Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Functies
  • Geautomatiseerde ticketverdeling:

Geautomatiseerde ticketverdeling:

Wat is geautomatiseerde ticketverdeling?

Geautomatiseerde ticketverdeling is een helpdeskfunctie die automatisch helpdesktickets toewijst aan ondersteuningsvertegenwoordigers volgens vooraf gedefinieerde regels. Elke helpdesk heeft een andere set geautomatiseerde regels voor ticketverdeling, zoals round-robin, bellen naar iedereen, willekeurige toewijzing of maximaal gebruik.

Chatverdeling

Waarom is geautomatiseerde ticketverdeling belangrijk?

Geautomatiseerde ticketverdeling kan uw klantenserviceteams op verschillende manieren helpen. Het kan:

Welnu, 77% van de consumenten zegt dat inefficiënte klantenervaringen afbreuk doen aan hun kwaliteit van leven.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Welke soorten geautomatiseerde distributiemethoden voor tickets zijn er in LiveAgent?

De helpdesksoftware van LiveAgent heeft meerdere verschillende geautomatiseerde ticketdistributiemethoden voor inkomende tickets, telefoontjes en chats.

Deze geautomatiseerde ticketdistributiemethoden zorgen ervoor dat uw vertegenwoordigers altijd een optimaal aantal servicetickets, een wisselende telefoondienst en aangewezen pauzetijden voor rust hebben.

Chatrouteringsopties van LiveAgent

Bel naar iedereen

De ‘bel naar iedereen’-methode laat alle online vertegenwoordigers weten dat er een nieuwe inkomende oproep en chat is en gaat over totdat deze wordt aangenomen.

Maximaal gebruik

Nieuwe chats worden toegewezen aan een vertegenwoordiger met het hoogste aantal actieve chats om het gebruik maximaal te houden. Zodra de klantenvertegenwoordiger geen beschikbare chatslots heeft, wordt een nieuwe chat doorgestuurd naar de volgende beschikbare vertegenwoordiger. Zo kunt u het ticketvolume voor chatvertegenwoordigers maximaliseren en andere vertegenwoordigers aan offline tickets laten werken.

Gemiddeld gebruik

De gemiddelde gebruiksmethode wijst nieuwe inkomende chats toe aan de vertegenwoordigers met het laagste aantal actieve chats om hetzelfde gebruik voor alle online vertegenwoordigers te behouden. In wezen verdeelt deze geautomatiseerde ticketdistributiemethode de gelijktijdige chats tussen alle beschikbare ondersteuningsvertegenwoordigers.

Willekeurige toewijzing

De methode voor de distributie van tickets met willekeurige toewijzing wijst tickets op willekeurige basis toe. Deze ticketdistributiemethode kan u gemiddeld en na verloop van tijd helpen hetzelfde aantal chats toe te wijzen aan elk van uw vertegenwoordigers.

Klaar om de werkdruk van de klantenservice te verbeteren?

Test onze abonnementen met onze 14-daagse gratis proefversies. Verspil geen tijd meer en ga meteen aan boord met een alles-in-één helpdeskoplossing.

GRATIS PROEFPERIODE

Prioriteiten bij het chatten

Als u wilt, kunt u chatprioriteiten instellen voor specifieke agenten. Als gevolg hiervan worden nieuwe chats doorgestuurd naar vertegenwoordigers met de hoogste prioriteit (1 – hoogste, 100 – laagste).

Automatische-chatdistributie-vertegenwoordiger-prioriteiten-LiveAgent

Maximale aantal chats

Definieer het maximale aantal chats voor elke vertegenwoordiger. Zodra het maximale volume is bereikt, worden nieuwe chats doorgestuurd naar andere online vertegenwoordigers met hoge chatprioriteiten.

Maximale-aantal-chattickets-LiveAgent

Telefoonroutering en prioriteiten van vertegenwoordigers

Er zijn twee opties voor telefoonroutering:

  • Willekeurige toewijzing – inkomende oproepen worden willekeurig toegewezen aan een online vertegenwoordiger.

  • Prioriteitstoewijzing – inkomende oproepen worden toegewezen aan een beschikbare vertegenwoordiger met de hoogste prioriteit.

Oproeproutering

Oproeproutering naar een persoonlijk apparaat

Met LiveAgent hebben vertegenwoordigers de mogelijkheid om inkomende oproepen door te leiden naar een persoonlijk apparaat, zoals een mobiele telefoon. Hierdoor kunnen agenten onderweg klantenondersteuning bieden.

Oproeproutering-apparaat-toevoegen-LiveAgent

Hoe u automatische ticketverdeling instelt in LiveAgent

Chatverdeling

  1. Log in op LiveAgent
  2. Klik op Configuratie (tandwielpictogram in de linker menubalk)

  3. Klik op Chat
  4. Klik op Chatinstellingen
  5. Zoek het gedeelte Chatroutering en selecteer de distributiemethode die u verkiest

  6. Klik op Opslaan
gratis-klantenbeheersoftware-chatroutering-LiveAgent

Oproepverdeling

  1. Log in op LiveAgent
  2. Klik op Configuratie (tandwielpictogram in de linker menubalk)

  3. Klik op Oproep
  4. Klik op Instellingen
  5. Zoek het gedeelte Oproeproutering en selecteer de distributiemethode die u verkiest

  6. Klik op Opslaan
Instellingen voor oproepverdeling

Ticketverdeling

Geautomatiseerde ticketverdeling instellen voor emails, vragen op sociale media en kennisbanktickets kan op twee manieren worden gedaan.

Ticketverdeling via afdelingen

  1. Log in op LiveAgent
  2. Klik op Configuratie (tandwielpictogram in de linker menubalk)

  3. Klik op Afdelingen
  4. Bewerk een bestaande afdeling of maak een nieuwe (als u een nieuwe afdeling maakt, zorg er dan voor dat de optie Oplossen ingeschakeld is aangevinkt)

  5. Klik op Vertegenwoordigers en voeg de vertegenwoordigers toe die verantwoordelijk zijn voor het oplossen van de tickets van deze afdeling

  6. Klik op Opslaan
  7. U kunt bijvoorbeeld op Twitter en Twitter-accounts klikken. Klik op Bewerken en selecteer in het gedeelte Afdeling de afdeling die u zojuist hebt aangemaakt. Deze stap kan opnieuw worden gemaakt voor Viber, Facebook, Instagram, belknoppen, videochatknoppen, chatknoppen en uitnodigingen, contactformulieren en emailaccounts.

  8. Klik op Opslaan. Vanaf nu worden nieuwe Twitter-tickets doorgestuurd naar de afdeling die u hebt geselecteerd en zijn ze alleen zichtbaar voor de vertegenwoordigers die u hebt geselecteerd. Nieuwe inkomende Twitter-tickets zullen verschijnen in hun Afhandel-sectie. Zodra een vertegenwoordiger een ticket opent via de knop To Solve, wijst het systeem dat ticket automatisch aan hem toe.

De-knop-afhandelen-LiveAgent

Ticketdistributie via vertegenwoordigers

  1. Log in op LiveAgent
  2. Klik op Configuratie (tandwielpictogram in de linker menubalk)

  3. Klik op Vertegenwoordigers
  4. Klik op Bewerken of maak een nieuwe vertegenwoordiger aan (als u een nieuwe vertegenwoordiger maakt, vult u zijn persoonlijke gegevens in en gaat u verder met de volgende stap)

  5. Klik op Afdelingen en voeg ze toe aan de afdelingen waartoe ze behoren (doe hetzelfde in het gedeelte Tickets, chats en oproepen)

  6. Klik op Opslaan
Wijs-vertegenwoordigers-toe-aan-afdelingen-LiveAgents

Gebruik regels om uw eigen workflows te creëren

Als u een stap verder wilt gaan, kunt u automatiseringsregels gebruiken om unieke workflows te creëren die fungeren als distributiemethode voor tickets. Log hiervoor in op LiveAgent, klik op Configuratie, selecteer Automatisering, klik op Regels en klik op Aanmaken.

Speel gerust met verschillende scenario’s. Als het gaat om de automatisering van LiveAgent, zijn de mogelijkheden eindeloos.

Automatiseringsregels LA

Voordelen van geautomatiseerde aangevinkte distributie

Verbeterde oplostijden en klantentevredenheid

Wanneer een ticket op het juiste moment aan de juiste vertegenwoordiger wordt toegewezen, kan dit een positieve invloed hebben op de oplossingstijd, wat op zijn beurt direct van invloed kan zijn op de klantentevredenheid. Tevreden klanten zijn de hoeksteen van elk bedrijf, aangezien ze van invloed zijn op aanbevelingen, online beoordelingen, mond-tot-mondreclame en verkoop. Daarom moet elk bedrijf ernaar streven zijn klanten tevreden te houden met uitstekende service, snelle responstijden en een persoonlijke aanpak.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Geautomatiseerde ticketverdeling bespaart tijd en geld

Kunt u zich voorstellen dat u elke ticketverantwoordelijkheid handmatig toewijst? Dit zou niet alleen een zeer tijdrovende klus zijn, maar het zou ook erg duur zijn. Gelukkig kan helpdesksoftware zoals LiveAgent geautomatiseerde ticketroutering op grote schaal aan. Laat de logistiek aan ons over zodat uw vertegenwoordigers zich kunnen concentreren op wat belangrijk is: het onderhouden van klantenrelaties.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Kennisbankbronnen

Raadpleeg onze bronnen in de kennisbank voor meer informatie over geautomatiseerde ticketroutering:

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Klaar om ondersteuningstickets automatisch te verdelen?

Ontdek hoe gemakkelijk het is om persoonlijke, tijdige en deskundige ondersteuning te bieden met LiveAgent. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Wat is geautomatiseerde ticketverdeling?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Geautomatiseerde ticketverdeling is een helpdeskfunctie die automatisch helpdesktickets toewijst aan ondersteuningsvertegenwoordigers volgens vooraf gedefinieerde regels.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Welke soorten geautomatiseerde distributiemethoden voor tickets zijn er?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Elke helpdesk heeft een andere set geautomatiseerde regels voor ticketverdeling, zoals round-robin, bellen naar iedereen, willekeurige toewijzing of maximale bezettingsgraad. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Waarom is geautomatiseerde ticketverdeling belangrijk?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Geautomatiseerde ticketverdeling kan uw klantenserviceteams op verschillende manieren helpen. Het kan: – de efficiëntie en productiviteit verhogen – de reactie- en oplostijden verkorten – Minder ruimte overlaten voor menselijke fouten – Tijd besparen en kosten verlagen ” } }] }

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo