Wat is een afgehandeld ticket?
Een ticket wordt als afgehandeld beschouwd wanneer een klant of een vertegenwoordiger op de knop afhandelen klikt. Als alternatief kan het ticket automatisch worden afgehandeld door een regel of na enige tijd van inactiviteit.
Het afgehandelde ticket is meestal de laatste status van de ticketlevenscyclus. Als een ticket is afgehandeld, kan het afhankelijk van de situatie opnieuw worden geopend.
Expert note
Een afgehandeld ticket is de laatste status van de ticketlevenscyclus, waarbij een klant of vertegenwoordiger op 'afhandelen' klikt of een regel het automatisch afhandelt. Het kan opnieuw worden geopend.

Online ticketgeschiedenis (URL)
Ons bedrijf, LiveAgent, biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en meer. Plan een demo en ontdek hoe wij u kunnen helpen.
Het bedrijf biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware aan. Ze hebben een partnerprogramma en bieden webinars, een kosten calculator en een academie voor hun klanten. Het bedrijf biedt ook algemene voorwaarden, een veiligheidsbeleid, een privacybeleid en AVG-naleving. Ze zijn bezig met het opstarten van het LiveAgent-dashboard en sturen de inloggegevens naar de mailbox van de klanten. Het bedrijf maakt gebruik van cookies voor hun website en gaat ervan uit dat klanten instemmen met het plaatsen van cookies.