Gratis proefperiode

Kantooruren

U heeft de leiding over uw tijdschema. U kunt kantooruren instellen om uw klanten te helpen uw planning te volgen. Zelfs de beste vertegenwoordigers hebben een pauze nodig en niet elk bedrijf is in staat om hun helpdesk 24/7 te bedienen. Als uw ondersteuning niet 24/7 actief is, heeft het geen zin dat uw helpdesk rekening houdt met weekenden in uw SLA-niveaus. Anders zullen SLA-verslagen op maandagochtend behoorlijk bedreigend zijn. Hetzelfde geldt voor vakanties – u wilt niet dat de SLA‘s van uw tickets verouderen als er niemand aan het werk is.

KantoorurenVoorbeeld van kantooruren

Door uw kantooruren in te stellen, kunt u uw vertegenwoordigers wat ademruimte geven, klanten informeren wanneer u weer beschikbaar bent en u voorbereiden op de volgende golf van klantenondersteuningsdienst. Mochten uw klanten toch contact met u willen opnemen, dan kunnen ze dat doen door een bericht voor u achter te laten. Er wordt een ticket gemaakt en u kunt contact opnemen met uw klanten wanneer u weer beschikbaar bent.

Hoe u kantooruren instelt

LiveAgent’s Kantooruren configureert uw SLA-niveaus om alleen actie te ondernemen tijdens gespecificeerde perioden met de mogelijkheid om feestdagen uit te sluiten.

Voorbeeld

Uw helpdesk is standaard geopend van 9u00-17u00 uur, ma-vr. Als een ticket op vrijdag om 16.00 uur wordt ontvangen, mag het ticket op maandag om 09.00 uur nog maar 1 uur oud zijn.

Kennisbankbronnen

Lees meer details

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .