Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klantentevredenheid

Wat is klantentevredenheid?

Klantentevredenheid is een intensiteit of mate van tevredenheid gemaakt door producten, diensten of klantenservice. Het is een situatie waarin de klant tevreden is met een bedrijf. Klantentevredenheid geeft weer of aan de verwachtingen van de klant is voldaan of niet.

Wanneer een bedrijf de klantentevredenheid verhoogt, kan het de kosten verlagen en de verkoop verhogen. Een tevreden klant beveelt het bedrijf vaak aan bij zijn vrienden, familie of collega’s en het levert nieuwe potentiële klanten op. Bedrijf kan de tevredenheid verhogen door kwaliteitsproducten, diensten en klantenondersteuning te bieden, door prijzen of door een goede sfeer in de winkel. Maar er zijn ook veel andere manieren.

Klantentevredenheid
Klantenfeedback concept in vlakke stijl – hand controleren is een uitstekend teken in een enquête

Vaak gestelde vragen

Wat is klantentevredenheid?

Klantentevredenheid is de mate van klantentevredenheid met het product of de dienst die ze hebben gekocht of de klantenondersteuning. het geeft weer of aan de verwachtingen van de klant is voldaan en of aan de behoeften is voldaan.

Hoe klantentevredenheid bepalen?

Klantentevredenheid kan op verschillende manieren worden bepaald. Het kan een klantentevredenheidsresultaat zijn, waardoor we antwoorden krijgen op de vraag of de klanten tevreden zijn met de klantenservice of niet. Ook kunt u kijken naar de customer effort score, die laat zien hoeveel moeite de klant moet doen in het soepproces en het contact met de klantenservice. Een andere mogelijkheid zijn enquêtes met gedetailleerde vragen die via de app, na voltooiing van de service, via email of via live chat naar klanten worden verzonden.

Hoe de klantentevredenheid verbeteren?

Om de klantentevredenheid te verbeteren, moet u de klantenservice zo hoog mogelijk maken - zodat de klant voelt dat het belangrijk is voor uw merk. Probeer ook de cliënt en zijn beslissingen te begrijpen en in te spelen op zijn behoeften. U moet ook zorgen voor een goede klantenervaring, zodat u klant het aankoopproces op de gemakkelijkste en intuïtieve manier kan doorlopen.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.