Gratis proefperiode

Facebook

Facebook is een populaire gratis sociale netwerkwebsite waarmee geregistreerde gebruikers profielen kunnen maken, foto’s en video’s kunnen uploaden, berichten kunnen verzenden en contact kunnen houden met vrienden, familie en collega’s.

Door verbinding te maken met Facebook kunt u rechtstreeks vanuit LiveAgent reageren op Facebook-berichten, berichten of opmerkingen, samen met andere verzoeken van klanten.

Reacties op opmerkingen, posts of berichten worden rechtstreeks naar Facebook gestuurd.

LiveAgent maakt verbinding met uw Facebook-pagina en volg alle prikbordberichten, reacties en privéberichten op zodat u uw fans en tegenstanders 24/7 onder controle kunt houden. Alles wordt gevolgd en omgezet in tickets zodat uw klantenondersteuningsmedewerkers direct kunnen reageren wanneer er een klacht wordt ingediend en het vuur kunnen blussen voordat het zich verspreidt. Met LiveAgent heeft u 100% zekerheid dat er niets verloren gaat op Facebook.

Professionele voordelen

  • Verras uw klanten met razendsnelle klantenservice op social media
  • Ontvang automatisch een melding over nieuwe Facebook-opmerkingen, berichten of berichten
  • U hoeft niet meer beheerders aan Facebook-pagina’s toe te voegen, machtigingen op één plaats beheren
  • Bewaak, beantwoord en archiveer alle Facebook-prikbordberichten op één plaats

Als u meer Facebook-pagina’s heeft, kan LiveAgent ze allemaal voor u volgen. Vergroot uw bereik en bereik meer gebruikers. Door ondersteuning te bieden via Facebook, verandert u uw ondersteuningsantwoorden in een nieuwe manier van marketing omdat uw antwoorden ook vrienden van uw klanten bereiken.

Met behulp van de Facebook-kanaalintegratie kunt u het volgende doen:

  • Monitor meerdere Facebook-pagina’s
  • Reageer op Facebook-berichten
  • Reageer op Facebook-berichten
  • Reageer op Facebook-opmerkingen
  • Archiveer uw Facebook-communicatie in tickets

Bespaar tijd en geld

Uw ondersteuningsteam kan ondersteuningsverzoeken op uw pagina’s beantwoorden, zonder constant gestoord te worden door honderden privéberichten en meldingen die ze ontvangen. Laat ze Facebook-ondersteuningsverzoeken beantwoorden zonder ingelogd te zijn op Facebook.

Archiveer uw sociale media-communicatie

LiveAgent archiveert uw Facebook-communicatie in Tickets. Categoriseer en doorzoek uw Facebook-berichten en opmerkingen van klanten eenvoudig.

Facebook-beveiliging

Beheer toegangsrechten tot uw Facebook-pagina’s rechtstreeks in LiveAgent. U hoeft uw medewerkers geen administratieve toegang te geven tot uw Facebook-pagina’s.

Voorbeeld: stel dat uw klant een probleem heeft met live chat en dit op uw Facebook-paginamuur schrijft -> dit bericht wordt automatisch bijgehouden in LiveAgent zodat uw ondersteuningsmedewerker er onmiddellijk op kan reageren.

Kennisbankbronnen

Lees meer details

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .