Gratis proefperiode

Wilt u de reactiesnelheid verhogen?

Zijn uw ondersteuningsmedewerkers niet in staat om op tijd op vragen van klanten te reageren? Met LiveAgent helpdesk software kunt u de reactiesnelheid van uw ondersteuning drastisch verbeteren.

Met geavanceerde functies en functionaliteiten zoals automatiseringsregels, een eigen live chatwidget en een geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties, kunt u de kloof overbruggen tussen de service die u levert en de service die uw klanten verwachten.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Reageer sneller op verzoeken

Hoe snel moet uw reactiesnelheid zijn?

Ideale reactiesnelheden variëren van kanaal tot kanaal en van sector tot sector. U moet echter proberen zo snel mogelijk op de klant te reageren. Dit is wat de gemiddelde klant verwacht:

Email received in inbox Email: 15 min – 1 uur

Verhoog de reactietijd Live chat: 2 min 40 sec

Call center Callcenter: 20 sec – 5 min

Verhoog de reactietijd Sociale media: 1 uur

Overweldigd met te veel verzoeken?

Het verhogen van de reactiesnelheden kan moeilijk zijn, vooral als u elke dag grote hoeveelheden inkomende klantenverzoeken hebt. De beste oplossing?

Helpdesk software die alle inkomende verzoeken van klanten stroomlijnt en organiseert op basis van belangrijkheid en kanaal. Vragen van meerdere kanalen (email, live chat, sociale media, callcenter) worden gecentraliseerd in één algemene inbox die veilig kan worden geopend door alle leden van uw klantenserviceteam.

Behandel veel verzoeken tegelijkertijd met LiveAgent

Waarom zou u ernaar moeten streven de reactiesnelheid te verhogen?

3-sterren feedback

Hogere klantentevredenheid

66% van de klanten geeft aan dat het beste wat een bedrijf kan doen, is hun tijd respecteren. Doe dit door snel op uw klanten te reageren, ongeacht het gebruikte kanaal.

Focus op retentie

Verbetert klantenbehoud

Door snel op de vragen van uw klant te reageren, wordt de retentie verbeterd. Geef uw klanten niet de kans om na te denken over uw concurrenten, simpelweg omdat u te traag bent.

Groeiende trend van verhoogde productiviteit

Verbetert de omzet en verkoop

Snelle reacties in realtime verbeteren de omzet en verkoop. 79% van de bedrijven zei dat het implementeren van live chat resulteerde in meer klantenloyaliteit, verkoop en inkomsten.

Verbeterd vertrouwen en loyaliteit van klanten

Versterkt vertrouwen en loyaliteit

Door snel te reageren op zorgen en vragen van klanten, worden het vertrouwen en de loyaliteit van de klant versterkt, wat resulteert in meer herhaalaankopen en tevredenheid.

Razendsnelle antwoorden

De perfecte tool voor het verhogen van de reactiesnelheden

Volg het probleemoplossingstraject van uw klant via verschillende kanalen terwijl u in dezelfde hybride ticketstroom blijft.

Bespaar uw vertegenwoordigers wekelijks tot 15 uur werk door het zoeken naar klanteninformatie en eerdere communicatie te elimineren.

Zet websitebezoekers binnen enkele seconden om in klanten

LiveAgent beschikt over de snelste chatwidget op de markt. Chat in realtime met uw klanten, maak gebruik van pre-chatformulieren, offline formulieren, een realtime typeweergave en meer.

Met LiveAgent is het verhogen van de reactiesnelheid eenvoudig.

Gebruik proactieve chatuitnodigingen om bezoekers om te zetten in klanten
Ultieme helpdesk software ervaring met meerdere kanalen

Nooit meer schakelen tussen apps

Alle vermeldingen, opmerkingen en berichten van Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram, and Viber worden automatisch omgezet in tickets en naar uw algemene inbox gepusht.

Reactiesnelheden verhogen? Fluitje van een cent!

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

Peter Komornik, CEO
logo slido zwart

Meer functies die de reactietijden verbeteren

Materiaal

Automatiseringsregels

Routeer tickets automatisch naar de juiste vertegenwoordigers en afdelingen. Maak gebruik van standaardantwoorden, tijdregels en regels in verband met overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau.

Manager

Geïntegreerde software voor klantenrelatiebeheer

Open en bewerk alle klanteninformatie met één enkele klik, terwijl u in realtime op vragen van klanten reageert.

Callcenter

Interne chats oproepen

Zit u vast? Bel of chat met uw collega’s rechtstreeks vanuit LiveAgent. Er zijn geen externe applicaties van derden nodig.

Integraties prijzen

Meer dan 40 integraties

LiveAgent kan worden geïntegreerd met meer dan 40 applicaties van derden, zoals Braintree, Shopify of Mailchimp, waardoor het niet meer nodig is om tussen verschillende accounts te schakelen.

Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Waarom is onze helpdesk software de juiste keuze?

Meest beoordeeld en nummer 1

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020.

Gekozen door 21.000 bedrijven

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Rijk aan functies

Rijk aan meer dan 180 functies

Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.

Cloudgebaseerde en veilige helpdesk

Cloudgebaseerd en veilig

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Transparante en betaalbare prijzen

Ontvang onze professionele helpdeskoplossing voor een vast maandelijks bedrag zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.

Waar wacht u nog op? Begin vandaag met het verhogen van de reactiesnelheden!

Package Name

Ticket+chat

Ideaal voor kleine tot middelgrote bedrijven

29 /maand
Package Name

Alles inbegrepen

Ideaal voor bedrijven van elke omvang en grote ondernemingen

39 /maand

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo