Zijn uw ondersteuningsmedewerkers niet in staat om op tijd op vragen van klanten te reageren? Met LiveAgent helpdesk software kunt u de reactiesnelheid van uw ondersteuning drastisch verbeteren.
Met geavanceerde functies en functionaliteiten zoals automatiseringsregels, een eigen live chatwidget en een geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties, kunt u de kloof overbruggen tussen de service die u levert en de service die uw klanten verwachten.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
De ideale reactiesnelheden variëren van kanaal tot kanaal en van sector tot sector. U moet er echter naar streven om de klant zo snel mogelijk te antwoorden. Dit is wat de gemiddelde klant verwacht:
Email: 15 min – 1 uur
Live chat: 2 min 40 sec
Callcenter: 20 sec – 5 min
Het verhogen van de reactiesnelheden kan moeilijk zijn, vooral als u elke dag grote hoeveelheden inkomende klantenverzoeken hebt. De beste oplossing?
Helpdesk software die alle inkomende verzoeken van klanten stroomlijnt en organiseert op basis van belangrijkheid en kanaal. Vragen van meerdere kanalen (email, live chat, sociale media, callcenter) worden gecentraliseerd in één algemene inbox die veilig kan worden geopend door alle leden van uw klantenserviceteam.
66% van de klanten geeft aan dat het beste wat een bedrijf kan doen, is hun tijd respecteren. Doe dit door snel op uw klanten te reageren, ongeacht het gebruikte kanaal.
Snelle reacties in realtime verbeteren de omzet en verkoop. 79% van de bedrijven zei dat het implementeren van live chat resulteerde in meer klantenloyaliteit, verkoop en inkomsten.
Door snel te reageren op zorgen en vragen van klanten, worden het vertrouwen en de loyaliteit van de klant versterkt, wat resulteert in meer herhaalaankopen en tevredenheid.
Volg het probleemoplossingstraject van uw klant via verschillende kanalen terwijl u in dezelfde hybride ticketstroom blijft.
Bespaar uw vertegenwoordigers wekelijks tot 15 uur werk door het zoeken naar klanteninformatie en eerdere communicatie te elimineren.
LiveAgent beschikt over de snelste chatwidget op de markt. Chat in realtime met uw klanten, maak gebruik van pre-chatformulieren, offline formulieren, een realtime typeweergave en meer.
Met LiveAgent is het verhogen van de reactiesnelheid eenvoudig.
Alle vermeldingen, opmerkingen en berichten van Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram, and Viber worden automatisch omgezet in tickets en naar uw algemene inbox gepusht.
Reactiesnelheden verhogen? Fluitje van een cent!
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten
Peter Komornik, CEO
Routeer tickets automatisch naar de juiste vertegenwoordigers en afdelingen. Maak gebruik van standaardantwoorden, tijdregels en regels in verband met overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau.
Open en bewerk alle klanteninformatie met één enkele klik, terwijl u in realtime op vragen van klanten reageert.
LiveAgent kan worden geïntegreerd met meer dan 40 applicaties van derden, zoals Braintree, Shopify of Mailchimp, waardoor het niet meer nodig is om tussen verschillende accounts te schakelen.
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020.
Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.
Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.
Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.
Ontvang onze professionele helpdeskoplossing tegen een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.
Waar wacht u nog op? Begin vandaag met het verhogen van de reactiesnelheid!
Most Popular
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
LiveAgent kan helpen de tijd te verminderen die nodig is om te reageren op de vragen van uw klanten, aangezien uw vertegenwoordigers niet tussen platforms hoeven te schakelen. Alle vragen van klanten worden verzameld in één dashboard en automatisch verdeeld onder uw vertegenwoordigers. Dit zorgt voor een efficiënte workflow, wat uiteindelijk de reactiesnelheid ten goede komt.
LiveAgent is een veelzijdige klantenserviceoplossing die platforms automatiseert, analyseert en verbindt. Zo helpen functies zoals standaardberichten, emailsjablonen of interne chats uw vertegenwoordigers om de responstijd voor email meteen te verbeteren.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar