Partner
Wat is Microsoft Exchange Server?
Microsoft Exchange Server biedt email, agenda, contacten, planning en samenwerkingsmogelijkheden. Deze applicatie draait op Windows Server-besturingssystemen voor zakelijke doeleinden. Mobiele apparaten, desktopcomputers en webgebaseerde systemen hebben allemaal toegang tot het berichtenplatform met Exchange Server van Microsoft.
Hoe kunt u Microsoft Exchange Server gebruiken?
Verzorg uw zakelijke emails met Microsoft Exchange Server. Het is geweldig voor het afhandelen van alle zakelijke emailcommunicatie en persoonlijke communicatie. U kunt het ook op meerdere apparaten gebruiken. Microsoft Exchange Server kan een geweldige oplossing worden voor klantenondersteuning en omgaan met emailcommunicatie met klanten. Het dagelijks afhandelen van grote aantallen emails van klanten kan echter een vervelend alledaags proces worden dat niet eenvoudiger wordt zonder hulp.
Daarom kan de Microsoft Exchange Server-integratie voor LiveAgent een ideale oplossing voor dit probleem worden. Wanneer u Microsoft Exchange Server combineert met het LiveAgent ticketsysteem, kunt u uw klantenondersteuning en uw workflow verbeteren met nieuwe functies en lost klantenproblemen met ongeëvenaarde snelheid op.
Het beste is dat het volledig is uitgerust om uw workflow soepel te laten verlopen. Bekijk functies zoals een algemene inbox die meer kan dan alleen email, maar ook live chat, callcenter, klantenportaal en sociale media zoals Facebook, Twitter, Instagram en Viber. Zorg dat iedereen actief wordt met geautomatiseerde ticketdistributie en gebruik afdelingen om tickets over te dragen aan mensen met de juiste kennis.
Houd alles georganiseerd door Microsoft Exchange te verbinden met LiveAgent. Een ticketsysteem zoals LiveAgent kan u helpen alle emailcommunicatie rechtstreeks in uw dashboard te verzamelen, te ordenen en te filteren het, en u helpen uw beste werk te doen. Bekijk de volledige lijst met ticketfuncties op deze link en zie wat het allemaal kan.

Wat zijn de voordelen van het gebruik van Microsoft Exchange Server-integratie?
- Zakelijke emailservice
- Integratie met een volledig uitgerust ticketsysteem
- Een van de meest bekende emailoplossingen in uw helpdesk
- Geavanceerde functies met LiveAgent-integratie
Looking to handle more customer emails?
Improve your email conversations via LiveAgent ticketing system. It's fully featured and made to improve your help desk workflow
Hoe Microsoft Exchange Server te integreren met LiveAgent
Microsoft Exchange Server kan eenvoudig geïntegreerd met LiveAgent via Forwarding of IMAP/POP3. Volg de onderstaande gids om te leren hoe u het proces voltooit en uw emailadres toevoegt aan LiveAgent. Als u eerst Microsoft Exchange Server moet instellen, volg deze handleiding van Microsoft om te leren hoe u dit moet doen.
- Met uw Microsoft Exchange Server email gereed, open LiveAgent en ga naar Configuratie & Email & Mail Accounts en klik op de oranje knop Aanmaken. Er wordt een lijst met emailproviders geopend. Selecteer Overig en ga verder met de volgende stap.

- Afhankelijk van uw voorkeuren kunt u IMAP/POP3 of Forwarding selecteren als de methode om te integreren. Beide integratiemogelijkheden worden aan u getoond, te beginnen met Doorsturen. Ga naar de volgende stap door op Doorsturen te klikken.

- Nadat u Doorsturen hebt gekozen, voert u uw emailadres in. Kies vervolgens SPF-record instellen voor uw Exchange Server-domein. U kunt ook de handleiding van Microsoft raadplegen over het instellen van SPF-records als u niet zeker weet hoe u dit moet doen. U moet deze stap nemen zodat uw e-mails door LiveAgent niet als spam worden beschouwd. Selecteer een geschikte afdeling die verantwoordelijk is voor het ontvangen van e-mails van dit Microsoft Exchange Server-account en klik op Opslaan.

- Volg deze stappen om uw Microsoft Exchange Server email via IMAP/POP3 te verbinden. Selecteer IMAP/POP3 in plaats van op de optie Doorsturen te klikken. U moet uw emailadres, inlognaam en wachtwoord opgeven. U moet de server- en poortinformatie opgeven en het ophaaltype kiezen (POP3 of IMAP). Daarna kunt u Opslaan.

U bent klaar en uw Microsoft Exchange Server emailadres is nu verbonden met het LiveAgent-ticketsysteem. U kunt beginnen met het beantwoorden van klantentickets met een volledig uitgeruste oplossing.
Meer weten over LiveAgent? Bekijk de onderstaande Tour-video of bekijk functies en integraties voor meer informatie over onze oplossing.

Frequently asked questions
Wat is Microsoft Exchange Server?
Met Microsoft Exchange Server kunnen gebruikers email, agenda's, contacten, planning en samenwerking organiseren. Deze applicatie draait op Windows Server-besturingssystemen. Toegang tot Exchange Server kan worden verkregen via een mobiel apparaat, desktopcomputer of webbrowser.
Hoe kunt u Microsoft Exchange Server gebruiken?
Verbind het met uw LiveAgent-ticketsysteem en begin geweldige klantenondersteuning te bieden vanuit een speciale helpdeskoplossing.
Wat zijn de voordelen van Microsoft Exchange Server-integratie?
Het belangrijkste voordeel is dat je een geweldige emailoplossing hebt die is verbonden met uw LiveAgent-helpdesk, die meerdere communicatiekanalen ondersteunt, ondersteuningsmedewerkers geweldige functies biedt en tal van integraties met andere software biedt.
De tekst gaat over het belang van e-mailmarketing en klantenservice voor bedrijven, en het gebruik van emailsjablonen om tijd en middelen te besparen. Er wordt ook informatie gegeven over LiveAgent, een klantenservicesoftware met verschillende functies, en hoe men hiermee in contact kan komen via verschillende kanalen. Er wordt benadrukt dat een grote abonneelijst essentieel is voor succesvolle e-mailmarketing, en dat e-mail nog steeds een krachtig communicatiekanaal is. Ook wordt er gesproken over het gebruik van Sendmail, een algemene voorziening voor het doorsturen van e-mail met geavanceerde SPAM-beveiliging. De tekst is geschreven in het Nederlands.
LiveAgent is een klantenservicesoftware die verschillende systemen integreert, zoals VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf heeft partners en biedt een partnerprogramma aan. Er zijn ook verschillende educatieve bronnen beschikbaar, zoals een blog en een woordenlijst. Het bedrijf biedt ondersteuning en gegevensmigratie, en het opstarten van een LiveAgent-dashboard wordt behandeld.