We kunnen gerust zeggen dat Gmail één van de meest populaire en meest gebruikte emaildiensten is. We zijn allemaal gewoon geraakt aan de gratis opslagruimte, de knop voor het terugroepen van emails en de extra handige functies zoals snooze, tags of mappen. We kunnen zeggen dat Gmail de perfecte emailoplossing is voor individuen. Alles wordt netjes en georganiseerd bijgehouden.
Als het echter gaat om het gebruik van Gmail voor bedrijven, specifiek voor klantenondersteuning, zijn er toch enkele beperkingen. Helaas ondersteunt Gmail geen algemene inbox met integraties voor meerdere kanalen of een dashboardoverzicht voor meerdere vertegenwoordigers. Dit zijn beide essentiële kenmerken van een klantenservice. Als u op zoek bent naar een alternatief voor Gmail voor uw ondersteuningsafdeling, dan is LiveAgent wellicht de juiste oplossing voor u.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden aanvaard ik de algemene voorwaarden en het privacybeleid.
Als u op zoek bent naar een alternatief voor Gmail voor uw bedrijf, overweeg dan LiveAgent. LiveAgent heeft meer dan 179 helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties. Maak gebruik van onze sterke analyse- en rapportagefuncties, gamificatiefuncties of geïntegreerde kennisbank.
Laat LiveAgent het zware werk doen, zodat u zich kunt concentreren op het opbouwen van waardevolle relaties met uw klanten.
Implementeer een algemene inbox in uw bedrijf en geniet van deze voordelen:
LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.
Verminder de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.
Uw ondersteuningsteam kan alle klantenverzoeken van meerdere kanalen op één en dezelfde plaats afhandelen.
Ticketingfuncties helpen u de totale tijd die wordt besteed aan het oplossen van een klantenprobleem te minimaliseren.
We bieden migratiediensten voor de meeste populaire helpdeskoplossingen.
Lees verder om te ontdekken welke softwarefuncties essentieel zijn voor succesvolle klantenondersteuning.
De ideale software voor klantenservice moet transparant en gemakkelijk toegankelijk zijn voor alle vertegenwoordigers op uw afdeling. Het moet integraties met meerdere kanalen ondersteunen en aanvullende helpdeskfuncties bieden, zoals automatisering. De algemene inbox van LiveAgent kan dit allemaal.
De algemene inbox van LiveAgent is een slimmere versie van uw huidige emailinbox. Hiermee kunt u berichten verzenden en ontvangen vanuit meerdere kanalen, zoals email, live chat, sociale media of zelfs spraak- en video-oproepen. Accounts moeten niet meer gedeeld worden en het controleren van apparaten is ook niet meer nodig. Alle nieuwe tickets worden automatisch naar het LiveAgent-dashboard doorgestuurd en kunnen door alle vertegenwoordigers worden bekeken en beantwoord.
Met de algemene inbox kunt u tags, herinneringen, interne notities toevoegen, tickets voor afdelingen of specifieke veregenwoordigers automatiseren en nog veel meer. Als u op zoek bent naar een alternatief voor Gmail voor uw bedrijf, overweeg dan LiveAgent.
Als u op zoek bent naar een alternatief voor Gmail voor uw bedrijf, overweeg dan LiveAgent. LiveAgent maakt gebruik van de hybride ticketstroom, een essentiële functie in klantenondersteuning omdat het de productiviteit van vertegenwoordigers verhoogt. De hybride ticketstroom zorgt ervoor dat alle tickets er hetzelfde uitzien, ongeacht het communicatiekanaal waarvan ze zijn ontvangen. Met de ticketstream kunt u de reis van uw klanten volgen via verschillende kanalen, maar altijd in hetzelfde hybride ticket blijven. Op deze manier heeft u alle belangrijke informatie over uw klanten en hun problemen binnen handbereik.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten
Automatisering is een essentiële functie voor klantenondersteuning omdat het veel tijd bespaart. Hiermee kunt u gewone taken automatiseren, workflows of unieke automatiseringsregels creëren op basis van uw professionele wensen.
Automatiseringsregels kunnen bijvoorbeeld automatisch tickets (in elke fase) toewijzen aan individuele vertegenwoordigers of afdelingen. U dient enkel een “trigger” te kiezen en de regel wordt uitgevoerd. In LiveAgent kunnen automatiseringsregels worden gebaseerd op elke ticketparameter, gebeurtenis of tijdsconditie.
Beslis of LiveAgent een goed alternatief voor Gmail is voor uw bedrijf met onze gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.
LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Daarom is het een geweldig alternatief voor Gmail. Sluit u aan bij bedrijven als Yamaha, BMW, Huawei en de universiteit van Oxford om een optimale klantenservice te bieden. Met LiveAgent is het eenvoudig. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.
12% van de Amerikanen beschouwt een ‘gebrek aan snelheid’ als hun grootste frustratie bij klantenservice. Statista
72% van de consumenten ziet het feit dat ze hun probleem aan meerdere mensen moeten uitleggen als een slechte klantenservice. Dimensionaal onderzoek
Eén derde van de consumenten zegt dat ze zouden overwegen om over te stappen naar een concurrent na slechts één geval van slechte klantenservice. American Express
72% van de consumenten zegt dat wanneer ze contact opnemen met de klantenservice, ze verwachten dat de vertegenwoordiger”weet wie ze zijn, wat ze hebben gekocht en dat hij inzicht heeft in hun eerdere contacten”. Microsoft
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .