Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Overschakelen naar LiveAgent &a migreer uw gegevens vandaag nog vanuit Gmail.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migreren vanuit Gmail?

Runt u uw klantenondersteuning vanuit uw Google account? Breng uw klantenservice naar een hoger niveau en migreer vandaag nog van Gmail naar LiveAgent.

LiveAgent is de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang. Voeg meer tools toe aan uw klantenondersteuning. Doe meer met live chat, callcenter, kennisbank of integratie van sociale media. Lees meer over de voordelen die LiveAgent uw bedrijf kan bieden.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Voordelen van migreren vanuit Gmail

Ticketing

Het ticketingsysteem kan u helpen uw klantenproblemen beter te organiseren.

Meer communicatiekanalen

Emailaccounts, live chat, callcenter, kennisbank en sociale media worden ondersteund.

Verbeterde workflow

U kunt meer doen in minder tijd. Bespaar geld, help meer klanten.

Benefits of attended call transfers

Wij migreren uw gegevens gratis

Gmail en producten van Google zijn gewoon geweldig, we gebruiken er ook enkele om ons werk te doen. Klantenondersteuning is echter een andere klasse en vereist op sommige niveaus meer aandacht en gespecialiseerde software.

Dat is waar LiveAgent een oplossing kan bieden. U hoeft uw Gmail account niet te verwijderen om het te gebruiken, we kunnen uw mailbox integreren met het ticketingsysteem van LiveAgent en u kunt al uw emails bijhouden in uw dashboard. Het is beter georganiseerd om klantenondersteuning te bieden en u ziet precies wanneer een probleem is opgelost.

Wat voor soort gegevens kunt u overdragen?

Supervisor

Mensen

Migreer uw contacten

Mail envelope

Communicatie

Uw emails en andere communicatie

Tags - icon

Labels

Emailtags kunnen handmatig worden geïmporteerd

customer feedback satisfaction rewards

Feedback

Migreer al uw feedback

Email is nog maar het begin

Welke methode u ook kiest om contact op te nemen met Unsplash, ze zullen hun best doen om u zo te helpen

Behalve uw Gmail-inbox toevoegen, kunt u meer inboxen van verschillende providers toevoegen, zoals Yahoo, Microsoft of een andere. Ons ticketsysteem organiseert uw e-mails van alle accounts. Maar dat is niet alles.

LiveAgent biedt u meer tools om in contact te komen met uw klanten. Neem snel contact op met onze supersnelle live chatwidget, met chat vertoonde snelheden van 2,5 seconden. Creëer uw eigen callcenter en kennisbank. Of neem contact op met de ondersteuning van sociale media. U kunt Facebook Messenger, Twitter, Instagram, WhatsApp en Viber integreren. Wilt u het eens proberen?

leuke manier. Ze proberen altijd hun klantenservice te verbeteren en ervoor te zorgen dat iedereen een geweldige ervaring heeft. Als u vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen en zij zullen u graag helpen.
liveagent tools

Bekijk wat u allemaal kan gebruiken

get inspired

24/7 klantenondersteuning

Bied geweldige ondersteuning met LiveAgent en krijg in ruil daarvoor geweldige ondersteuning. Al onze klanten krijgen 24/7 klantenondersteuning die bij het abonnement is inbegrepen.

Wanneer u een probleem moet oplossen of wanneer u ons gewoon enkele vragen wilt stellen, staan ​​wij altijd voor u klaar. We gebruiken dezelfde software, dus we weten precies hoe we u kunnen helpen. Dat betekent ook dat u contact met ons kunt opnemen via uw favoriete kanalen. Bel ons, stuur ons een email of neem contact met ons op via social media. Bent u geïnteresseerd? Klik gewoon op de onderstaande knop en probeer het uit.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Wat onze klanten over ons vertellen

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
Related Articles to Gmail migratie
LiveAgent biedt geavanceerde functies voor efficiënte klantenondersteuning, zoals een ticketsysteem, automatisering, rapportage en gamificatie. Het biedt ook live chat en een ingebouwd callcenter.

Ontdek LiveAgent

LiveAgent biedt geavanceerde functies voor efficiënte klantenondersteuning, zoals een ticketsysteem, automatisering, rapportage en gamificatie. Het biedt ook live chat en een ingebouwd callcenter.

Kant-en-klare berichten in LiveAgent versnellen reactietijd en zorgen voor consistentie in klantantwoorden, waardoor medewerkers zich kunnen concentreren op complexere klantenproblemen.

Summary:
Kant-en-klare berichten in LiveAgent versnellen de reactietijd en zorgen voor consistentie in klantantwoorden, waardoor medewerkers complexere klantenproblemen kunnen aanpakken.

Vooraf ingestelde berichten (macro’s) in LiveAgent

Kant-en-klare berichten in LiveAgent versnellen reactietijd en zorgen voor consistentie in klantantwoorden, waardoor medewerkers zich kunnen concentreren op complexere klantenproblemen. Summary: Kant-en-klare berichten in LiveAgent versnellen de reactietijd en zorgen voor consistentie in klantantwoorden, waardoor medewerkers complexere klantenproblemen kunnen aanpakken.

Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.

Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen

Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.

LiveAgent biedt een snel en eenvoudig proces om klantentickets af te drukken. Het platform bevat een video-tutorial voor stapsgewijze begeleiding.

Hoe tickets af te drukken in LiveAgent

LiveAgent biedt een snel en eenvoudig proces om klantentickets af te drukken. Het platform bevat een video-tutorial voor stapsgewijze begeleiding.

LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met 180 functies en 40 integraties die spraakcommunicatie stroomlijnt en bedrijfsregels automatiseert.

Hoe u contacten kunt instellen en maken in LiveAgent

LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met 180 functies en 40 integraties die spraakcommunicatie stroomlijnt en bedrijfsregels automatiseert.

Probeer alle communicatiekanalen uit terwijl uw LiveAgent klaar is. Chat, telefoongesprekken, video-oproepen, contactformulieren, forums, feedback, Twitter.

Hoe: Vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent

Probeer alle communicatiekanalen uit terwijl uw LiveAgent klaar is. Chat, telefoongesprekken, video-oproepen, contactformulieren, forums, feedback, Twitter.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo