Ontelbare manieren om te verbeteren met
één tool

Verhoog de verkoop met behulp van LiveAgent.

  • ✓ Geen installantiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice   
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Gestagneerd? Verhoog uw omzet met LiveAgent!

Klantentevredenheid hangt nauw samen met retentie, loyaliteit en verkoop. Als u de verkoop wilt verhogen, kunt u het beste een klantgerichte cultuur binnen uw bedrijf creëren.

Hoe meer u ernaar streeft om uw klanten tevreden te stellen, hoe beter uw bedrijf zal presteren in termen van inkomsten. Hoe? Lees verder om erachter te komen!

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
Strategies to increase sales

De beste strategieën om de verkoop te verhogen

Het verhogen van de verkoop heeft alles te maken met focussen op uw klanten. Zorg ervoor dat uw bedrijf:

Waarde bieden aan klanten sterk

De moeite van de klant verminderen

Snelle, persoonlijke service

Verhoog de omzet met de juiste tools

Met helpdesksoftware zoals LiveAgent wordt het verbeteren van uw klantenservice, retentie, loyaliteit en verkoop een fluitje van een cent. Waarom?

LiveAgent biedt meer dan 180 geavanceerde helpdeskfuncties en meer dan 100 integraties waarmee u de best mogelijke service kunt bieden.

Right tools to increase sales

Waarom moet u zich concentreren op het verbeteren van de klantenservice om de verkoop te verhogen?

Definition of good customer service

Goede service is gewenst en verwacht

Klanten verwachten een onberispelijke service. Als bedrijven dit niet kunnen bieden, stappen ze over. Amerikaanse bedrijven verliezen jaarlijks maar liefst meer dan $ 62 miljard door slechte klantenservice.

Bad service spreads like a wildfire

Negatieve recensies verspreiden zich als een lopend vuurtje

Amerikanen vertellen aan ongeveer 15 mensen hun slechte service ervaring door, terwijl ze maar aan 11 mensen over een goede ervaring vertellen.

Empower customers with self-service

Het draait allemaal om het verminderen van de inspanningen van de klant

74% van de mensen zal waarschijnlijk van merk veranderen als ze het aankoopproces te moeilijk vinden.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Het werven van nieuwe klanten is duur

Het is 5 tot 25 keer duurder om een ​​nieuwe klant te werven dan om een ​​huidige klant te behouden.

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

 

LiveAgent functies die de verkoop helpen verhogen

Email ticketing

Ticketingsysteem met hybride ticketstromen

Met LiveAgent komen uw emails, chats, oproepen, vermeldingen op sociale media en tickets van andere kanalen terecht in één algemene inbox.

Interne en externe realtime live chat

Live chatondersteuning is een belangrijk ingrediënt voor het verhogen van de verkoop omdat het bedrijven helpt websitebezoekers om te zetten in betalende klanten.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Een virtueel geïntegreerd callcenter

Creëer een virtueel callcenter als onderdeel van uw helpdeskoplossing met meerdere kanalen. LiveAgent centraliseert telefoongesprekken vanaf uw website of vaste lijn op één en dezelfde plaats.

Ondersteuning via sociale media

Integreer uw socialemediaprofielen in LiveAgent en reageer rechtstreeks vanuit uw account op opmerkingen, privéberichten of tweets.

Social medias integrated into the help desk software

Automatisering & standaardantwoorden

Gebruik automatiseringsregels en standaardantwoorden om alledaagse taken te versnellen. Bespaar tot 15 uur per week met de automatiseringsfuncties van LiveAgent.

Kennisbank maken

Bouw meerdere interne en externe kennisbanken op als onderdeel van uw selfservice oplossing. Maak FAQ’s, forums, feedback- en suggestieboxen en meer.

Web icon

Gegevensanalyse en rapportagedashboard

Kijk wie er communiceert met uw bedrijf en houd toezicht op de service die ze ontvangen. Bekijk het verbruik, statistieken, evalueer prestatierapporten en leer van klantentevredenheidsbeoordelingen.

Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

Wat maakt LiveAgent de juiste tool om de verkoop te verhogen?

Most reviewed and number 1

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020.

Preferred by 21k businesses

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Packed with features

Bevat meer dan 180 functies

Met meer dan 180 functies, meer dan 100 integraties en eindeloze aanpassingen, de tool past zich eenvoudig aan uw zakelijke vereisten aan.

Cloud based and secure help desk

Cloudgebaseerd en veilig

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Transparante en betaalbare prijzen

Ontvang onze professionele helpdeskoplossing voor een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.

Waar wacht u nog op? Verhoog de verkoop, vanaf vandaag!

14 Dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Verhoog de verkoop
Bedrijfsregels als hulpmiddel in LiveAgent helpen uw klantenvertegenwoordiger geconcentreerd te blijven. Deze tool zal onder bepaalde omstandigheden al het saaie werk doen.

Bedrijfsregels

Bedrijfsregels automatiseren dagelijkse taken en verbeteren klantenservice. Ontdek hoe ze werken in LiveAgent voor meer efficiëntie en tijdsbesparing.

Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2023 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantenrecensies van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

Ontdek de voordelen van een aanpasbare kennisbank met branding voor bedrijven. LiveAgent biedt klantenservice software en alternatieven voor Kustomer en Intercom.

Een goede klantenservice begint met het vergelijken van specifieke helpdesksoftware. Probeer LiveAgent met een gratis proefperiode van 14 dagen. Bouw relaties op, verhoog de verkoop.

Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?

Vergelijk de beste live chatalternatieven, selfservice en callcenteroplossingen op Capterra op basis van beoordelingen, prijs en functionaliteit. Ontdek uw perfecte oplossing.

Verhoog de klantenbetrokkenheid met gepersonaliseerde ondersteuning via meerdere kanalen. Laat uw klanten met een goed gevoel achter, elke keer dat ze contact hebben met uw bedrijf.

Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020. Meer dan 21.000 bedrijven hebben het gekozen vanwege de meer dan 180 functies, 40 integraties en eenvoudige setup. Het is volledig cloudgebaseerd en veilig. Probeer het gratis voor 14 dagen.

LiveAgent biedt meer mogelijkheden als het gaat om klantenondersteuning. Het is de ultieme oplossing voor uw bedrijf. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies voor afzonderlijke functies.

Op zoek naar een Visie-alternatief?

LiveAgent is een klantenservicesoftware die communicatiekanalen zoals chat, oproepen, video-oproepen, contactformulieren en sociale media-integraties biedt. Het helpt bedrijven om efficiënt met klanten te communiceren en goede klantenservice te bieden. LiveAgent biedt ook partnerprogramma's aan. Het is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor ConnectWise met meer dan 180 functies voor klantentevredenheid en verbeterde klantenbinding.

Als u op zoek bent naar een sterk alternatief voor Crisp, overweeg dan LiveAgent. Het is een volledig functionele helpdesk software met de snelste chatwidget.

Een alternatief voor Crisp nodig?

LiveAgent is de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO's in 2020 en een geweldig alternatief voor Crisp. Bespaar tijd en geld met LiveAgent.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo