Runt u uw klantenondersteuning vanuit uw Google account? Breng uw klantenservice naar een hoger niveau en migreer vandaag nog van Gmail naar LiveAgent.
LiveAgent is de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang. Voeg meer tools toe aan uw klantenondersteuning. Doe meer met live chat, callcenter, kennisbank of integratie van sociale media. Lees meer over de voordelen die LiveAgent uw bedrijf kan bieden.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden aanvaard ik de algemene voorwaarden en het privacybeleid.
Het ticketingsysteem kan u helpen uw klantenproblemen beter te organiseren.
Emailaccounts, live chat, callcenter, kennisbank en sociale media worden ondersteund.
Wij staan voor u klaar als u hulp nodig heeft, elke dag op elk moment.
U kunt meer doen in minder tijd. Bespaar geld, help meer klanten.
Gmail en producten van Google zijn gewoon geweldig, we gebruiken er ook enkele om ons werk te doen. Klantenondersteuning is echter een andere klasse en vereist op sommige niveaus meer aandacht en gespecialiseerde software.
Dat is waar LiveAgent een oplossing kan bieden. U hoeft uw Gmail account niet te verwijderen om het te gebruiken, we kunnen uw mailbox integreren met het ticketingsysteem van LiveAgent en u kunt al uw emails bijhouden in uw dashboard. Het is beter georganiseerd om klantenondersteuning te bieden en u ziet precies wanneer een probleem is opgelost.
Migreer uw contacten
Uw emails en andere communicatie
Email labels kunnen geïmporteerd worden
Migreer al uw feedback
Naast het opnemen van uw Gmail inbox, kunt u meer inboxen van verschillende providers toevoegen, zoals Yahoo, Microsoft of andere. Ons ticketingsysteem organiseert uw emails van alle accounts. Maar dat is nog niet alles.
LiveAgent biedt u meer tools om in contact te komen met uw klanten. Neem snel contact op met onze supersnelle live chatwidget, met chatweergavesnelheden van 2,5 seconden. Creëer uw eigen callcenter en kennisbank. Of neem contact op met onze ondersteuning voor sociale media. U kunt Facebook Messenger, Twitter, Instagram en Viber integreren. Wilt u het uitproberen?
Bied geweldige ondersteuning met LiveAgent en krijg in ruil daarvoor geweldige ondersteuning. Al onze klanten krijgen 24/7 klantenondersteuning die bij het abonnement is inbegrepen.
Wanneer u een probleem moet oplossen of wanneer u ons gewoon enkele vragen wilt stellen, staan wij altijd voor u klaar. We gebruiken dezelfde software, dus we weten precies hoe we u kunnen helpen. Dat betekent ook dat u contact met ons kunt opnemen via uw favoriete kanalen. Bel ons, stuur ons een email of neem contact met ons op via social media. Bent u geïnteresseerd? Klik gewoon op de onderstaande knop en probeer het uit.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Roman Bosch
Partly
Het is een genoegen om een geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.
Taras Baca
XperienceHR
De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
Matt Janaway
The Workplace Depot
We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
Viviane Carter
CSI Products
We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
Christian Lange
Lucky-Bike
Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
Jens Malmqvist
Projure
Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
Catana Alexandru
Websignal
Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
Jan Wienk
All British Casino
Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
Sissy Böttcher
Study Portals
We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
Peter Koning
TypoAssassin
We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
Aranzazu F
Factorchic
We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha, O2 en de universiteit van Oxford gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .