Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

SLA-logboekverslag

Een SLA (overeenkomst inzake dienstverleningsniveau) is een regeling om te voldoen aan de doelstellingen voor het beantwoorden van de tickets door uw vertegenwoordigers (ondersteuningsmedewerkers) voor het bieden van hulp aan uw klanten.

Door hulp te bieden op basis van serviceniveaus, zorgt u ervoor dat u gekwantificeerde en rekenbare service levert. Het biedt ook een duidelijker beeld wanneer er problemen optreden.

Logverslag

LiveAgent biedt een logboek van vervulde en gemiste SLA’s van een specifiek tijdsbestek en afdeling. Individuele inzendingen kunnen worden gesorteerd op aanvrager, ticket-ID, SLA-starttijd, afdeling, vertegenwoordiger, vervaldatum, gesloten en resterende en achterstallige SLA-tijd. SLA-logboeken kunnen worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.

Leer van beschikbaarheidsrapporten van vertegenwoordigers

Genereer beschikbaarheidsrapporten voor vertegenwoordigers om een overzicht te krijgen van hoe lang en wanneer uw vertegenwoordigers online waren. Probeer het vandaag nog. Geen kredietkaart nodig.

Start een gratis proefperiode van 14 dagen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo