Een SLA (Service-Level-Agreement) is een regeling om doelen te bereiken voor het beantwoorden van de Tickets van uw vertegenwoordigers (supportvertegenwoordigers), voor het bieden van hulp aan uw klanten.
Door hulp te bieden op basis van serviceniveaus, zorgt u ervoor dat u gekwantificeerde en rekenbare service levert. Het biedt ook een duidelijker beeld wanneer er problemen optreden.
Logverslag
LiveAgent biedt een logboek van vervulde en gemiste SLA’s van een specifiek tijdsbestek en afdeling. Individuele inzendingen kunnen worden gesorteerd op aanvrager, ticket-ID, SLA-starttijd, afdeling, vertegenwoordiger, vervaldatum, gesloten en resterende en achterstallige SLA-tijd. SLA-logboeken kunnen worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.

Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
- Wat is een SLA-nalevingsrapport? (+Gratis proefversie) | LiveAgent
- Wat is een overeenkomst inzake dienstverleningsniveau (+ gratis proefperiode) | LiveAgent
- SLA (Uitgelegd)
- SLA-schending (Uitgelegd)
- SaaS-checklijst voor onboarding van klanten | LiveAgent
- Emailsjablonen voor SaaS-productintroductie
- Software als een service - SaaS (Uitgelegd)
- Idosell | LiveAgent