Wat is een afgehandeld ticket?
Een ticket wordt als afgehandeld beschouwd wanneer een klant of een vertegenwoordiger op de knop afhandelen klikt. Als alternatief kan het ticket automatisch worden afgehandeld door een regel of na enige tijd van inactiviteit.
Het afgehandelde ticket is meestal de laatste status van de ticketlevenscyclus. Als een ticket is afgehandeld, kan het afhankelijk van de situatie opnieuw worden geopend.
Expert’s note
Een afgehandeld ticket is de laatste status van de ticketlevenscyclus, waarbij een klant of vertegenwoordiger op 'afhandelen' klikt of een regel het automatisch afhandelt. Het kan opnieuw worden geopend.
Investeer in ticketsoftware om klantenservicemedewerkers beter vragen van klanten op te laten lossen en daarmee tevreden klanten te behouden en bedrijfsopbrengsten te verhogen. LiveAgent is een populaire klantenservicesoftware met diverse functies. Ze bieden een kostencalculator, demo en gratis trial aan en hebben onderscheidingen en certificaten ontvangen. Het beheren van ticketsoftware is cruciaal voor snelle en efficiënte klantenservice. Best practices zijn onder meer training van vertegenwoordigers en automatisering van ticketverdeling.