Wat is een ticket in behandeling?
Het ticket markeren als in behandeling is een manier om aan te geven dat er meer tijd nodig is om het op te lossen. Wanneer een ticket is gemarkeerd als In behandeling, wordt de SLA-timer gepauzeerd. Dit geeft de vertegenwoordiger die verantwoordelijk is voor dit ticket meer tijd om een oplossing te vinden.
Het is niet nodig dat een ticket tijdens zijn levenscyclus als In behandeling is gemarkeerd, aangezien het onmiddellijk kan worden opgelost en daarom direct als Opgelost kan worden gemarkeerd.
Expert note
Een ticket markeren als in behandeling geeft de vertegenwoordiger meer tijd om een oplossing te vinden. De SLA-timer wordt gepauzeerd en het ticket kan direct als opgelost gemarkeerd worden.

Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.
Hoe tickets af te drukken in LiveAgent
LiveAgent biedt een snel en eenvoudig proces om klantentickets af te drukken. Het platform bevat een video-tutorial voor stapsgewijze begeleiding.
Ticketingsoftware diepgaande analyse
Leer over de nieuwste EU-wetgeving voor AI en hoe mond-op-mondreclame werkt. Ook krijg je tips voor het gebruik van LiveAgent voor succesverhalen.