MailEnable integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is MailEnable?
MailEnable is een commerciële emailserver voor Microsoft Windows-besturingssystemen. Het bieden van veilige email- en samenwerkingsservices wordt eenvoudig gemaakt met de MailEnable-oplossing. Het wordt algemeen erkend als het meest populaire Windows Mail Server Platform ter wereld. MailEnable ondersteunt IMAP-, POP3- en SMTP-emailprotocollen en biedt tegelijkertijd anti-SPAM en antivirusbescherming voor zijn gebruikers. Een van de belangrijkste kenmerken die MailEnable onderscheiden van andere emailservers is de uitgebreide integratie met Microsoft Outlook.
Hoe kunt u MailEnable gebruiken?
MailEnable is een ideale oplossing voor gebruikers die hun bedrijf runnen vanaf computers met Microsoft Windows en die een veilige emailoplossing nodig hebben. Het is veilig en betrouwbaar en biedt precies wat u nodig hebt om de klus te klaren. Het integreert naadloos met de Microsoft Outlook-emailclient en u kunt het verbinden met uw LiveAgent-helpdesk voor verbeterde klantenondersteuningsdoeleinden.
Het LiveAgent ticketsysteem is volledig compatibel met meerdere emailinboxen van verschillende providers. De software heeft ook functieverbeteringen die ervoor zorgen dat uw emailcorrespondentie goed georganiseerd is en bij de juiste ontvangers wordt afgeleverd. Zodra een klantenvertegenwoordiger een aanvraag van de klant ontvangt, wordt deze omgezet in een ticket. Deze tickets zijn toegankelijk via de algemene inbox.
Bekijk functies zoalsafdelingen ofgeautomatiseerde ticketdistributie Zorgt ervoor dat alle tickets geleverd aan een beschikbareondersteuningsmedewerker. Daarnaast kunt u tags gebruiken om verschillende onderwerpgroepen te maken, of uw eigen openingstijden instellen om klanten te laten weten wanneer u beschikbaar bent om hun vragen te beantwoorden. Dit zijn slechts enkele van de vele LiveAgent-functies die zorgen voor een soepele workflow voor elk type gebruiker.
Email is niet het enige dat u kunt integreren. U kunt uw klantenhelpdesk uitbreiden met een VoIP callcenter, een van de snelste live chat-widgets, een uitgebreide kennisbank en uw sociale media-accounts – Facebook, Twitter, Instagram, en ook Viber en WhatsApp. Bekijk de volledige lijst met LiveAgent-functies waarmee u geweldige klantenondersteuning kunt bieden.
Wat zijn de voordelen van MailEnable?
- Snel en veilig
- Meest populaire mailserver voor Windows
- Uitgebreide Outlook-integratie
- Veel functies voor gebruikers
Help your customers effectively with LiveAgent
Begin your free 30-day trial and start providing awesome support with our ticketing system
Hoe MailEnable te integreren met LiveAgent
Integreer MailEnable met LiveAgent in slechts een paar eenvoudige stappen. LiveAgent heeft een eenvoudige integratieoptie die beschikbaar is in het configuratiemenu. Bekijk de stapsgewijze handleiding hieronder om te leren hoe u kunt integreren.
- Als u nog geen MailEnable email hebt, ga dan naar hun website en kies een abonnement. MailEnable biedt ook een gratis abonnement aan, zodat u kunt beginnen zonder enige noodzakelijke kosten. Zodra u dit gedaan hebt, download en installeer dan de client. Het installatieproces is eenvoudig dankzij de installatiewizard. Als u hulp nodig hebt, kunt u hier naar de handleiding kijken.
- Nadat u klaar bent met het opzetten van MailEnable, is het tijd om het te verbinden met uw LiveAgent helpdesk. Log in op uw account (of maak hier een gratis proefversie aan om te beginnen) en ga naar Configuratie > Email > Emailaccounts. Klik op de knop Creëren en selecteer Overig > IMAP/POP3.
- Nu geeft u uw gegevens in de configuratie in. U moet uw emailadres, wachtwoord en inloggegevens invoeren, evenals de server- en poortnummers. U moet ook een afdeling selecteren die verantwoordelijk is voor het beantwoorden van tickets vanuit deze email, naast andere opties. Als alles naar tevredenheid is, klikt u op Opslaan en bent u klaar.
De integratie is voltooid en uw LiveAgent-helpdesk staat nu klaar om u te helpen bij het oplossen van klanttickets. Bekijk de LiveAgent academy voor meer informatie over klantenondersteuning of bekijk de onderstaande video om bekijk de volledige LiveAgent-mogelijkheden.
Looking to integrate MailEnable with your customer support software?
Check out LiveAgent's MailEnable integration and experience seamless email management.
Frequently Asked Questions
Wat is MailEnable?
MailEnable is een commerciële emailserver die compatibel is met Microsoft Windows. Door MailEnable te gebruiken, kunt u uw klanten eenvoudig e-mail- en samenwerkingsservices bieden. Het wordt algemeen erkend als het meest populaire Windows Mail Server Platform ter wereld.
Hoe kunt u MailEnable gebruiken?
Gebruikers die een veilige emailoplossing nodig hebben met hun Microsoft Windows-computers, zullen in MailEnable een ideale oplossing vinden. Het biedt u de veiligheid en betrouwbaarheid die u nodig hebt om uw taken uit te voeren. De software integreert naadloos met Microsoft Outlook en u kunt deze integreren met uw LiveAgent-helpdesk om verbeterde klantenondersteuning te bieden.
Wat zijn de voordelen van MailEnable-integratie?
De voordelen zijn: snel en veilig, meest populaire mailserver voor Windows, uitgebreide Outlook-integratie, veel functies voor gebruikers.
Hoe MailEnable installeren en configureren?
Ga naar LiveAgent en open Configuratie > Email > Emailaccounts. Maak een nieuwe email en selecteer Overige. Selecteer IMAP/POP3, vul uw gegevens in en klik op Opslaan.
Bedrijven van elke omvang en sector kunnen met LiveAgent alle klantcommunicatie op één plaats beheren en de prestaties van de klantenservice opvolgen. Integrately verbindt meer dan 600 applicaties en biedt voordelen zoals tijdsbesparing en het verbeteren van workflow. Open-Xchange biedt volledige geïntegreerde software voor online communicatie, samenwerking en productiviteit en kan geïntegreerd worden met LiveAgent. Het integratieproces tussen Open-Xchange en LiveAgent is eenvoudig en er worden migratiediensten aangeboden voor de meest populaire helpdeskoplossingen.
LiveAgent biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheerssoftware. Het hebben van een partnerprogramma is ook een mogelijkheid voor geïnteresseerden. Het bedrijf is bezig met het opstarten van het dashboard voor nieuwe klanten. Er wordt een e-mail gestuurd naar nieuwe klanten met inloggegevens. De website maakt ook gebruik van cookies. Plan een demo om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.
De tekst beschrijft de voordelen van het gebruik van sjablonen bij e-mailmarketing en hoe technische ondersteuningsvertegenwoordigers uitgebreide kennis moeten hebben en menselijke vaardigheden moeten hebben. LiveAgent biedt geavanceerde tools voor klantvragenbeheer via verschillende kanalen en klanten kunnen een uitgebreide kennisbank van ondersteuningsdocumentatie creëren. Het biedt ook meerdere datacenters wereldwijd voor stabiliteit en veiligheid van klantenaccounts en heeft een gratis proefperiode van 14 dagen. Ondersteuning is alleen beschikbaar via email. Het fragment gaat ook in op het gebruik van e-mails voor bedrijfsaankondigingen en het aanbieden van een oplossing voor kantoorsamenwerking en een e-mailserver door Axigen.