Zijn uw ondersteuningsmedewerkers niet in staat om op tijd op vragen van klanten te reageren? Met LiveAgent helpdesk software kunt u de reactiesnelheid van uw ondersteuning drastisch verbeteren.
Met geavanceerde functies en functionaliteiten zoals automatiseringsregels, een eigen live chatwidget en een geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties, kunt u de kloof overbruggen tussen de service die u levert en de service die uw klanten verwachten.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden aanvaard ik de algemene voorwaarden en het privacybeleid.
Ideale reactiesnelheden variëren van kanaal tot kanaal en van sector tot sector. U moet echter proberen zo snel mogelijk op de klant te reageren. Dit is wat de gemiddelde klant verwacht:
Email: 15 min – 1 uur
Live chat: 2 min 40 sec
Callcenter: 20 sec – 5 min
Sociale media: 1 uur
Het verhogen van de reactiesnelheden kan moeilijk zijn, vooral als u elke dag grote hoeveelheden inkomende klantenverzoeken hebt. De beste oplossing?
Helpdesk software die alle inkomende verzoeken van klanten stroomlijnt en organiseert op basis van belangrijkheid en kanaal. Vragen van meerdere kanalen (email, live chat, sociale media, callcenter) worden gecentraliseerd in één algemene inbox die veilig kan worden geopend door alle leden van uw klantenserviceteam.
66% van de klanten geeft aan dat het beste wat een bedrijf kan doen, is hun tijd respecteren. Doe dit door snel op uw klanten te reageren, ongeacht het gebruikte kanaal.
Door snel op de vragen van uw klant te reageren, wordt de retentie verbeterd. Geef uw klanten niet de kans om na te denken over uw concurrenten, simpelweg omdat u te traag bent.
Snelle reacties in realtime verbeteren de omzet en verkoop. 79% van de bedrijven zei dat het implementeren van live chat resulteerde in meer klantenloyaliteit, verkoop en inkomsten.
Door snel te reageren op zorgen en vragen van klanten, worden het vertrouwen en de loyaliteit van de klant versterkt, wat resulteert in meer herhaalaankopen en tevredenheid.
Volg het probleemoplossingstraject van uw klant via verschillende kanalen terwijl u in dezelfde hybride ticketstroom blijft.
Bespaar uw vertegenwoordigers wekelijks tot 15 uur werk door het zoeken naar klanteninformatie en eerdere communicatie te elimineren.
LiveAgent beschikt over de snelste chatwidget op de markt. Chat in realtime met uw klanten, maak gebruik van pre-chatformulieren, offline formulieren, een realtime typeweergave en meer.
Met LiveAgent is het verhogen van de reactiesnelheid eenvoudig.
Alle vermeldingen, opmerkingen en berichten van Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram, and Viber worden automatisch omgezet in tickets en naar uw algemene inbox gepusht.
Reactiesnelheden verhogen? Fluitje van een cent!
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten
Routeer tickets automatisch naar de juiste vertegenwoordigers en afdelingen. Maak gebruik van standaardantwoorden, tijdregels en regels in verband met overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau.
Open en bewerk alle klanteninformatie met één enkele klik, terwijl u in realtime op vragen van klanten reageert.
Zit u vast? Bel of chat met uw collega’s rechtstreeks vanuit LiveAgent. Er zijn geen externe applicaties van derden nodig.
LiveAgent kan worden geïntegreerd met meer dan 40 applicaties van derden, zoals Braintree, Shopify of Mailchimp, waardoor het niet meer nodig is om tussen verschillende accounts te schakelen.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020.
Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.
Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.
Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.
Ontvang onze professionele helpdeskoplossing voor een vast maandelijks bedrag zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.
Waar wacht u nog op? Begin vandaag met het verhogen van de reactiesnelheden!
Ideaal voor bedrijven van elke omvang en grote ondernemingen
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .