Talloze manieren om te verbeteren met
één tool

Verhoog de reactiesnelheid met behulp van LiveAgent.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Wilt u de reactiesnelheid verhogen?

Zijn uw ondersteuningsmedewerkers niet in staat om op tijd op vragen van klanten te reageren? Met LiveAgent helpdesk software kunt u de reactiesnelheid van uw ondersteuning drastisch verbeteren.

Met geavanceerde functies en functionaliteiten zoals automatiseringsregels, een eigen live chatwidget en een geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties, kunt u de kloof overbruggen tussen de service die u levert en de service die uw klanten verwachten.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
Woman responding to text while walking

Hoe snel moet uw reactiesnelheid zijn?

De ideale reactiesnelheid varieert van kanaal tot kanaal en van branche tot branche. U moet er echter naar streven om zo snel mogelijk op de klant te reageren. Dit is wat de gemiddelde klant verwacht:

Email received in inbox Email: 15 min – 1 uur

Live chat: 2 min 40 sec

Call center Callcenter: 20 sec – 5 min

Sociale media: 1 uur

Overweldigd met te veel verzoeken?

Het verhogen van de reactiesnelheden kan moeilijk zijn, vooral als u elke dag grote hoeveelheden inkomende klantenverzoeken hebt. De beste oplossing?

Helpdesk software die alle inkomende verzoeken van klanten stroomlijnt en organiseert op basis van belangrijkheid en kanaal. Vragen van meerdere kanalen (email, live chat, sociale media, callcenter) worden gecentraliseerd in één algemene inbox die veilig kan worden geopend door alle leden van uw klantenserviceteam.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Waarom zou u ernaar moeten streven de reactiesnelheid te verhogen?

Hogere klantentevredenheid

66% van de klanten geeft aan dat het beste wat een bedrijf kan doen is hun tijd respecteren. Doe dit door snel te reageren op uw klanten, ongeacht het gebruikte kanaal, met onze helpdesk ticketing software.

Verbetert de omzet en verkoop

Snelle reacties in realtime verbeteren de omzet en verkoop. 79% van de bedrijven zei dat het implementeren van live chat resulteerde in meer klantenloyaliteit, verkoop en inkomsten.

Versterkt vertrouwen en loyaliteit

Door snel te reageren op zorgen en vragen van klanten, worden het vertrouwen en de loyaliteit van de klant versterkt, wat resulteert in meer herhaalaankopen en tevredenheid.

Lightning fast responses

De perfecte tool voor het verhogen van de reactiesnelheden

Volg het probleemoplossingstraject van uw klant via verschillende kanalen terwijl u in dezelfde hybride ticketstroom blijft.

Bespaar uw vertegenwoordigers wekelijks tot 15 uur werk door het zoeken naar klanteninformatie en eerdere communicatie te elimineren.

Zet websitebezoekers binnen enkele seconden om in klanten

De helpdesksoftware van LiveAgent is de snelste chatwidget op de markt. Chat in realtime met uw klanten, maak gebruik van prechatformulieren, offline formulieren, een realtime typweergave en meer.

Met LiveAgent is het verhogen van de reactiesnelheid eenvoudig.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Nooit meer schakelen tussen apps

Alle vermeldingen, opmerkingen en berichten van Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram en Viber worden automatisch omgezet in tickets en in uw algemene inbox gepusht.

Reactiesnelheden verhogen? Fluitje van een cent!

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

black Slido logo

Meer functies die de reactietijden verbeteren

Automatiseringsregels

Routeer tickets automatisch naar de juiste vertegenwoordigers en afdelingen. Maak gebruik van standaardantwoorden, tijdregels en SLA-regels. Allemaal met één helpdesk-ticketsoftware.

Geïntegreerde software voor klantenrelatiebeheer

Open en bewerk alle klanteninformatie met één enkele klik, terwijl u in realtime op vragen van klanten reageert.

Meer dan 40 integraties

LiveAgent kan worden geïntegreerd met meer dan 40 applicaties van derden, zoals Braintree, Shopify of Mailchimp, waardoor het niet meer nodig is om tussen verschillende accounts te schakelen.

Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

Waarom is onze helpdesk software de juiste keuze?

Most reviewed and number 1

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020.

Preferred by 21k businesses

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Packed with features

Rijk aan meer dan 180 functies

Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen, onze servicedesksoftware past zich gemakkelijk aan uw zakelijke vereisten aan.

Cloud based and secure help desk

Cloudgebaseerd en veilig

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Transparante en betaalbare prijzen

Ontvang onze professionele helpdeskoplossing tegen een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.

Waar wacht u nog op? Begin vandaag met het verhogen van de reactiesnelheid!

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Verhoog de reactietijd
De eerste reactietijd is de hoeveelheid tijd die de vertegenwoordigers van uw bedrijf nodig hebben om voor het eerst op de klant te reageren. Bekijk meer.

Eerste reactietijd

Een lage reactietijd is essentieel voor klantenservice en tevredenheid. LiveAgent biedt Nederlandse servicedesk software voor betere klantenervaring.

Callcentra zijn nog steeds een integraal onderdeel van de klantenservice. Leer hoe u de uwe efficiënter kunt maken met de callcenterautomatiseringsfuncties van LiveAgent.

Callcenterautomatisering

Leer hoe callcenterautomatisering uw bedrijf kan helpen door het verbeteren van klantenservice, workflow en klantenervaring. Ontdek de functies van LiveAgent voor automatisering van repetitieve callcentertaken.

Een geweldige klantenservice is een uitstekende service die aan klanten wordt gegeven. Het gaat niet alleen om het oplossen van problemen en het verkopen van producten en diensten.

Geweldige klantenservice

Een geweldige klantenservice gaat verder dan oplossen van problemen en verkopen van producten. Het is het overtreffen van verwachtingen en het bieden van waarde aan klanten door snelle en professionele antwoorden.

Op zoek naar een andere oplossing dan Gist? Bekijk LiveAgent en ontdek de voordelen. Start vandaag nog uw gratis proefperiode en bied betere ondersteuning.

Op zoek naar een alternatief voor Gist?

LiveAgent biedt klantenservice software en alternatieven voor Kustomer en Intercom. Ze hebben partnerprogramma's, webinars en typetesten.

Ontdek wie callcentermanagers zijn en hoe u de meest effectieve en bekwame kandidaten kunt herkennen en aannemen.

Callcentermanagers

Leer hoe menselijk contact klantensupport kan verbeteren en betekenisvolle relaties kan opbouwen. Callcentermanagers beheren callcentra en helpen hun teams om doelen te bereiken. Efficiënte communicatie en ervaring zijn essentieel bij het inhuren van bekwame managers. Een goede callcentermanager heeft leiderschapskwaliteiten en een effectieve aanpak om het team te leiden en de klanttevredenheid te verbeteren.

Bedrijfsregels als hulpmiddel in LiveAgent helpen uw klantenvertegenwoordiger geconcentreerd te blijven. Deze tool zal onder bepaalde omstandigheden al het saaie werk doen.

Bedrijfsregels

Bedrijfsregels automatiseren dagelijkse taken en verbeteren klantenservice. Ontdek hoe ze werken in LiveAgent voor meer efficiëntie en tijdsbesparing.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo