Gratis proefperiode

Tijdregels

Tijdregels zijn speciale regels die niet “actie getriggerd” zijn, maar in plaats daarvan tijdgebonden zijn. Tijdregels worden met tussenpozen op de achtergrond uitgevoerd (meestal elke minuut) en controleren of aan de voorwaarden is voldaan. Als het resultaat positief is, wordt de regel uitgevoerd.

Tijdregels worden meestal gebruikt voor het opruimen van taken, het verzenden van herinneringen per email, het oplossen van tickets die al een tijdje niet actief zijn geweest, het toevoegen van tags, enz.

Voorbeeld 1 In LiveAgent kunt u een tijdregel instellen om na 24 uur een automatisch antwoord naar een klant te sturen.

Voorbeeld 2 Tijdregels kunnen ook worden gebruikt in een scenario waarin een Ticket niet binnen een bepaalde periode wordt opgelost.

Tijdregels kunnen worden toegepast wanneer:

  • Een ticket ouder is dan + tijd (dagen, uren, minuten)
  • De statuswijziging van een ticket ouder is dan + tijd (dagen, uren, minuten)
  • Een ticket binnen + tijd (dagen, uren, minuten) verschuldigd is
  • Een ticket meer dan + tijd (dagen, uren, minuten) te laat is

TijdregelsNieuwe tijdregel

Lijst met voorwaarden voor tijdregels:

  • Ticket status
  • Ticket aangemaakt (datum)
  • Ticket gewijzigd (datum)
  • Ticket verwijderd
  • Ticket start verwijzende URL
  • Ticket prioriteit
  • Ticket afdeling
  • Ticket toegewezen aan
  • Klantengroep
  • Ticket tags

Lijst met acties van tijdregels:

  • Ticket overdragen
  • Ticket afhandelen
  • Ticket verwijderen
  • De prioriteit van het ticket wijzigen
  • Verander het SLA-niveau
  • Markeren als spam
  • Niet markeren als spam
  • Ticket opschonen
  • Antwoord versturen
  • Het onderwerp van het ticket wijzigen
  • Oproep URL
  • Tag toevoegen
  • Tag verwijderen
  • Stuur mail naar
  • Stop andere regels
  • HTTP-verzoek

Voorbeeld van een tijdregel

Deze tijdregel verwijdert als SPAM gemarkeerde tickets die ouder zijn dan 90 dagen.

TijdregelsVoorbeeld van tijdregel

Kennisbankbronnen

Lees meer details

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo