Op zoek naar een Gmail-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Gmail-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Bent u uw webmail zat?

We kunnen gerust zeggen dat Gmail één van de meest populaire en meest gebruikte emaildiensten is. We zijn allemaal gewoon geraakt aan de gratis opslagruimte, de knop voor het terugroepen van emails en de extra handige functies zoals snooze, tags of mappen. We kunnen zeggen dat Gmail de perfecte emailoplossing is voor individuen. Alles wordt netjes en georganiseerd bijgehouden.

Als het echter gaat om het gebruik van Gmail voor bedrijven, specifiek voor klantenondersteuning, zijn er toch enkele beperkingen. Helaas ondersteunt Gmail geen algemene inbox met integraties voor meerdere kanalen of een dashboardoverzicht voor meerdere vertegenwoordigers. Dit zijn beide essentiële kenmerken van een klantenservice. Als u op zoek bent naar een alternatief voor Gmail voor uw ondersteuningsafdeling, dan is LiveAgent wellicht de juiste oplossing voor u.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Importeer uw emails in LiveAgent en profiteer van onze
klantenserviceoplossing met meerdere kanalen

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Sterke helpdesk functies

Als u op zoek bent naar een alternatief voor Gmail voor uw bedrijf, overweeg dan LiveAgent. LiveAgent heeft meer dan 179 helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties. Maak gebruik van onze sterke analyse- en rapportagefuncties, gamificatiefuncties of geïntegreerde kennisbank.

Laat LiveAgent het zware werk doen, zodat u zich kunt concentreren op het opbouwen van waardevolle relaties met uw klanten.

3 redenen waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

Implementeer een algemene inbox in uw bedrijf en geniet van deze voordelen:

Verhoogde klantentevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.

Verbeterde productiviteit van uw vertegenwoordigers

Verminder de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.

Contactpunt

Uw ondersteuningsteam kan alle klantenverzoeken van meerdere kanalen op één en dezelfde plaats afhandelen.

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meeste populaire helpdeskoplossingen.

Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Gebruik de sterkte van een algemene inbox

De ideale klantenservicesoftware moet transparant en gemakkelijk toegankelijk zijn voor alle vertegenwoordigers op uw afdeling. Het moet integraties met meerdere kanalen ondersteunen en aanvullende helpdeskfuncties bieden, zoals automatisering. De algemene inbox van LiveAgent doet precies dat.

Maak gebruik van de hybride ticketstroom

Als u op zoek bent naar een alternatief voor Gmail voor uw bedrijf, overweeg dan LiveAgent. LiveAgent maakt gebruik van de hybride ticketstroom, een essentiële functie in klantenondersteuning omdat het de productiviteit van vertegenwoordigers verhoogt. De hybride ticketstroom zorgt ervoor dat alle tickets er hetzelfde uitzien, ongeacht het communicatiekanaal waarvan ze zijn ontvangen. Met de ticketstream kunt u de reis van uw klanten volgen via verschillende kanalen, maar altijd in hetzelfde hybride ticket blijven. Op deze manier heeft u alle belangrijke informatie over uw klanten en hun problemen binnen handbereik.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

black Slido logo
Create-rule-in-LiveAgent

Automatiseer taken om tijd te besparen

Automatisering is een essentiële functie voor klantenondersteuning omdat het veel tijd bespaart. Hiermee kunt u gewone taken automatiseren, workflows of unieke automatiseringsregels creëren op basis van uw professionele wensen.

Automatiseringsregels kunnen bijvoorbeeld automatisch tickets (in elke fase) toewijzen aan individuele vertegenwoordigers of afdelingen. U dient enkel een “trigger” te kiezen en de regel wordt uitgevoerd. In LiveAgent kunnen automatiseringsregels worden gebaseerd op elke ticketparameter, gebeurtenis of tijdsconditie.

Beslis of LiveAgent een goed alternatief voor Gmail is voor uw bedrijf met onze gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.

Breng uw klantenservice naar een hoger niveau

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Daarom is het een geweldig alternatief voor Gmail. Sluit u aan bij bedrijven als Yamaha, BMW, Huawei en de universiteit van Oxford om een optimale klantenservice te bieden. Met LiveAgent is het eenvoudig. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent elimineert tegenslagen bij klantenservice

12% van de Amerikanen beschouwt een ‘gebrek aan snelheid’ als hun grootste frustratie bij klantenservice. Statista

Social medias integrated into the help desk software

72% van de consumenten ziet het feit dat ze hun probleem aan meerdere mensen moeten uitleggen als een slechte klantenservice. Dimensionaal onderzoek

Simple and efficient customer service

Klantenverloop

Eén derde van de consumenten zegt dat ze zouden overwegen om over te stappen naar een concurrent na slechts één geval van slechte klantenservice. American Express

72% van de consumenten zegt dat wanneer ze contact opnemen met de klantenservice, ze verwachten dat de vertegenwoordiger”weet wie ze zijn, wat ze hebben gekocht en dat hij inzicht heeft in hun eerdere contacten”. Microsoft

Ontdek waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
Related Articles to Gmail alternatief

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo