Tijdregels zijn speciale regels die niet “actie getriggerd” zijn, maar in plaats daarvan tijdgebonden zijn. Tijdregels worden met tussenpozen op de achtergrond uitgevoerd (meestal elke minuut) en controleren of aan de voorwaarden is voldaan. Als het resultaat positief is, wordt de regel uitgevoerd.
Tijdregels worden meestal gebruikt voor het opschonen van taken, het verzenden van herinneringen per email, het afhandelen van tickets die al een tijdje niet actief zijn geweest, het toevoegen van tags, enz.
Verhoog uw omzet door een chatknop op uw website toe te voegen. Wees er voor uw klanten wanneer ze een vraag voor u hebben.
Chat tegelijkertijd met uw klanten, u hoeft niets meer over de telefoon te spellen. Uw gesprekken en chats worden in één ticket bewaard. Creëer geautomatiseerde oproeproutingschema’s met een onbeperkt aantal ondersteuningsvertegenwoordigers en afdelingen.
Beheer een onbeperkt aantal profielen en pagina’s. Definieer de toegang tot uw Facebook-pagina’s via LiveAgent en beperk uw vertegenwoordigers tot paginabeheer op Facebook.
Moedig klanten aan om u nieuwe ideeën en feedback te sturen voor toekomstige ontwikkeling. Bespreek elk idee met uw klanten in een gebruiksvriendelijk feedbackforum. Weet u wat de belangrijkste functies zijn voor uw klanten? Laat ze stemmen!
Communiceer de voortgang van de implementatie duidelijk met uw klanten.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .