Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hybride ticketstroom

Een hybride ticketstroom is een helpdeskfunctie waarmee klantenservicemedewerkers het ticketresolutie-traject van een klant via meerdere kanalen in dezelfde ticketreeks kunnen volgen. Als een klant bijvoorbeeld een gesprek begint via live chat, maar later per email of telefoon volgt, zijn alle drie interacties toegankelijk binnen dezelfde ticketstroom.

Waarom is de hybride ticketstroom een ​​noodzaak functie?

Het hebben van een helpdesk met een hybride ticketstroomfunctie kan erg voordelig zijn omdat het:

Welke kanalen ondersteunt het?

LiveAgent-gebruikers kunnen het gesprek voortzetten in dezelfde hybride ticketthread via:

Connect the dots with ease

Get a complete overview of the customer’s resolution journey, even across different channels. Try it today. No credit card required.

Start free trial

Hoe ziet de hybride ticketstroom eruit / hoe werkt deze in de praktijk?

De hybride ticketthread kan worden vergeleken met een Facebook-messengergesprek. U kunt de uitgewisselde sms-berichten zien, evenals het feit dat er een video-oproep of spraakoproep heeft plaatsgevonden.

Hybride ticketstroom

LiveAgent gaat echter verder en biedt zijn gebruikers gespreksopnames die op elk moment kunnen worden afgespeeld. Als de hybride ticketstroom emails, live chats of berichten op sociale media bevat, worden deze bovendien direct in de thread weergegeven.

Bekijk deze video om te zien hoe het werkt:

https://youtu.be/8BGETbM52io

Hoe kunt u profiteren van de hybride ticketstroom?

In de kern verbetert de hybride ticketstroom de klantenervaring. Het verbeteren van de klantenervaring leidt tot hogere klanttevredenheid, wat een van de beste manieren is om meer omzet te genereren, verloop te verminderen en loyale klanten te krijgen met een hoge levenslange waarde.

Hybride ticketstroom
Afbeelding met dank aan SuperOffice

Dus hoe draagt ​​de hybride ticketstroom hieraan bij? Zoals hierboven vermeld, elimineert het verwarring, verbetert het de efficiëntie van vertegenwoordigers, versnelt het reactietijden en biedt het een holistisch overzicht van het probleemoplossingstraject van elke klant.

Laten we elk van deze punten eens nader bekijken.

Verwarring wegnemen

Laten we eerlijk zijn, het verbinden van de punten kan een moeilijke taak zijn zonder de hybride ticketstroom. Als een klant fan is van het gebruik van verschillende kanalen om met uw bedrijf te communiceren, kunnen uw vertegenwoordigers gemakkelijk vergeten wat er is gezegd en overeengekomen.

Een vertegenwoordiger zou bijvoorbeeld een klant op Twitter kunnen helpen en ermee instemmen hem een ​​terugbetaling te geven, en vervolgens op vakantie gaan. Als de klant zou beslissen om de terugbetaling via email op te volgen, zou de vertegenwoordiger die het overneemt geen idee hebben waar ze het over hebben (dat wil zeggen als ze geen toegang hadden tot hybride ticketstromen).

Dit kan voor uw vertegenwoordigers een aantal ongemakkelijke situaties opleveren en zelfs tot klantenverloop leiden. Volgens een onderzoek van Gladly zei 54% van de klanten dat ze de dag liever in natte sokken doorbrengen dan dat ze zichzelf herhalen [tegen de medewerkers van de klantenservice], wat best veel zegt.

Hybride ticketstroom
Afbeelding met dank aan HubSpot Research

Verbetering van de efficiëntie van de vertegenwoordiger

Het hebben van een hybride ticketstroom is ook geweldig voor de efficiëntie van vertegenwoordigers. Met een stream op zijn plaats, hoeven vertegenwoordigers geen tijd te verspillen aan het zoeken naar specifieke tickets als zich een scenario zoals hierboven vermeld voordoet.

Met een hybride ticketstroom wordt alles op één enkele plaats opgeslagen, waardoor het gemakkelijk is om klantenverzoeken te begrijpen.

live-chat-voordelen-CRM-LiveAgent

Versnelt reactietijden

Als vertegenwoordigers alle berichten over hetzelfde probleem op één enkele plaats kunnen zien, hoeven ze geen tijd te verspillen aan het zoeken naar aanvullende informatie. Dit zorgt er niet alleen voor dat uw vertegenwoordigers er beter geïnformeerd uitzien, maar versnelt ook hun responstijden, wat een grote invloed heeft op de klantentevredenheid.

In wezen geldt: hoe sneller het probleem wordt opgelost, hoe beter.

Hybride ticketstroom
Met dank aan Astute

Een holistisch overzicht van het probleemoplossingstraject van elke klant

Dit punt somt alle bovengenoemde voordelen op. Een hybride ticketstroom stelt vertegenwoordigers in staat klanten en hun problemen beter te begrijpen. Dit resulteert in betere klantenervaringen, meer tevredenheid, meer aanbevelingen en meer verkopen.

Ranglijst van vertegenwoordigers

Kennisbank bronnen

Bekijk deze artikels of onze producttourvideo voor meer informatie over de functies die beschikbaar zijn in LiveAgent-ticketsoftware.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Klaar om onze hybride ticketstroom te proberen?

Ontdek hoe gemakkelijk het is om persoonlijke, tijdige en deskundige ondersteuning te bieden met LiveAgent. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Wat is een hybride ticketstroom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Een hybride ticketstroom is een helpdeskfunctie waarmee klantenservicemedewerkers het ticketresolutie-traject van een klant via meerdere kanalen in dezelfde ticketreeks kunnen volgen.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hoe ziet de hybride ticketstroom eruit / hoe werkt deze in de praktijk?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Als een klant een gesprek begint via live chat, maar later per email of telefoon volgt, zijn alle drie interacties toegankelijk binnen dezelfde ticketstroom.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hoe kunt u profiteren van een hybride ticketstroom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “In de kern verbetert de hybride ticketstroom de klantenervaring. Het verbeteren van de klantenervaring leidt tot hogere klantentevredenheid, wat één van de beste manieren is om meer omzet te genereren, verloop te verminderen en loyale klanten te krijgen met een hoge levenslange waarde.” } }] }

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo