Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klantenservice tevredenheid

Wat is klantentevredenheid?

Klantentevredenheid is een term die veel gebruikt wordt in marketing. In de economie is klanttevredenheid de reeks technieken en strategieën die gericht zijn op het maximaliseren van de klantentevredenheid. Het is een maatstaf voor hoe de producten en diensten die door een bedrijf worden geleverd, voldoen aan de verwachtingen van de klant of deze overtreffen. Klantentevredenheid wordt gedefinieerd als het aantal klanten, of het percentage van het totale aantal klanten, wiens rapport over hun ervaring met een bedrijf, haar producten of haar diensten (beoordelingsindices) de vastgestelde tevredenheidsniveaus overschrijdt.

Vaak gestelde vragen

Wat houdt de tevredenheid van de klantenservice in?

Tevredenheid over de klantenservice is niets anders dan de klantentevredenheid die ze hebben na contact met de klantenservice. Het is de mate van tevredenheid over de geleverde service, het oplossen van hun probleem en het verkrijgen van hulp en ondersteuning.

Hoe klantentevredenheid meten?

Klantentevredenheid kan op verschillende manieren worden gemeten. U kunt de klant vragen om de enquête in te vullen, hetzij in de applicatie (als u die heeft) of waar dan ook nadat de service is voltooid - op sociale media, per e-mail en per telefoon. Tevredenheid kan ook worden gemeten met speciale maatregelen, zoals zoals CSAT, net promoter score of beoordeling van klanteninspanning.

Hoe de klantentevredenheid te verbeteren?

Om de tevredenheid van de klantenservice te verbeteren, moet u eerst en vooral klantenservice ontwikkelen en streven naar uitmuntendheid. Het is uiterst belangrijk dat de klant centraal staat - luister naar klanten, geef ze wat ze nodig hebben en wees proactief. Actief zijn laat zien dat de klant belangrijk is voor het bedrijf.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.