Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kantooruren

Wat zijn kantooruren?

Kantooruren zijn openingsuren van kantoors, doorgaans van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. In wezen zijn kantooruren de uren waarin u zaken doet. Kantooruren variëren van bedrijf tot bedrijf en van industrie tot industrie.

kantooruren
Kantooruren

Waarom moet u openingstijden instellen?

Het instellen van de openingstijden van uw helpdesk is belangrijk omdat deze van invloed zijn op uw service level agreement (SLA) naleving. Zonder kantooruren zouden de tickets die u in het weekend of op feestdagen zou ontvangen (in principe wanneer uw vertegenwoordigers niet werken) bijvoorbeeld onbeantwoord blijven gedurende de ingestelde SLA-duur en resulteren in een boete.

SLA inloggen Klantenondersteuningssoftware - LiveAgent

Dit kan natuurlijk voorkomen worden door simpelweg kantooruren in te stellen. Als de openingstijden van uw helpdesk bijvoorbeeld van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur zijn en u ontvangt een ticket op vrijdag om 16.00 uur, dan is het ticket voor 9.00 uur op maandag slechts één werkuur oud. Dit geeft uw vertegenwoordigers voldoende tijd om deze te beantwoorden en hoeft zich geen zorgen te maken over het missen van SLA-deadlines.

Set up help desk business hours

Can’t provide 24/7 support? Set up help desk business hours. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Start free trial

Wat zijn service level agreements (SLA’s)?

Een service level agreement (SLA) is een contract tussen een serviceprovider en een klant dat bepaalt welk serviceniveau te allen tijde aan de klant moet worden geboden. SLA’s dekken doorgaans de servicekwaliteit, de beschikbaarheid van de service en de verantwoordelijkheden van de provider.

Een service level agreement zou bijvoorbeeld kunnen bepalen dat de servicedesk van de softwareleverancier de vragen van de klant moet beantwoorden via email, live chat, en de telefoon binnen één kantooruur. Indien dit doel niet wordt bereikt, heeft de klant recht op terugbetaling.

Kantooruren
SLA-nalevingsrapport

Welke sancties zijn er als een SLA niet wordt gehaald?

SLA’s bevatten doorgaans vooraf gedefinieerde boetes die de klant kan afdwingen als de serviceprovider niet aan de servicevoorwaarden voldoet. Deze boetes worden vaak afgehandeld via kredieten die gelijk zijn aan een bepaald percentage van de maandelijkse winst van de verkoper die op de rekening van de klant wordt gemaakt. Als het SLA-doel niet wordt gehaald, heeft de klant recht op terugbetaling in de vorm van een tegoed, dat hij kan toepassen op toekomstige maandelijkse abonnementskosten.

Kantooruren
SLA-logboekrapport

Hoe werken kantooruren?

De kantoorurenfunctie van LiveAgent configureert uw SLA-niveaus om alleen actie te ondernemen tijdens bepaalde perioden met de mogelijkheid om feestdagen uit te sluiten.

Kantooruren instellen in LiveAgent

  1. Log in op LiveAgent
  2. Klik op Configuratie
  3. Klik op SLA
  4. Klik op de oranje knop Niveau aanmaken aan de rechterkant
Kantooruren

5. Geef uw SLA-niveau een naam
6. Vink de “Tijden zijn gedefinieerd binnen de volgende kantooruren” aan

Kantooruren

7. Selecteer uw tijdzone
8. Vink elk vakje aan (maandag tot zondag) en stel uw kantooruren in

Kantooruren

9. Optioneel: vink ‘vakantie uitsluiten’ aan en definieer de dagen waarop u niet werkt in de indeling JJJJ-MM-DD. Als u jaarlijks terugkerende feestdagen wilt instellen, kunt u het volgende formaat gebruiken: *-MM-DD
10. Klik op Opslaan

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Badges

Hoe kunt u profiteren van het instellen van kantooruren?

Vervulde SLA’s

Door kantooruren in te stellen, loopt u niet het risico uw SLA-deadlines te missen. Uw vertegenwoordigers hebben voldoende tijd om tickets van VIP-klanten te beantwoorden en u hoeft zich geen zorgen te maken over boetes (wat deze ook mogen zijn volgens uw service level agreement).

Langdurige klantenrelaties

Door uw serviceovereenkomsten na te komen (deadlines halen), blijven uw klanten tevreden met uw service. Dit zal uw klantenrelatie versterken en hen voor een lange tijd trouw aan uw bedrijf houden. Het kan zelfs leiden tot up-sells en cross-sells, vooral als ze weten dat ze erop kunnen vertrouwen dat u hun vragen snel beantwoordt.

Belangenbehartiging en meer verkoop

Tevreden klanten kunnen uitstekende merkadvocaten zijn. Ze delen graag hun positieve ervaringen met vrienden, familie, leeftijdsgenoten en collega’s. Dergelijke aanbevelingen hebben veel impact. Volgens een onderzoek van American Express, zal 42% van de consumenten waarschijnlijk aankopen doen op basis van aanbevelingen van hun naasten.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Bronnen in de kennisbank

Bekijk onze kennisbankbronnen, blogposts, webinars en meer voor meer informatie over kantooruren en SLA’s.

How to Setup SLA in LiveAgent | www.liveagent.com

Klaar om uw openingstijden in te stellen?

Meld u aan voor onze gratis proefperiode van 14 dagen (geen kredietkaart vereist!) en test onze functie voor kantooruren. Ontdek hoe eenvoudig het is om deadlines voor serviceniveauovereenkomsten te halen en klanten tevreden te houden.

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Wat zijn kantooruren?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kantooruren zijn openingsuren voor kantoren, doorgaans van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. In wezen zijn kantooruren de uren waarin u zaken doet. Kantooruren variëren van bedrijf tot bedrijf en van sector tot sector.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Waarom moet u openingstijden instellen?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Het is belangrijk om de openingstijden van uw helpdesk in te stellen, omdat deze van invloed zijn op de uitvoering van uw Service Level Agreement (SLA). Zonder kantooruren zouden de tickets die u in het weekend of op feestdagen zou ontvangen (in principe wanneer uw vertegenwoordigers niet werken) bijvoorbeeld onbeantwoord blijven gedurende de ingestelde SLA-duur en resulteren in een boete.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hoe kunt u profiteren van het instellen van kantooruren?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Door kantooruren in te stellen, loopt u niet het risico uw SLA-deadlines te missen. Uw vertegenwoordigers hebben voldoende tijd om tickets van VIP-klanten te beantwoorden, en u hoeft zich geen zorgen te maken over boetes (wat deze ook mogen zijn volgens uw Service Level Agreement).” } }] }

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo