Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

SLA

Wat is SLA?

SLA is een afkorting voor Service Level Agreement.

Een bedrijf kan een Service Level Agreement-beleid definiëren, zodat hun gebruikers hun service niveau prestaties beter kunnen volgen en de serviceniveaudoelstellingen van het bedrijf kunnen behalen. Service Level Agreements of SLA’s, worden doorgaans overeengekomen tussen bedrijven en hun zakelijke klanten.

SLA’s definiëren meestal de tijd waarin een ticket moet worden beantwoord of volledig moet worden opgelost. Als het bedrijf zijn SLA-beleid niet naleeft, vinden er SLA-schendingen plaats. Vaak worden er sancties opgelegd bij SLA-schendingen omdat veel bedrijven, vooral grote bedrijven en ondernemingen, hun Service Level Agreements schriftelijk hebben vastgelegd.

SLA’s in LiveAgent werken als een combinatie van SLA-niveaus en SLA-regels.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.