Tevredenheidsrapport

Wat is een tevredenheidsrapport ?

Een tevredenheidsrapport is een rapport dat door het bedrijf is gegenereerd en dat laat zien hoe tevreden de klanten zijn met hun producten en diensten.

Het tevredenheidsrapport wordt niet alleen in geld beïnvloed, maar ook op de kwaliteit van de producten en de service die wordt geboden. Vaak lijkt het alsof u na aankoop van een product een defect in het product opmerkt en raadpleegt u de klantenservice voor hulp. Uw ervaring met hun ondersteuningssysteem heeft ook invloed op hoe goed het tevredenheidsrapport van een bedrijf is.

Hoe beter het tevredenheidsrapport van een bedrijf, des te meer wordt aangenomen dat het bedrijf voor zijn klanten zorgt.

Frequently asked questions

Wat is een tevredenheidsrapport ?

Een tevredenheidsrapport is een rapport dat laat zien hoe tevreden uw klanten zijn over uw producten en diensten. Het wordt meestal gegenereerd door het bedrijf waarop het rapport betrekking heeft. Het houdt niet alleen rekening met het gebruik van producten en diensten, maar ook met de mate van tevredenheid over de klantenservice.

Wie moet het tevredenheidsrapport beoordelen?

Het tevredenheidsrapport moet zeker worden bekeken door medewerkers van het bedrijf waar dit rapport betrekking op heeft. Het zal hen laten zien waar hun sterke punten zijn, maar ook waar hun zwakke punten zijn. Als de rapporten openbaar zijn, is het de moeite waard om de rapporten van de concurrenten te lezen. Hierdoor weten we wat we kunnen inspireren en wat we beter kunnen vermijden. Klanten die een specifieke aankoop van een product of dienst willen doen, kunnen ook het rapport lezen.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

    Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.