Gratis proefperiode

Gestagneerd? Verhoog uw omzet met LiveAgent!

Klantentevredenheid hangt nauw samen met retentie, loyaliteit en verkoop. Als u de verkoop wilt verhogen, kunt u het beste een klantgerichte cultuur binnen uw bedrijf creëren.

Hoe meer u ernaar streeft om uw klanten tevreden te stellen, hoe beter uw bedrijf zal presteren in termen van inkomsten. Hoe? Lees verder om erachter te komen!

Strategieën om de verkoop te verhogen

De beste strategieën om de verkoop te verhogen

Het verhogen van de omzet heeft alles te maken met het focussen op uw klanten. Zorg ervoor dat uw bedrijf:

Verhoog de verkoop Waarde biedt aan klanten

Verhoog de verkoop Klanteninspanning vermindert

Verhoog de verkoop Snelle persoonlijke service biedt

Verhoog de omzet met de juiste tools

Met helpdesk software zoals LiveAgent is het verbeteren van uw klantenservice, retentie, loyaliteit en verkoop een fluitje van een cent. Waarom?

LiveAgent biedt meer dan 180 geavanceerde helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties die u zullen helpen de best mogelijke service te bieden.

Juiste tools om de verkoop te verhogen

Waarom moet u zich concentreren op het verbeteren van de klantenservice om de verkoop te verhogen?

Definitie van een goede klantenservice

Goede service is gewenst en verwacht

Klanten verwachten een onberispelijke service. Als bedrijven dit niet kunnen bieden, stappen ze over. Amerikaanse bedrijven verliezen jaarlijks maar liefst meer dan $ 62 miljard door slechte klantenservice.

Slechte service verspreidt zich als een lopend vuurtje

Negatieve recensies verspreiden zich als een lopend vuurtje

Amerikanen vertellen aan ongeveer 15 mensen hun slechte service ervaring door, terwijl ze maar aan 11 mensen over een goede ervaring vertellen.

Geef klanten meer mogelijkheden met selfservice

Het draait allemaal om het verminderen van de inspanningen van de klant

74% van de mensen zal waarschijnlijk van merk veranderen als ze het aankoopproces te moeilijk vinden.

Gebruik proactieve chatuitnodigingen om bezoekers om te zetten in klanten

Het werven van nieuwe klanten is duur

Het is 5 tot 25 keer duurder om een ​​nieuwe klant te werven dan om een ​​huidige klant te behouden.

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

 

badges

LiveAgent functies die de verkoop helpen verhogen

Email ticketing

Ticketingsysteem met hybride ticketstromen

Met LiveAgent komen uw emails, chats, oproepen, vermeldingen op sociale media en tickets van andere kanalen terecht in één algemene inbox.

Interne en externe realtime live chat

Live chatondersteuning is een belangrijk ingrediënt voor het verhogen van de verkoop omdat het bedrijven helpt websitebezoekers om te zetten in betalende klanten.

De snelste live chat op de markt
Professionele software voor callcentra

Een virtueel geïntegreerd callcenter

Creëer een virtueel callcenter als onderdeel van uw helpdeskoplossing met meerdere kanalen. LiveAgent centraliseert telefoongesprekken vanaf uw website of vaste lijn op één en dezelfde plaats.

Ondersteuning via sociale media

Integreer uw socialemediaprofielen in LiveAgent en reageer rechtstreeks vanuit uw account op opmerkingen, privéberichten of tweets.

Sociale media geïntegreerd in de helpdesk software
Manager

Geïntegreerd beheerstysteem voor klantenrelaties

Bekijk de contactgegevens van uw klanten, eerdere aankopen en alle voorgaande communicatie met uw bedrijf. Bewerk en open alle gegevens in realtime.

Materiaal

Automatisering & standaardantwoorden

Gebruik automatiseringsregels en standaardantwoorden om alledaagse taken te versnellen. Bespaar tot 15 uur per week met de automatiseringsfuncties van LiveAgent.

Kennisbank

Kennisbank maken

Bouw meerdere interne en externe kennisbanken op als onderdeel van uw selfservice oplossing. Maak FAQ’s, forums, feedback- en suggestieboxen en meer.

rapport van voltooide taken

Gegevensanalyse en rapportagedashboard

Kijk wie er communiceert met uw bedrijf en houd toezicht op de service die ze ontvangen. Bekijk het verbruik, statistieken, evalueer prestatierapporten en leer van klantentevredenheidsbeoordelingen.

Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Wat maakt LiveAgent de juiste tool om de verkoop te verhogen?

Meest beoordeeld en nummer 1

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020.

Gekozen door 21.000 bedrijven

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Rijk aan functies

Bevat meer dan 180 functies

Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.

Cloudgebaseerde en veilige helpdesk

Cloudgebaseerd en veilig

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Transparante en betaalbare prijzen

Ontvang onze professionele helpdeskoplossing voor een vast maandelijks bedrag zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.

Waar wacht u nog op? Verhoog uw omzet vanaf vandaag!

Package Name

Ticket+chat

Ideaal voor kleine tot middelgrote bedrijven

29 /maand
Package Name

All-Inclusive

Ideaal voor bedrijven van elke omvang en grote ondernemingen

39 /maand

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .