Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ticket ID

Wat is een ticket ID?

Een ticket-ID is een referentienummer dat bestaat uit een reeks hoofdletters en cijfers. Elke ID bestaat uit 11 tekens en ziet eruit als het volgende formaat XXX-XXXXX-XXX.

Elke keer dat een ticket-ID wordt gebruikt in LiveAgent, f.x. in een notitie of in een interne chat, wordt er automatisch een hyperlink naar toegevoegd voor uw gemak. Als ticket-ID A wordt vermeld in het biljet van ticket B, wordt dit ook automatisch vermeld in ticket A.

Ticket ID LiveAgent

Hoe kunt u een ticket-ID gebruiken?

Ticket-ID’s maken het gemakkelijk om specifieke tickets te vinden zonder dat u door uw helpdesksysteem hoeft te zoeken. Daarom kunt u de status van het probleem van uw klant snel aanvullen of communiceren. Deze ID’s zijn buitengewoon handig omdat ze verwarring voorkomen en vertegenwoordigers veel tijd besparen.

Wat is een ticket?

Een ticket is een serviceverzoek van een eindgebruiker. Serviceverzoeken kunnen afkomstig zijn van een groot aantal communicatiekanalen. Zoals email, live chat, sociale media of zelfs via de telefoon. Elke keer dat er een nieuwe klantencommunicatie binnenkomt, zet ticketingsoftware de interactie automatisch om in een ondersteuningsticket met een ID.

Functies voor ondersteuningstickets:

Ticket ID 

Identificeer de vraag van de klant onmiddellijk met een ticket-ID. Voeg eenvoudig informatie toe of geef de ticketstatus door aan een klant.

Ticketfasen

Verlies nooit de vragen van uw klanten uit het oog met de ticketfase functie. De ticketfasen kunnen worden weergegeven als open, nieuw, gesloten, enz.

Geautomatiseerde ticketverdeling

Om een ​​efficiënte klantenservice te hebben, moet u het aantal tickets, oproepen en chats dat elke klantenvertegenwoordiger per ploeg krijgt, rechtmatig verdelen. Daardoor kunt u een burn-out bij vertegenwoordigers voorkomen en de algemene efficiëntie verhogen. Geautomatiseerde ticketverdeling stelt u in staat om precies dat te doen. U kunt het bedrag en de pauze bepalen die de vertegenwoordiger gedurende de dag moet nemen.

Ondersteuning van de eigendom van tickets – Verantwoordelijkheid

Het hebben van gecentraliseerde ticketsoftware voor uw klantenservicemedewerkers is om vele redenen een handig systeem. U kunt niet alleen de prestatierapporten van vertegenwoordigers zien, maar u kunt ook zien welke vertegenwoordiger welk ticket heeft afgehandeld. Dit voorkomt dat meer vertegenwoordigers aan hetzelfde klantenprobleem werken. Bovendien kunt u gemakkelijk detecteren wie verantwoordelijk was voor een specifiek klantenprobleem. Ook als u de klant naar een andere afdeling moet overbrengen, kunt u eenvoudig het eigendom van het ticket overdragen. Het resultaat is dat u nooit zult horen: “Ik wist niet dat het mijn verantwoordelijkheid was.”

Als u meer wilt weten, lees dan LiveAgent -Ticketing.

Wat is de ticketsoftware?

Ticketsoftware is een programma dat door ondersteuningsteams wordt gebruikt om de communicatie met klanten te stroomlijnen en te beheren. LiveAgent is een ticketsoftware die duidelijkheid en efficiëntie biedt aan klantenondersteuning. Het bevat alle klantencommunicatie als tickets in één inbox.

Bijvoorbeeld, email, oproepen, posts op sociale media, live chat en meer. Door alle klantenvragen in één algemene inbox te hebben, is het gemakkelijk om alle klanteninteracties en gegevens te lokaliseren.

Andere geweldige eigenschappen:

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.