specifieke automatiseringsregels op basis van tijd en triggers te maken, kan uw inbox taken uitvoeren zoals het opvolgen van e-mails of het markeren van tickets als spam.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Tags en filter

Het vinden van tickets in uw algemene inbox kan een fluitje van een cent zijn als u de juiste tags gebruikt. Er kunnen tags aan elk ticket worden toegevoegd om u te helpen bij het filteren en om in één oogopslag een overzicht te geven van de inhoud van elk ticket.

Filteren-op-tags

Realtime typeweergave en systeemeigen chatwidget

De algemene inbox geeft u een realtime voorbeeld van wat uw klanten typen in de live chatwidget die op uw website is geplaatst. Als u een voorproefje krijgt van de berichten van uw klanten voordat ze op Verzenden klikken, krijgen uw vertegenwoordigers extra tijd om de informatie te vinden die ze nodig hebben om indruk te maken op uw klanten met deskundige, gepersonaliseerde en tijdige ondersteuning.

Realtime typeweergave

Geïntegreerd klantenrelatiebeheersysteem

Het is onbetaalbaar om belangrijke klanteninformatie binnen handbereik te hebben. De algemene inbox van LiveAgent heeft een geïntegreerde CRM waarmee u aangepaste CRM-velden kunt maken om alle benodigde informatie over uw klanten op te slaan, inclusief eerdere aankopen, tickets en meer.

CRM-LiveAgent

Callcenter mogelijkheden

Zoals eerder vermeld, kan de universele inbox ook als een blended callcenter worden gebruikt. Het heeft alle registers en fluitjes van een moderne callcenteroplossing, inclusief IVR, ACD, doorverbinden, terugbellen en meer.

Ticketing

Interne chats

De algemene inbox zou niet compleet zijn zonder een realtime samenwerkingsoptie. Net als in Gmail kunt u rechtstreeks vanuit uw LiveAgent-inbox chatten met uw online collega’s.

Interne chat

Detectie van conflicten tussen vertegenwoordigers

De algemene inbox is beter dan de meeste traditionele emailclients zoals Outlook en Gmail, omdat deze u waarschuwt wanneer u zich op het terrein van een andere vertegenwoordiger begeeft. Als u bijvoorbeeld op het punt staat een ticket te beantwoorden waar een andere vertegenwoordiger aan werkt, zal het systeem u automatisch waarschuwen.

Vertegenwoordiger-conflictdetectie-LiveAgent

Privénotities en herinneringen

Privénotities zijn een andere geweldige algemene inbox-functie. Wanneer u zich in een ticket-thread bevindt, kunt u een privé-notitie maken die alleen u en andere vertegenwoordigers kunnen zien. Dit kan u dienen als een toekomstige herinnering of helpen anderen op de hoogte te brengen.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Wat wordt er in de algemene inbox geplaatst?

  • Emails van meerdere emailadressen
  • Live chats 
  • Telefoongesprekken (kan een onbeperkt aantal VoIP-telefoonnummers opnemen)
  • Facebook-berichten en opmerkingen (kan verbinding maken met meerdere Facebook-accounts)
  • Instagram-opmerkingen en -vermeldingen (kan verbinding maken met meerdere Instagram-accounts)
  • Tweets en Twitter-opmerkingen / -vermeldingen (kan verbinding maken met meerdere Twitter-accounts)
  • Viber berichten
  • Contactformulier berichten

Facebook-ticket LiveAgent
Algemene inbox POV en Faceboook POV

Hoe ziet het eruit / hoe werkt het in de praktijk?

Wat is een algemene inbox? Als u zich afvraagt ​​of uw klanten kunnen zien dat u een algemene inbox gebruikt om hun telefoontjes, live chats, Viber-berichten, tweets of emails te beantwoorden, is het antwoord nee. Bekijk hoe het werkt in deze gedetailleerde videozelfstudie.

LiveAgent Product Tour

Uw algemene inbox klaarmaken

Om ervoor te zorgen dat u uw algemene inbox optimaal benut, moet u deze verbinden met al uw emailaccounts, socialemediaprofielen en telefoonnummers. U moet ook onze live chatwidget op uw website plaatsen en een LiveAgent-ondersteuningsportaal maken. Weet u niet zeker hoe? Bekijk deze handleiding om aan de slag te gaan.

Algemene inbox

Hoe kunt u profiteren van de algemene inbox?

  • De uniforme inbox van LiveAgent kan u zowel tijd als geld besparen, aangezien uw vertegenwoordigers minder tijd zullen besteden aan het controleren van een groot aantal accounts en apparaten
  • Het kan u helpen snellere ondersteuning te bieden
  • Het kan u helpen om persoonlijkere antwoorden te geven dankzij onze geïntegreerde CRM die voor u klaar staat wanneer u vragen van klanten beantwoordt
  • Het beantwoorden van vragen van klanten via de algemene inbox van LiveAgent is veiliger omdat alle tickets worden opgeslagen in een gedeelde algemene inbox die toegankelijk is voor elke ondersteuningsmedewerker. Dit betekent dat u zich geen zorgen hoeft te maken over:
    • Inloggegevens voor email / Facebook / Instagram / Twitter delen met meerdere medewerkers
    • Aangemeld blijven op openbare apparaten
    • Apparaten verliezen die zijn aangemeld bij uw email- of sociale media-accounts
  • Concurrentievoordeel – LiveAgent is één van de weinige algemene inboxen die kan worden geïntegreerd met zowel Instagram als Viber

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Kennisbankbronnen

Klaar om de algemene inbox te proberen?

Ontdek hoe gemakkelijk het is om gepersonaliseerde, tijdige en deskundige ondersteuning te bieden met de algemene inbox van LiveAgent. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo