Klantentevredenheid hangt nauw samen met retentie, loyaliteit en verkoop. Als u de verkoop wilt verhogen, kunt u het beste een klantgerichte cultuur binnen uw bedrijf creëren.
Hoe meer u ernaar streeft om uw klanten tevreden te stellen, hoe beter uw bedrijf zal presteren in termen van inkomsten. Hoe? Lees verder om erachter te komen!
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden aanvaard ik de algemene voorwaarden en het privacybeleid.
Met helpdesk software zoals LiveAgent is het verbeteren van uw klantenservice, retentie, loyaliteit en verkoop een fluitje van een cent. Waarom?
LiveAgent biedt meer dan 180 geavanceerde helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties die u zullen helpen de best mogelijke service te bieden.
Klanten verwachten een onberispelijke service. Als bedrijven dit niet kunnen bieden, stappen ze over. Amerikaanse bedrijven verliezen jaarlijks maar liefst meer dan $ 62 miljard door slechte klantenservice.
Amerikanen vertellen aan ongeveer 15 mensen hun slechte service ervaring door, terwijl ze maar aan 11 mensen over een goede ervaring vertellen.
74% van de mensen zal waarschijnlijk van merk veranderen als ze het aankoopproces te moeilijk vinden.
Het is 5 tot 25 keer duurder om een nieuwe klant te werven dan om een huidige klant te behouden.
We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.
Met LiveAgent komen uw emails, chats, oproepen, vermeldingen op sociale media en tickets van andere kanalen terecht in één algemene inbox.
Live chatondersteuning is een belangrijk ingrediënt voor het verhogen van de verkoop omdat het bedrijven helpt websitebezoekers om te zetten in betalende klanten.
Creëer een virtueel callcenter als onderdeel van uw helpdeskoplossing met meerdere kanalen. LiveAgent centraliseert telefoongesprekken vanaf uw website of vaste lijn op één en dezelfde plaats.
Integreer uw socialemediaprofielen in LiveAgent en reageer rechtstreeks vanuit uw account op opmerkingen, privéberichten of tweets.
Bekijk de contactgegevens van uw klanten, eerdere aankopen en alle voorgaande communicatie met uw bedrijf. Bewerk en open alle gegevens in realtime.
Gebruik automatiseringsregels en standaardantwoorden om alledaagse taken te versnellen. Bespaar tot 15 uur per week met de automatiseringsfuncties van LiveAgent.
Bouw meerdere interne en externe kennisbanken op als onderdeel van uw selfservice oplossing. Maak FAQ’s, forums, feedback- en suggestieboxen en meer.
Kijk wie er communiceert met uw bedrijf en houd toezicht op de service die ze ontvangen. Bekijk het verbruik, statistieken, evalueer prestatierapporten en leer van klantentevredenheidsbeoordelingen.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020.
Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.
Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.
Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.
Ontvang onze professionele helpdeskoplossing voor een vast maandelijks bedrag zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.
Waar wacht u nog op? Verhoog uw omzet vanaf vandaag!
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .
We zijn op meerdere data beschikbaar