Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Twitter

Wat is Twitter?

Twitter is een website voor microblogging en sociale media die door miljoenen mensen over heel de wereld wordt gebruikt. Gebruikers communiceren via korte berichten genaamd Tweets, waar ze tekst en verschillende media kunnen delen om met hun volgers te communiceren. Twitter wordt ook gebruikt door bedrijven en ondernemingen om hun producten te promoten, met klanten te communiceren of hen te ondersteunen.

Twitter kan een uitstekende tool zijn voor uw klantenserviceteam. Het kan de klantentevredenheid verhogen en uw vertegenwoordigers kunnen in realtime hulp bieden, in plaats van alleen emails of telefoontjes af te handelen.

Hoe kan ik het gebruiken?

Gebruik Twitter om een ​​zakelijk account aan te maken en uw product of diensten te delen. Twitter kan ook worden gebruikt als krachtig klantenservicekanaal met de juiste software en kennis. Door Twitter met LiveAgent te verbinden, kunt u op een andere manier uw klanten bereiken en een naam voor uw bedrijf creëren.

Nadat Twitter is geïntegreerd, controleert uw teaminbox de berichten en tweets van uw account.

Nu kunt u uw eigen lijst met zoekopdrachten definiëren – het volgen van tweets die op Twitter zijn gegenereerd. Hier zijn een paar voorbeelden van hoe u naar specifieke tweets kunt zoeken en deze in tickets kunt veranderen:

 

VoorbeeldTweets zoeken …
twitter zoekenmet zowel “twitter” als “zoeken”. Dit is de standaardoperator
“happy hour”met de exacte zin ‘happy hour’
liefde OF haatmet ‘liefde’ of ‘haat’ (of beide)
bier-wortelmet ‘bier’ maar niet ‘wortel’
#haikumet de hashtag “haiku”
van: twitterapiverzonden door de gebruiker @twitterapi
naar: twitterapiverzonden naar de gebruiker @twitterapi
plaats: opentable: 2over de plaats met OpenTable ID 2
plaats:247f43d441defc03over de plaats met Twitter-ID 247f43d441defc03
@twitterapimet vermelding van @twitterapi
superheld sinds: 09-05-2011met “superheld” en verzonden sinds datum “2011-05-09” (jaar-maand-dag).
twitterapi tot: 2011-05-09met “twitterapi” en verzonden vóór de datum “2011-05-09”.
film-eng 🙂met “film”, maar niet “eng”, en met een positieve instelling.
vlucht 🙁met “vlucht” en met een negatieve houding.
verkeer ?met “verkeer” en een vraag stellen.
hilarisch filter: linksmet “hilarisch” en met een URL.
nieuwsbron: tweet_buttonmet “nieuws” en ingevoerd via de Tweet-knop

Voordelen

  • Houd tweets en berichten in realtime bij
  • Alles wordt afgehandeld via een ticketingsysteem
  • Eén oplossing boordevol functies die uw sociale media verwerken

Hoe Twitter te integreren met LiveAgent

 

LiveAgent bevat een systeemeigen integratie voor uw Twitter-accounts. Ga gewoon naar uw LiveAgent-account, open Configuratie en zoek Twitter in het linkerpaneel of op het hoofdscherm.

Twitter in LiveAgent-configuratie-opties
Waar vindt u Twitter

Twitter moet eerst worden ingeschakeld. U kunt dit doen door op de oranje knop in de sectie te klikken. LiveAgent zal hierna opnieuw opstarten.

Twitter-gedeelte met de knop Twitter inschakelen
Klik op Twitter inschakelen

Ga vervolgens naar Twitter-accounts. Het is het gedeelte direct onder Twitter in het linkerdeelvenster. U kunt hier uw Twitter-accounts toevoegen. Klik op de oranje knop Twitter-account toevoegen.

Een Twitter-account toevoegen in LiveAgent
Twitter-account toevoegen

Een nieuw venster zal verschijnen. Log in op uw Twitter-account en geef LiveAgent toestemming om uw gegevens te verwerken en toegang te verlenen tot uw helpdesksoftware.

Log in op het Twitter-venster in de Twitter-accountconfiguratie
Log in op Twitter

Uw Twitter-account is verbonden en u zou het in de sectie moeten zien. De laatste stap is om op het potloodpictogram aan de rechterkant te klikken.

Twitter-account toegevoegd aan LiveAgent
Uw Twitter-account

U moet het statusvakje aanvinken om de integratie te voltooien. Hierdoor kan LiveAgent uw Tweets afhandelen en deze in uw ticketsysteem omzetten in tickets.

Controleer het statusvak in Twitter-configuratie in LiveAgent
Vink het vakje aan

U bent klaar. Ga uw gang en controleer uw ticketinbox. U zou uw tweets en antwoorden van uw volgers daar moeten zien.

Een voorbeeld van een Tweet op Twitter
Tweet
Een tweet is als ticket naar LiveAgent geëxporteerd
Tweet in LiveAgent

U hoeft nu niet meer tussen apps te schakelen en u kunt al uw klantencommunicatie afhandelen vanuit uw LiveAgent-inbox. Voel u vrij om meer accounts toe te voegen.

Twitter integreren met LiveAgent via Zapier

Als u wilt, kunt u Twitter met LiveAgent integreren via Zapier. Zapier is een service die u kan helpen bij het integreren van twee apps. De integratie is eenvoudig en kan in enkele minuten worden uitgevoerd.

Allereerst hebt u een Zapier-account nodig. U kunt er hier een aanmaken. Als u klaar bent, gaat u naar de LiveAgent + Twitter-integratiepagina.

LiveAgent- en Twitter-integratiepagina op Zapier
LiveAgent + Twitter

Scroll naar beneden op de pagina totdat u het gedeelte Twitter + LiveAgent verbinden in minuten ziet. Hier kunt u triggers en acties kiezen. Een trigger in de ene software activeert een actie in de tweede. Bedenk dus wat u wilt dat uw integratie doet en kies een trigger en een actie.

Als voorbeeld voor deze handleiding hebben we gekozen voor Twitter-trigger Nieuwe volger en een LiveAgent-actie Nieuwe klant toevoegen. U kunt deze integratie gebruiken om gebruikersgegevens per maand bij te houden, nieuwe contacten te krijgen voor gesprekken in uw teaminbox, verkoop- of marketingdoeleinden.

Klik op de blauwe knop om door te gaan.

Geselecteerde Twitter-trigger en LiveAgent-actie op Zapier
Twitter-trigger en LiveAgent-actie

Nu is het tijd om de trigger te configureren. Log in op uw Twitter-account en geef Zapier de nodige machtigingen om uw gegevens te verwerken.

Twitter-triggerinstelling in het integratieproces
Twitter insttallatie

Zorg ervoor dat u de trigger test om te zien of deze werkt. Zapier controleert of er volgers en gebruikers beschikbaar zijn in uw Twitter-account en verzamelt de gegevens.

Twitter-triggertest in de integratie-instellingen op Zapier
Trigger test

Na een succesvolle test van de trigger, gaat u verder met het configureren van LiveAgent-actie.

Hier moet u een paar formulieren invullen. Selecteer in het veld Email de optie zoals weergegeven op de onderstaande afbeelding of overweeg andere opties die beter voor u werken. In beide gevallen hoeft u geen emailadres in het emailveld in te vullen.

LiveAgent-actie-instellingen op Twitter-integratie op Zapier
LiveAgent-actie instellen

Als u klaar bent, voert u een laatste test van de integratie uit en kijkt u of deze werkt.

Een succesvolle test van een Twitter- en LiveAgent-integratie op Zapier
Een geslaagde integratietest

Werken? Super goed! Nu wordt elke nieuwe Twitter-volger opgeslagen als een contactpersoon in uw LiveAgent-ticketsysteem.

Een voorbeeld van een Twitter-volger
Twitter volger
Twitter-volger is als volger toegevoegd aan LiveAgent
Een nieuw contact in LiveAgent

Ga gerust terug naar de Zapier-pagina en maak meer integraties voor verschillende doeleinden.

Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo