Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klantentevredenheidsbeoordeling

Wat is een klantentevredenheidsbeoordeling?

Klanten kunnen feedback geven nadat hun ticket is opgelost. Dit gebeurt door middel van een eenvoudige vragenlijst met 2 opties: goede of slechte beoordeling. Klanten kunnen ook een reactie achterlaten als ze hun mening willen geven. Klantentevredenheidsbeoordeling is een geweldige manier om de efficiëntie van uw vertegenwoordigers te zien.

Beoordelingen kunnen alleen worden verstrekt door klanten en niet door vertegenwoordigers, zelfs als ze het ticket hebben aangevraagd.

Klantentevredenheidsbeoordeling
Klant feedback concept. Hand die uitstekend teken in een onderzoek controleert. Platte ontwerp vectorillustratie

Vaak gestelde vragen

Wat is klantentevredenheidsbeoordeling?

De klantentevredenheidsbeoordeling is een maatstaf die ons laat zien hoe tevreden de klant is over de klantenservice. Zij kunnen hierop antwoorden nadat hun melding is opgelost door een vertegenwoordiger. Dit gebeurt meestal met een eenvoudige vragenlijst waarbij u kunt aangeven of de beoordeling goed of slecht is.

Hoe de klantentevredenheidsbeoordeling berekenen?

De klantentevredenheidsbeoordeling kan bijvoorbeeld worden berekend door middel van een eenvoudige vragenlijst die de klant na het oplossen van zijn aanvraag ter beschikking wordt gesteld. De klant geeft een positieve of negatieve beoordeling en op de beoordelingsschaal van klanten kunnen we beoordelen of klanten tevreden zijn over de service.

Hoe de klantentevredenheid te verbeteren?

Om uw klantentevredenheidsbeoordeling te verhogen, moet u uw klantenservice ontwikkelen. Denk eraan om uw klanten individueel te behandelen en aandacht aan hen te schenken als individuen. Geef uw klanten de mogelijkheid om via verschillende kanalen gecontacteerd te worden om de beste voor hen te kiezen. Reageer zo snel en gemakkelijk mogelijk op problemen van klanten. Verzamel feedback en beoordelingen van klanten. Gebruik ze om uw acties te verbeteren.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.