Op zoek naar een alternatief voor Gmail?

We kunnen gerust zeggen dat Gmail één van de meest populaire en meest gebruikte emaildiensten is. We zijn allemaal gewoon geraakt aan de gratis opslagruimte, de knop voor het terugroepen van emails en de extra handige functies zoals snooze, tags of mappen. We kunnen zeggen dat Gmail de perfecte emailoplossing is voor individuen. Alles wordt netjes en georganiseerd bijgehouden.

Als het echter gaat om het gebruik van Gmail voor bedrijven, specifiek voor klantenondersteuning, zijn er toch enkele beperkingen. Helaas ondersteunt Gmail geen algemene inbox met integraties voor meerdere kanalen of een dashboardoverzicht voor meerdere vertegenwoordigers. Dit zijn beide essentiële kenmerken van een klantenservice. Als u op zoek bent naar een alternatief voor Gmail voor uw ondersteuningsafdeling, dan is LiveAgent wellicht de juiste oplossing voor u.

Importeer uw emails naar LiveAgent en geniet van
oplossing voor klantenservice met meerdere kanalen.

LiveAgent optimaliseert meerdere klantenservicekanalen in één en dezelfde software
Ultieme helpdesk software ervaring met meerdere kanalen

Sterke helpdesk functies

Als u op zoek bent naar een alternatief voor Gmail voor uw bedrijf, overweeg dan LiveAgent. LiveAgent heeft meer dan 179 helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties. Maak gebruik van onze sterke analyse- en rapportagefuncties, gamificatiefuncties of geïntegreerde kennisbank.

Laat LiveAgent het zware werk doen, zodat u zich kunt concentreren op het opbouwen van waardevolle relaties met uw klanten.

4 redenen waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

Implementeer een algemene inbox in uw bedrijf en geniet van deze voordelen:

Verbeterde klantentevredenheid en klantenbinding

Verhoogde klantentevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.

Groeiende trend van verhoogde productiviteit

Verbeterde productiviteit van uw vertegenwoordigers

Verminder de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.

Verbind favoriete VoIP provider en contacten

Contactpunt

Uw ondersteuningsteam kan alle klantenverzoeken van meerdere kanalen op één en dezelfde plaats afhandelen.

Chronometer

Snellere reactietijden

Ticketingfuncties helpen u de totale tijd die wordt besteed aan het oplossen van een klantenprobleem te minimaliseren.

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meeste populaire helpdeskoplossingen.

badges

Helpdeskfuncties die klantenservice gemakkelijk maken

Lees verder om te ontdekken welke softwarefuncties essentieel zijn voor succesvolle klantenondersteuning.

De algemene inbox van LiveAgent

Gebruik de sterkte van een algemene inbox

De ideale software voor klantenservice moet transparant en gemakkelijk toegankelijk zijn voor alle vertegenwoordigers op uw afdeling. Het moet integraties met meerdere kanalen ondersteunen en aanvullende helpdeskfuncties bieden, zoals automatisering. De algemene inbox van LiveAgent kan dit allemaal.

De algemene inbox van LiveAgent is een slimmere versie van uw huidige emailinbox. Hiermee kunt u berichten verzenden en ontvangen vanuit meerdere kanalen, zoals email, live chat, sociale media of zelfs spraak- en video-oproepen. Accounts moeten niet meer gedeeld worden en het controleren van apparaten is ook niet meer nodig. Alle nieuwe tickets worden automatisch naar het LiveAgent-dashboard doorgestuurd en kunnen door alle vertegenwoordigers worden bekeken en beantwoord.

Met de algemene inbox kunt u tags, herinneringen, interne notities toevoegen, tickets voor afdelingen of specifieke veregenwoordigers automatiseren en nog veel meer. Als u op zoek bent naar een alternatief voor Gmail voor uw bedrijf, overweeg dan LiveAgent.

Maak gebruik van de hybride ticketstroom

Als u op zoek bent naar een alternatief voor Gmail voor uw bedrijf, overweeg dan LiveAgent. LiveAgent maakt gebruik van de hybride ticketstroom, een essentiële functie in klantenondersteuning omdat het de productiviteit van vertegenwoordigers verhoogt. De hybride ticketstroom zorgt ervoor dat alle tickets er hetzelfde uitzien, ongeacht het communicatiekanaal waarvan ze zijn ontvangen. Met de ticketstream kunt u de reis van uw klanten volgen via verschillende kanalen, maar altijd in hetzelfde hybride ticket blijven. Op deze manier heeft u alle belangrijke informatie over uw klanten en hun problemen binnen handbereik.

Email ticketing
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

Peter Komornik, CEO
logo slido zwart
Sterke automatisering en rapportage

Automatiseer taken om tijd te besparen

Automatisering is een essentiële functie voor klantenondersteuning omdat het veel tijd bespaart. Hiermee kunt u gewone taken automatiseren, workflows of unieke automatiseringsregels creëren op basis van uw professionele wensen.

Automatiseringsregels kunnen bijvoorbeeld automatisch tickets (in elke fase) toewijzen aan individuele vertegenwoordigers of afdelingen. U dient enkel een “trigger” te kiezen en de regel wordt uitgevoerd. In LiveAgent kunnen automatiseringsregels worden gebaseerd op elke ticketparameter, gebeurtenis of tijdsconditie.

Beslis of LiveAgent een goed alternatief voor Gmail is voor uw bedrijf met onze gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.

Breng uw klantenservice naar een hoger niveau

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Daarom is het een geweldig alternatief voor Gmail. Sluit u aan bij bedrijven als Yamaha, BMW, Huawei en de universiteit van Oxford om een optimale klantenservice te bieden. Met LiveAgent is het eenvoudig. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.

Klaar om over te schakelen naar LiveAgent

LiveAgent elimineert tegenslagen bij klantenservice

12% van de Amerikanen beschouwt een ‘gebrek aan snelheid’ als hun grootste frustratie bij klantenservice. Statista

Sociale media geïntegreerd in de helpdesk software

72% van de consumenten ziet het feit dat ze hun probleem aan meerdere mensen moeten uitleggen als een slechte klantenservice. Dimensionaal onderzoek

Eén derde van de consumenten zegt dat ze zouden overwegen om over te stappen naar een concurrent na slechts één geval van slechte klantenservice. American Express

72% van de consumenten zegt dat wanneer ze contact opnemen met de klantenservice, ze verwachten dat de vertegenwoordiger”weet wie ze zijn, wat ze hebben gekocht en dat hij inzicht heeft in hun eerdere contacten”. Microsoft

Ontdek waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha, O2 en de universiteit van Oxford gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .