Talloze manieren om te verbeteren met
één tool

Verhoog de reactiesnelheid met behulp van LiveAgent.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Wilt u de reactiesnelheid verhogen?

Zijn uw ondersteuningsmedewerkers niet in staat om op tijd op vragen van klanten te reageren? Met LiveAgent helpdesk software kunt u de reactiesnelheid van uw ondersteuning drastisch verbeteren.

Met geavanceerde functies en functionaliteiten zoals automatiseringsregels, een eigen live chatwidget en een geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties, kunt u de kloof overbruggen tussen de service die u levert en de service die uw klanten verwachten.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Woman responding to text while walking

Hoe snel moet uw reactiesnelheid zijn?

De ideale reactiesnelheid varieert van kanaal tot kanaal en van branche tot branche. U moet er echter naar streven om zo snel mogelijk op de klant te reageren. Dit is wat de gemiddelde klant verwacht:

Email received in inbox Email: 15 min – 1 uur

Live chat: 2 min 40 sec

Call center Callcenter: 20 sec – 5 min

Sociale media: 1 uur

Overweldigd met te veel verzoeken?

Het verhogen van de reactiesnelheden kan moeilijk zijn, vooral als u elke dag grote hoeveelheden inkomende klantenverzoeken hebt. De beste oplossing?

Helpdesk software die alle inkomende verzoeken van klanten stroomlijnt en organiseert op basis van belangrijkheid en kanaal. Vragen van meerdere kanalen (email, live chat, sociale media, callcenter) worden gecentraliseerd in één algemene inbox die veilig kan worden geopend door alle leden van uw klantenserviceteam.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Waarom zou u ernaar moeten streven de reactiesnelheid te verhogen?

Hogere klantentevredenheid

66% van de klanten geeft aan dat het beste wat een bedrijf kan doen is hun tijd respecteren. Doe dit door snel te reageren op uw klanten, ongeacht het gebruikte kanaal, met onze helpdesk ticketing software.

Verbetert de omzet en verkoop

Snelle reacties in realtime verbeteren de omzet en verkoop. 79% van de bedrijven zei dat het implementeren van live chat resulteerde in meer klantenloyaliteit, verkoop en inkomsten.

Versterkt vertrouwen en loyaliteit

Door snel te reageren op zorgen en vragen van klanten, worden het vertrouwen en de loyaliteit van de klant versterkt, wat resulteert in meer herhaalaankopen en tevredenheid.

Lightning fast responses

De perfecte tool voor het verhogen van de reactiesnelheden

Volg het probleemoplossingstraject van uw klant via verschillende kanalen terwijl u in dezelfde hybride ticketstroom blijft.

Bespaar uw vertegenwoordigers wekelijks tot 15 uur werk door het zoeken naar klanteninformatie en eerdere communicatie te elimineren.

Zet websitebezoekers binnen enkele seconden om in klanten

De helpdesksoftware van LiveAgent is de snelste chatwidget op de markt. Chat in realtime met uw klanten, maak gebruik van prechatformulieren, offline formulieren, een realtime typweergave en meer.

Met LiveAgent is het verhogen van de reactiesnelheid eenvoudig.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Nooit meer schakelen tussen apps

Alle vermeldingen, opmerkingen en berichten van Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram en Viber worden automatisch omgezet in tickets en in uw algemene inbox gepusht.

Reactiesnelheden verhogen? Fluitje van een cent!

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

black Slido logo

Meer functies die de reactietijden verbeteren

Automatiseringsregels

Routeer tickets automatisch naar de juiste vertegenwoordigers en afdelingen. Maak gebruik van standaardantwoorden, tijdregels en SLA-regels. Allemaal met één helpdesk-ticketsoftware.

Geïntegreerde software voor klantenrelatiebeheer

Open en bewerk alle klanteninformatie met één enkele klik, terwijl u in realtime op vragen van klanten reageert.

Meer dan 40 integraties

LiveAgent kan worden geïntegreerd met meer dan 40 applicaties van derden, zoals Braintree, Shopify of Mailchimp, waardoor het niet meer nodig is om tussen verschillende accounts te schakelen.

Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Waarom is onze helpdesk software de juiste keuze?

Most reviewed and number 1

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020.

Preferred by 21k businesses

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Packed with features

Rijk aan meer dan 180 functies

Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen, onze servicedesksoftware past zich gemakkelijk aan uw zakelijke vereisten aan.

Cloud based and secure help desk

Cloudgebaseerd en veilig

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Transparante en betaalbare prijzen

Ontvang onze professionele helpdeskoplossing tegen een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.

Waar wacht u nog op? Begin vandaag met het verhogen van de reactiesnelheid!

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form
Related Articles to Verhoog de reactietijd
Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x