Zijn uw ondersteuningsmedewerkers niet in staat om op tijd op vragen van klanten te reageren? Met LiveAgent helpdesk software kunt u de reactiesnelheid van uw ondersteuning drastisch verbeteren.
Met geavanceerde functies en functionaliteiten zoals automatiseringsregels, een eigen live chatwidget en een geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties, kunt u de kloof overbruggen tussen de service die u levert en de service die uw klanten verwachten.
De ideale reactiesnelheid varieert van kanaal tot kanaal en van branche tot branche. U moet er echter naar streven om zo snel mogelijk op de klant te reageren. Dit is wat de gemiddelde klant verwacht:
Email: 15 min – 1 uur
Live chat: 2 min 40 sec
Callcenter: 20 sec – 5 min
Sociale media: 1 uur
Het verhogen van de reactiesnelheden kan moeilijk zijn, vooral als u elke dag grote hoeveelheden inkomende klantenverzoeken hebt. De beste oplossing?
Helpdesk software die alle inkomende verzoeken van klanten stroomlijnt en organiseert op basis van belangrijkheid en kanaal. Vragen van meerdere kanalen (email, live chat, sociale media, callcenter) worden gecentraliseerd in één algemene inbox die veilig kan worden geopend door alle leden van uw klantenserviceteam.
66% van de klanten geeft aan dat het beste wat een bedrijf kan doen is hun tijd respecteren. Doe dit door snel te reageren op uw klanten, ongeacht het gebruikte kanaal, met onze helpdesk ticketing software.
Snelle reacties in realtime verbeteren de omzet en verkoop. 79% van de bedrijven zei dat het implementeren van live chat resulteerde in meer klantenloyaliteit, verkoop en inkomsten.
Door snel te reageren op zorgen en vragen van klanten, worden het vertrouwen en de loyaliteit van de klant versterkt, wat resulteert in meer herhaalaankopen en tevredenheid.
Volg het probleemoplossingstraject van uw klant via verschillende kanalen terwijl u in dezelfde hybride ticketstroom blijft.
Bespaar uw vertegenwoordigers wekelijks tot 15 uur werk door het zoeken naar klanteninformatie en eerdere communicatie te elimineren.
De helpdesksoftware van LiveAgent is de snelste chatwidget op de markt. Chat in realtime met uw klanten, maak gebruik van prechatformulieren, offline formulieren, een realtime typweergave en meer.
Met LiveAgent is het verhogen van de reactiesnelheid eenvoudig.
Alle vermeldingen, opmerkingen en berichten van Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram en Viber worden automatisch omgezet in tickets en in uw algemene inbox gepusht.
Reactiesnelheden verhogen? Fluitje van een cent!
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten
Peter Komornik, CEO
Routeer tickets automatisch naar de juiste vertegenwoordigers en afdelingen. Maak gebruik van standaardantwoorden, tijdregels en SLA-regels. Allemaal met één helpdesk-ticketsoftware.
Open en bewerk alle klanteninformatie met één enkele klik, terwijl u in realtime op vragen van klanten reageert.
LiveAgent kan worden geïntegreerd met meer dan 40 applicaties van derden, zoals Braintree, Shopify of Mailchimp, waardoor het niet meer nodig is om tussen verschillende accounts te schakelen.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020.
Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.
Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen, onze servicedesksoftware past zich gemakkelijk aan uw zakelijke vereisten aan.
Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.
Ontvang onze professionele helpdeskoplossing tegen een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.
Waar wacht u nog op? Begin vandaag met het verhogen van de reactiesnelheid!
Most Popular
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team