Tijdregels zijn speciale regels die niet “actie getriggerd” zijn, maar in plaats daarvan tijdgebonden zijn. Tijdregels worden met tussenpozen op de achtergrond uitgevoerd (meestal elke minuut) en controleren of aan de voorwaarden is voldaan. Als het resultaat positief is, wordt de regel uitgevoerd.
Tijdregels worden meestal gebruikt voor het opruimen van taken, het verzenden van herinneringen per email, het oplossen van tickets die al een tijdje niet actief zijn geweest, het toevoegen van tags, enz.
Voorbeeld 1 In LiveAgent kunt u een tijdregel instellen om na 24 uur een automatisch antwoord naar een klant te sturen.
Voorbeeld 2 Tijdregels kunnen ook worden gebruikt in een scenario waarin een Ticket niet binnen een bepaalde periode wordt opgelost.
Tijdregels kunnen worden toegepast wanneer:
Een ticket ouder is dan + tijd (dagen, uren, minuten)
De statuswijziging van een ticket ouder is dan + tijd (dagen, uren, minuten)
Een ticket binnen + tijd (dagen, uren, minuten) verschuldigd is
Een ticket meer dan + tijd (dagen, uren, minuten) te laat is
Nieuwe tijdregel
Lijst met voorwaarden voor tijdregels:
Ticket status
Ticket aangemaakt (datum)
Ticket gewijzigd (datum)
Ticket verwijderd
Ticket start verwijzende URL
Ticket prioriteit
Ticket afdeling
Ticket toegewezen aan
Klantengroep
Ticket tags
Lijst met acties van tijdregels:
Ticket overdragen
Ticket afhandelen
Ticket verwijderen
De prioriteit van het ticket wijzigen
Verander het SLA-niveau
Markeren als spam
Niet markeren als spam
Ticket opschonen
Antwoord versturen
Het onderwerp van het ticket wijzigen
Oproep URL
Tag toevoegen
Tag verwijderen
Stuur mail naar
Stop andere regels
HTTP-verzoek
Voorbeeld van een tijdregel
Deze tijdregel verwijdert als SPAM gemarkeerde tickets die ouder zijn dan 90 dagen.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Het opstarten van uw LiveAgent
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent. Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd. Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Wij zijn momenteel uw LiveAgent dashboard aan het opstarten ...
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Status van de installatie
0%
////////////////////////
Laden ...
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .