Wat is een ticket in behandeling?
Het ticket markeren als in behandeling is een manier om aan te geven dat er meer tijd nodig is om het op te lossen. Wanneer een ticket is gemarkeerd als In behandeling, wordt de SLA-timer gepauzeerd. Dit geeft de vertegenwoordiger die verantwoordelijk is voor dit ticket meer tijd om een oplossing te vinden.
Het is niet nodig dat een ticket tijdens zijn levenscyclus als In behandeling is gemarkeerd, aangezien het onmiddellijk kan worden opgelost en daarom direct als Opgelost kan worden gemarkeerd.
Expert’s note
Een ticket markeren als in behandeling geeft de vertegenwoordiger meer tijd om een oplossing te vinden. De SLA-timer wordt gepauzeerd en het ticket kan direct als opgelost gemarkeerd worden.
Het bedrijf LiveAgent biedt diverse klantenservicesoftware, waaronder VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware en emailbeheersoftware. Ze bieden ook een partnerprogramma. Na aanmelding voor LiveAgent wordt er een bericht met inloggegevens gestuurd en wordt er gewerkt aan het opstarten van het dashboard. Er wordt gebruik gemaakt van cookies op de website.
LiveAgent biedt klantenservicesoftware en selfservicesoftware met onderscheidingen en certificaten, webinars, en een partnerprogramma. Met 180 functies en 40 integraties stroomlijnt het spraakcommunicatie en automatiseert bedrijfsregels. Voeg aangepaste gegevens toe voor elk contact, sla notities op, bekijk eerdere tickets en integreer plug-ins. LiveAgent helpt u om uw klanten beter te leren kennen en de kwaliteit van uw helpdesk te verhogen. Het biedt een multifunctioneel vak voor het opslaan van alle contactinformatie en meer. Ticketinformatieboxen slaan alle belangrijke gegevens op, zoals naam, e-mailadres, besturingssysteem, taal en browser. Met LiveAgent kunt u bijna alle gegevens van uw klanten opslaan en beheren en hiervan genieten!
Een klantenondersteuningstool genaamd LiveAgent helpt bedrijven met nauwkeurige antwoorden, consistente ondersteuning en het volgen van ondersteuningstickets. Het systeem bevat belangrijke informatie zoals klantgegevens, ticketnummers en ticketcategorieën. Verschillende soorten tickets, zoals technische ondersteuning en facturatieondersteuning, kunnen efficiënt worden behandeld. Implementatie van software kan de algehele klantenservice verbeteren.
LiveAgent is een klantenservicesoftware met VoIP-telefoonsystemen, self-servicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheersysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook verschillende ondersteuningsdiensten, ze ontvangen graag feedback van klanten en hebben een partnerprogramma. Na het aanmelden voor LiveAgent, wordt er een e-mail met inloggegevens verstuurd en het proces van het opstarten van de LiveAgent dashboard begint.