Gratis proefperiode

SLA-logboekverslag

Een SLA (overeenkomst inzake dienstverleningsniveau) is een regeling om te voldoen aan de doelstellingen voor het beantwoorden van de tickets door uw vertegenwoordigers (ondersteuningsmedewerkers) voor het bieden van hulp aan uw klanten.

Door hulp te bieden op basis van serviceniveaus, zorgt u ervoor dat u gekwantificeerde en rekenbare service levert. Het biedt ook een duidelijker beeld wanneer er problemen optreden.

Logverslag

LiveAgent biedt een logboek van vervulde en gemiste SLA’s van een specifiek tijdsbestek en afdeling. Individuele inzendingen kunnen worden gesorteerd op aanvrager, ticket-ID, SLA-starttijd, afdeling, vertegenwoordiger, vervaldatum, gesloten en resterende en achterstallige SLA-tijd. SLA-logboeken kunnen worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo