Reacties op opmerkingen, posts of berichten worden rechtstreeks naar Facebook gestuurd.
Als u meer Facebook-pagina’s heeft, kan LiveAgent ze allemaal voor u volgen. Vergroot uw bereik en bereik meer gebruikers. Door ondersteuning te bieden via Facebook, verandert u uw ondersteuningsantwoorden in een nieuwe manier van marketing omdat uw antwoorden ook vrienden van uw klanten bereiken.
LiveAgent archiveert uw Facebook-communicatie in Tickets. Categoriseer en doorzoek uw Facebook-berichten en opmerkingen van klanten eenvoudig.
Beheer toegangsrechten tot uw Facebook-pagina’s rechtstreeks in LiveAgent. U hoeft uw medewerkers geen administratieve toegang te geven tot uw Facebook-pagina’s.
Voorbeeld: stel dat uw klant een probleem heeft met live chat en dit op uw Facebook-paginamuur schrijft -> dit bericht wordt automatisch bijgehouden in LiveAgent zodat uw ondersteuningsmedewerker er onmiddellijk op kan reageren.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .