De bezoeker begon te chatten met de beschikbare vertegenwoordiger.
De bezoeker heeft de chat gesloten.
Een vertegenwoordiger stuurt een email naar de bezoeker.
De email is verzonden vanaf hetzelfde ticket.
Hoewel de communicatie met de Klant via twee verschillende kanalen (chat en email) is verlopen, blijft het nog steeds in hetzelfde hybride Ticket onder één ticket-ID.
Klanten en vertegenwoordigers kunnen het gesprek voortzetten in hetzelfde ticket via:
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .