Voorbeeld van kantooruren
Door uw kantooruren in te stellen, kunt u uw vertegenwoordigers wat ademruimte geven, klanten informeren wanneer u weer beschikbaar bent en u voorbereiden op de volgende golf van klantenondersteuningsdienst. Mochten uw klanten toch contact met u willen opnemen, dan kunnen ze dat doen door een bericht voor u achter te laten. Er wordt een ticket gemaakt en u kunt contact opnemen met uw klanten wanneer u weer beschikbaar bent.
LiveAgent’s Kantooruren configureert uw SLA-niveaus om alleen actie te ondernemen tijdens gespecificeerde perioden met de mogelijkheid om feestdagen uit te sluiten.
Voorbeeld
Uw helpdesk is standaard geopend van 9u00-17u00 uur, ma-vr. Als een ticket op vrijdag om 16.00 uur wordt ontvangen, mag het ticket op maandag om 09.00 uur nog maar 1 uur oud zijn.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .