Gratis proefperiode

De knop afhandelen

In LiveAgent kunnen beheerders kiezen of vertegenwoordigers tickets kunnen beantwoorden uit de lijst “Alle tickets” of dat ze alleen tickets kunnen beantwoorden via de knop “Afhandelen”.

De knop “Afhandelen” zorgt ervoor dat er geen tickets worden gemist en vertegenwoordigers beantwoorden tickets die zijn gesorteerd op prioriteit of SLA‘s.

De knop afhandelenVertegenwoordiger in afdelingen

Tickets afhandelen, chats ontvangen, oproepen ontvangen

Beheerder of vertegenwoordiger (indien toegestaan) kan het afhandelen/ontvangen in- / uitschakelen:

  • Tickets
  • Chats
  • Oproepen
  • Chats oplossen
  • Tickets afhandelen

Als het oplossen van tickets is ingeschakeld, wordt de knop “Afhandelen” (naast uw profielnaam en foto) automatisch weergegeven met het aantal tickets dat wacht op een antwoord van de vertegenwoordiger.

De-knop-afhandelen-LiveAgent

Bovendien kan de beheerder de knop “Afhandelen” definiëren om de belangrijkste tickets die moeten worden opgelost zo snel mogelijk weer te geven. Ze kunnen op volgorde worden gesorteerd door de ticketprioriteiten, tijd en SLA’s op te geven.

Om algoritme af te handelen

Bepaalt de volgorde van de tickets in de wachtrij “Af te handelen”.

  • Geef prioriteit aan tickets in de wachtrij op basis van tijd
  • Geef prioriteit aan de laatste vertegenwoordiger (de knop ‘Afhandelen’ wijst tickets toe aan vertegenwoordigers, die als laatste op hen hebben geantwoord)

Kennisbankbronnen

Lees meer details

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo