Migreren vanuit Gmail?

Runt u uw klantenondersteuning vanuit uw Google account? Breng uw klantenservice naar een hoger niveau en migreer vandaag nog van Gmail naar LiveAgent.

LiveAgent is de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang. Voeg meer tools toe aan uw klantenondersteuning. Doe meer met live chat, callcenter, kennisbank of integratie van sociale media. Lees meer over de voordelen die LiveAgent uw bedrijf kan bieden.

Voordelen van migreren vanuit Gmail

Ondersteuning ticket

Ticketing

Het ticketingsysteem kan u helpen uw klantenproblemen beter te organiseren.

Ondersteuningsportaal

Meer communicatiekanalen

Emailaccounts, live chat, callcenter, kennisbank en sociale media worden ondersteund.

Stem van de klantenondersteuning

24/7 ondersteuning inbegrepen

Wij staan ​​voor u klaar als u hulp nodig heeft, elke dag op elk moment.

Scenario automatisering

Verbeterde workflow

U kunt meer doen in minder tijd. Bespaar geld, help meer klanten.

Voordelen van doorverbinden van oproepen

Wij migreren uw gegevens gratis

Gmail en producten van Google zijn gewoon geweldig, we gebruiken er ook enkele om ons werk te doen. Klantenondersteuning is echter een andere klasse en vereist op sommige niveaus meer aandacht en gespecialiseerde software.

Dat is waar LiveAgent een oplossing kan bieden. U hoeft uw Gmail account niet te verwijderen om het te gebruiken, we kunnen uw mailbox integreren met het ticketingsysteem van LiveAgent en u kunt al uw emails bijhouden in uw dashboard. Het is beter georganiseerd om klantenondersteuning te bieden en u ziet precies wanneer een probleem is opgelost.

Welke gegevens kan ik migreren?

Leidinggevende

Mensen

Migreer uw contacten

Ondersteuning ticket

Communicatie

Uw emails en andere communicatie

Label

Labels

Email labels kunnen geïmporteerd worden

klantenfeedback tevredenheid onderscheidingen

Feedback

Migreer al uw feedback

Email is nog maar het begin

Naast het opnemen van uw Gmail inbox, kunt u meer inboxen van verschillende providers toevoegen, zoals Yahoo, Microsoft of  andere. Ons ticketingsysteem organiseert uw emails van alle accounts. Maar dat is nog niet alles.

LiveAgent biedt u meer tools om in contact te komen met uw klanten. Neem snel contact op met onze supersnelle live chatwidget, met chatweergavesnelheden van 2,5 seconden. Creëer uw eigen callcenter en kennisbank. Of neem contact op met onze ondersteuning voor sociale media. U kunt Facebook Messenger, Twitter, Instagram en Viber integreren. Wilt u het uitproberen?

liveagent tools

Bekijk wat u allemaal kan gebruiken

 

LiveAgent-customer-service-management-software-Dashboard

 

customer-service-queue-easy-tickets-first-LiveAgent-example

Gmail migratie

 

 

call-center-overview-liveagent

 

Create customer forum - LiveAgent

Laat u inspireren

24/7 klantenondersteuning

Bied geweldige ondersteuning met LiveAgent en krijg in ruil daarvoor geweldige ondersteuning. Al onze klanten krijgen 24/7 klantenondersteuning die bij het abonnement is inbegrepen.

Wanneer u een probleem moet oplossen of wanneer u ons gewoon enkele vragen wilt stellen, staan ​​wij altijd voor u klaar. We gebruiken dezelfde software, dus we weten precies hoe we u kunnen helpen. Dat betekent ook dat u contact met ons kunt opnemen via uw favoriete kanalen. Bel ons, stuur ons een email of neem contact met ons op via social media. Bent u geïnteresseerd? Klik gewoon op de onderstaande knop en probeer het uit.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Wat onze klanten over ons vertellen

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha, O2 en de universiteit van Oxford gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .