Gratis proefperiode

Facebook

Facebook is een gratis sociale netwerkwebsite waarmee geregistreerde gebruikers profielen kunnen maken, foto’s en video’s kunnen uploaden, berichten kunnen verzenden en contact kunnen houden met vrienden, familie en collega’s.

Door LiveAgent met Facebook te verbinden, kunnen LiveAgent-gebruikers rechtstreeks vanuit hun LiveAgent-dashboard reageren op Facebook-berichten, posts of opmerkingen (zonder dat ze zelf op Facebook hoeven in te loggen), waardoor het een zeer workflow-efficiënte integratie is.

Hoe werkt het?

LiveAgent stroomlijnt elke opmerking, post en bericht naar uw LiveAgent-inbox en zet deze vervolgens om in een ticket. Van daaruit kunnen gebruikers op elk ticket reageren, net als op Facebook. Het eindresultaat? Uw klanten zullen niets anders merken dan uw reactiesnelheid!

Facebook
Reageren op Facebook-berichten van LiveAgent

Waarom is deze integratie zo waardevol?

De integratie van LiveAgent met Facebook is een game-wisselaar omdat:

  • Het systeem houdt alle berichten, opmerkingen en vermeldingen bij en zorgt ervoor dat u op elk bericht reageert
  • Het verhoogt de productiviteit van vertegenwoordigers
  • Het is veiliger (meer dan het delen van uw inloggegevens met meerdere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het beantwoorden van berichten op sociale media)
  • U hoeft de Facebook-beheerdersrol niet door te geven aan uw werknemers
  • Het elimineert de noodzaak om dagelijks meerdere accounts en apparaten te controleren
  • Het verbetert de reactietijd
  • Het verhoogt de klantentevredenheid
  • Het kan bijdragen aan meer omzet en hogere inkomsten
  • Het maakt klantenservice via sociale media gemakkelijk
  • Het elimineert stress
  • Hiermee kunt u meerdere zakelijke Facebook-accounts beheren en controleren
  • Het is kostenbesparend
Facebook-functie-LiveAgent
Hoe het eruit ziet in LiveAgent versus Facebook

Bent u ervan overtuigd dat u geen ondersteuning hoeft te bieden op Facebook? Denk nog eens na!

Als u Facebook niet gebruikt als kanaal voor klantenondersteuning, leeft u niet in de 21e eeuw! Vanaf 2021 zijn er bijna 2,8 miljard maandelijkse actieve gebruikers op Facebook. Bovendien zijn moderne klanten technisch onderlegde digital natives en enthousiaste Facebook-gebruikers die eisen dat sociale media net als elk ander ondersteuningskanaal worden behandeld. Volgens een onderzoek van Conversocial geeft 54% van de klanten zelfs de voorkeur aan sociale media voor klantenservice via de telefoon of email.

Als meer dan de helft van uw klantenbestand de voorkeur geeft aan sociale media als kanaal voor klantenondersteuning, kunnen ze niet worden genegeerd. Het is tijd om aan de behoeften en verwachtingen van uw klanten te voldoen en uw bedrijf de 21e eeuw in te leiden.

Hoe Facebook te integreren met LiveAgent

Volg deze stappen om vandaag nog Facebook-berichten via LiveAgent te beantwoorden!

  1. Log in op LiveAgent
  2. Klik op Configuratie (tandwielpictogram in de linker menubalk)
  3. Klik op Facebook en Instagram
  4. Klik op Accounts
  5. Klik Verbinden
  6. Er verschijnt een nieuw pop-upvenster waarin u wordt gevraagd in te loggen op uw Facebook-account. Voer uw aanmeldingsgegevens in of klik op Doorgaan als als u al bent aangemeld
  7. Wanneer dit bericht verschijnt: ” LiveAgent wil uw pagina’s beheren, publiceren als pagina’s die u beheert en toegang krijgen tot de berichten van uw Facebook-pagina. ” Accepteer dit door op OK te drukken
  8. Ga terug naar LiveAgent en kies welke pagina’s u wilt verbinden en selecteer de machtigingen die u wilt toestaan. U heeft de keuze uit de volgende mogelijkheden:
  • Haal berichten op
  • Haal privéberichten op
  1. Selecteer de afdeling waarnaar u inkomende Facebook-tickets wilt routeren

  2. Klik op Opslaan
Facebook-en-Instagram-verbonden-LievAgent
Actieve Facebook-accounts

Wat kunt u doen met de Facebook-integratie?

Door de Facebook-integratie te activeren, kunt u al deze acties rechtstreeks vanuit LiveAgent ondernemen:

  • Beantwoord privé- en directe berichten
  • Stuur bijlagen, links, emoji’s en GIF’s
  • Beantwoord opmerkingen
  • Vind opmerkingen leuk
  • Verwijder opmerkingen door tickets te verwijderen
  • Los het ticket op door erop te reageren

Begin met het besparen van uw kostbare tijd en zuurverdiende geld

Geef uw ondersteuningsteam meer mogelijkheden door ze de juiste tools te geven. Elimineer vandaag de eindeloze afleidingen (pings van privéberichten, meldingen en afleidende memes of virale kattenvideo’s).

LiveAgent houdt uw vertegenwoordigers op het goede spoor, verbetert hun productiviteit en bespaart u tegelijkertijd geld. Hoe? Het implementeren van deze functie kost u niets, tenzij u deze natuurlijk aanschaft als aanvulling op uw Ticket of Ticket + Chat-abonnement.

Bovendien zijn de kosten voor het oplossen van tickets met integraties van sociale media lager dan die van email of de telefoon.

Wilt u uw helpdesk georganiseerd houden voor de T?

LiveAgent kan Facebook-tickets automatisch oplossen zodra u erop hebt gereageerd, waardoor het archiveren van tickets een fluitje van een cent wordt. Als een klant u opnieuw volgt of u een bericht stuurt, opent het systeem het ticket automatisch nog een keer. Het is niet nodig om de ticketstatussen constant in de gaten te houden, LiveAgent zorgt voor alles en stelt u op de hoogte wanneer uw reactie nodig is.

Roman Bosch

Roman Bosch

Partly

Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

christine preusler

Christine Preusler

HostingAdvice

LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

Karl Dieterich

Karl Dieterich

Covomo

LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

Hendrik Henze

Hendrik Henze

HEWO Internetmarketing

We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

Razvan Sava

Razvan Sava

Webmaster Deals

Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

Taras Baca

Taras Baca

XperienceHR

De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

user testimonials

Andrej Ftomin

TAZAR Group

Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

Matt Janaway

Matt Janaway

The Workplace Depot

We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

Viviane Carter

Viviane Carter

CSI Products

We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

Christian Lange

Christian Lange

Lucky-Bike

Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

Jens Malmqvist

Jens Malmqvist

Projure

Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

user testimonials

Catana Alexandru

Websignal

Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

JanWienk

Jan Wienk

All British Casino

Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

Allan Bjerkan

Allan Bjerkan

Norske Automaten

LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

Sissy Böttcher

Sissy Böttcher

Study Portals

We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

Peter Koning

Peter Koning

TypoAssassin

We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

user testimonials

Aranzazu F

Factorchic

We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

Rick Nuske

Rick Nuske

MyFutureBusiness

Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

Vojtech Kelecsenyi

Vojtech Kelecsenyi

123-Nakup

LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

Rafael Kobalyan

Rafael Kobalyan

Betconstruct

Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

We bewaren uw gegevens zo goed mogelijk

LiveAgent elimineert de noodzaak om Facebook-inloggegevens te delen met uw werknemers. Zodra uw Facebook-account is verbonden met LiveAgent, kunnen al uw medewerkers berichten en opmerkingen beantwoorden zonder in te loggen op het platform.

Dit is geweldig omdat het de kans op datalekken en gestolen gegevens aanzienlijk verkleint. Uw werknemers hoeven zich geen zorgen te maken over het opschrijven van wachtwoorden, ze kwijtraken of ingelogd blijven op uw Facebook op openbare computers.

Houd de klantentevredenheid op een historisch hoog niveau

LiveAgent maakt verbinding met uw Facebook-pagina en houdt alle prikbordberichten, reacties en privéberichten bij, zodat u uw fans en haters 24/7 onder controle kunt houden. Alles wordt gevolgd en omgezet in Tickets, zodat uw klantenondersteuningsvertegenwoordigers kunnen reageren zodra een klacht is geregistreerd en zo het vuur kunnen blussen voordat het zich verspreidt. Met LiveAgent hebt u 100% zekerheid dat er niets verloren gaat op Facebook.

Kennisbankbronnen

Heeft u meer hulp nodig bij deze integratie? Bekijk deze gedetailleerde handleiding voor in de cloud gehoste accounts, of dit artikel voor de zelfstandige versies van LiveAgent.

Aanvullende informatie over het instellen van de Facebook-applicatie voor zelfstandige accounts.

Mist u nog steeds informatie?

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via email (support@liveagent.com), live chat of telefoon. We helpen u graag verder en verstrekken alle aanvullende informatie die u nodig heeft.

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Wat is een Facebook integratie?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Een Facebook-helpdesk-integratie stroomlijnt elke opmerking, post en bericht naar uw helpdesk-inbox en zet deze vervolgens om in een ticket. Van daaruit kunnen gebruikers op elk ticket reageren, net als op Facebook.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Waarom zou ik Facebook integreren met mijn helpdesk?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Om de klantentevredenheid te verbeteren, de reactietijden te verbeteren en ervoor te zorgen dat elk Facebook-bericht en elke opmerking wordt erkend en beantwoord.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hoe kan ik Facebook verbinden met mijn helpdesk?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Elke helpdesk heeft een andere, unieke set instructies om deze met Facebook te verbinden. In LiveAgent moet u naar Configuratie, Facebook en Instagram, Accounts navigeren en vervolgens op Verbinden klikken. Geef LiveAgent toestemming om berichten op te halen en te lezen, en u bent klaar.” } }] }

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo