Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Afhandeltijd

Wat is de afhandeltijd?

De afhandeltijd is de tijd waarin een ticket wordt afgehandeld. Het begint op het moment wanneer een ticket in uw helpdesk komt en eindigt wanneer uw vertegenwoordiger of de klant op de knop afhandelen klikt. Soms worden tickets automatisch opgelost door een regel die op de achtergrond wordt uitgevoerd.

De meest typische situatie waarin een ticket automatisch wordt afgehandeld, is wanneer een klant over een vraag schrijft, de klantenservicemedewerker op het ticket reageert en de klant nooit meer antwoordt. Gewoonlijk wordt een regel geactiveerd na een paar dagen inactiviteit die in dit scenario een ticket zal afhandelen.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.