Ontelbare manieren om te verbeteren met
één tool

Verhoog de verkoop met behulp van LiveAgent.

  • ✓ Geen installantiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Gestagneerd? Verhoog uw omzet met LiveAgent!

Klantentevredenheid hangt nauw samen met retentie, loyaliteit en verkoop. Als u de verkoop wilt verhogen, kunt u het beste een klantgerichte cultuur binnen uw bedrijf creëren.

Hoe meer u ernaar streeft om uw klanten tevreden te stellen, hoe beter uw bedrijf zal presteren in termen van inkomsten. Hoe? Lees verder om erachter te komen!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Strategies to increase sales

De beste strategieën om de verkoop te verhogen

Het verhogen van de verkoop heeft alles te maken met focussen op uw klanten. Zorg ervoor dat uw bedrijf:

Waarde bieden aan klanten sterk

De moeite van de klant verminderen

Snelle, persoonlijke service

Verhoog de omzet met de juiste tools

Met helpdesksoftware zoals LiveAgent wordt het verbeteren van uw klantenservice, retentie, loyaliteit en verkoop een fluitje van een cent. Waarom?

LiveAgent biedt meer dan 180 geavanceerde helpdeskfuncties en meer dan 100 integraties waarmee u de best mogelijke service kunt bieden.

Right tools to increase sales

Waarom moet u zich concentreren op het verbeteren van de klantenservice om de verkoop te verhogen?

Definition of good customer service

Goede service is gewenst en verwacht

Klanten verwachten een onberispelijke service. Als bedrijven dit niet kunnen bieden, stappen ze over. Amerikaanse bedrijven verliezen jaarlijks maar liefst meer dan $ 62 miljard door slechte klantenservice.

Bad service spreads like a wildfire

Negatieve recensies verspreiden zich als een lopend vuurtje

Amerikanen vertellen aan ongeveer 15 mensen hun slechte service ervaring door, terwijl ze maar aan 11 mensen over een goede ervaring vertellen.

Empower customers with self-service

Het draait allemaal om het verminderen van de inspanningen van de klant

74% van de mensen zal waarschijnlijk van merk veranderen als ze het aankoopproces te moeilijk vinden.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Het werven van nieuwe klanten is duur

Het is 5 tot 25 keer duurder om een ​​nieuwe klant te werven dan om een ​​huidige klant te behouden.

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

 

LiveAgent functies die de verkoop helpen verhogen

Email ticketing

Ticketingsysteem met hybride ticketstromen

Met LiveAgent komen uw emails, chats, oproepen, vermeldingen op sociale media en tickets van andere kanalen terecht in één algemene inbox.

Interne en externe realtime live chat

Live chatondersteuning is een belangrijk ingrediënt voor het verhogen van de verkoop omdat het bedrijven helpt websitebezoekers om te zetten in betalende klanten.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Een virtueel geïntegreerd callcenter

Creëer een virtueel callcenter als onderdeel van uw helpdeskoplossing met meerdere kanalen. LiveAgent centraliseert telefoongesprekken vanaf uw website of vaste lijn op één en dezelfde plaats.

Ondersteuning via sociale media

Integreer uw socialemediaprofielen in LiveAgent en reageer rechtstreeks vanuit uw account op opmerkingen, privéberichten of tweets.

Social medias integrated into the help desk software

Automatisering & standaardantwoorden

Gebruik automatiseringsregels en standaardantwoorden om alledaagse taken te versnellen. Bespaar tot 15 uur per week met de automatiseringsfuncties van LiveAgent.

Kennisbank maken

Bouw meerdere interne en externe kennisbanken op als onderdeel van uw selfservice oplossing. Maak FAQ’s, forums, feedback- en suggestieboxen en meer.

Web icon

Gegevensanalyse en rapportagedashboard

Kijk wie er communiceert met uw bedrijf en houd toezicht op de service die ze ontvangen. Bekijk het verbruik, statistieken, evalueer prestatierapporten en leer van klantentevredenheidsbeoordelingen.

Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Wat maakt LiveAgent de juiste tool om de verkoop te verhogen?

Most reviewed and number 1

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020.

Preferred by 21k businesses

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Packed with features

Bevat meer dan 180 functies

Met meer dan 180 functies, meer dan 100 integraties en eindeloze aanpassingen, de tool past zich eenvoudig aan uw zakelijke vereisten aan.

Cloud based and secure help desk

Cloudgebaseerd en veilig

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Transparante en betaalbare prijzen

Krijg onze professionele helpdeskoplossing voor een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 30 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.

Waar wacht je nog op? Verhoog de omzet, vanaf vandaag!

30 Dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form
Related Articles to Verhoog de verkoop
Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x