Open-Xchange

Wat is Open-Xchange?

Naast e-mail, documenten, planning en sociale media delen, biedt Open-Xchange volledige geïntegreerde software voor online communicatie, samenwerking en productiviteit. Het platform stelt gebruikers in staat berichtenstromen afkomstig van Google Mail, Hotmail, Facebook, Twitter en LinkedIn te integreren. De software is door iedereen gemakkelijk te gebruiken dankzij de intuïtieve gebruikersinterface en eenvoudige installatie.

Hoe kunt u Open-Xchange gebruiken?

Open-Xchange is een productiviteitsoplossing die geschikt is voor iedereen die meer nodig heeft dan alleen een email voor zijn of haar kantoor. Het biedt een uitgebreide app-suite die helpt bij het organiseren van teams en waarmee u cloudopslag kunt gebruiken. Het is uitstekende software voor kleinere helpdeskteams en u kunt het integreren met de LiveAgent-helpdesk .

Wanneer een klantenvertegenwoordiger een vraag van een klant ontvangt, wordt het een ticket dankzij het LiveAgent ticketsysteem. Onze efficiëntiefuncties zoals geautomatiseerde ticketdistributie, afdelingen en detectie van conflichten tussen vertegenwoordigerszorg ervoor dat het ticket naar de juiste persoon wordt gestuurd die het vervolgens kan oplossen. Dit versnelt en stroomlijnt het klantenserviceproces.

Naast het verwerken van emails, kan onze algemene inbox ook live chatberichten, oproepen van klanten , een kennisbank met een klantenportaal en sociale media-accounts van Facebook, Twitter, Instagram en Viber ook. Ons ticketsysteem kan er eenvoudig voor zorgen dat uw communicatiekanalen worden opgenomen, en uw vragen blijven georganiseerd en gedistribueerd, wat er ook gebeurt.

Elke communicatietool die LiveAgent heeft, wordt volledig ondersteund door een groot aantal functies die zijn gericht op productiviteit en efficiëntie. Organiseer uw LiveAgent-bedrijf metkantooruren, maakregels en zorg ervoor dat u profiteert vanservice level agreements. U kunt ook gamificatie gebruiken om klantenondersteuning leuker en uitdagender te maken voor vertegenwoordigers.

Wat zijn de voordelen van het gebruik van Open-Xchange?

  • Volledig uitgeruste emailoplossing
  • Cloudgebaseerde samenwerkingssoftware
  • Contactbeheer en synchronisatie
  • Verbeterde productiviteit

Looking to provide efficient email support?

Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today

Hoe integreert u Open-Xchange met LiveAgent?

Zodra u uw Open-Xchange-account gereed heeft, kunt u deze dankzij IMAP/POP3 eenvoudig verbinden met de LiveAgent-helpdesk. Het integratieproces neemt weinig tijd in beslag. Bekijk de onderstaande gids die u alle noodzakelijke stappen kan laten zien.

Open-Xchange startpagina met voordelen
Open-Xchange-startpagina
  • Als u nog geen Open-Xchange emailaccount hebt ingesteld, bezoek dan hun website en stel uw account in. Open-Xchange maakt de installatie eenvoudig dankzij downloadlinks, installatiehandleidingen en andere bronnen. Volg de onderstaande stappen na het instellen.
Open-Xchange-website met downloadopties en handleidingen
Download Open-Xchange
  • Alles klaar en ingesteld? Super goed! Ga nu naar uw LiveAgent-account. Open Configuratie & Email & Mail Accounts en klik op de knop Maken. Selecteer Overig in de lijst en selecteer vervolgens IMAP/POP3 uit de twee opties.
LiveAgent IMAP/POP3-optie in Open-Xchange-integratie
Open-Xchange IMAP/POP3-integratie
  • U hoeft nog maar een paar dingen te doen: voer uw emailadres, gebruikersnaam en wachtwoord in en selecteer het type fetch, server en poort. Selecteer een authenticatiemethode en u kunt beslissen welke afdeling tickets van dit emailadres zal beheren. Sla uw werk op als u klaar bent en u bent helemaal klaar.
Open-Xchange
Vul de details in

De Open-Xchange-integratie is klaar en u kunt beginnen met het bieden van ondersteuning met de hulp van LiveAgent. Bekijk meer informatie over helpdeskfuncties of blader door de LiveAgent Academy voor meer informatie over klantenondersteuning.

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Wat is Open-Xchange?

Online communicatie, samenwerking en productiviteitssoftware maken allemaal deel uit van Open-Xchange. Door de intuïtieve gebruikersinterface en eenvoudige installatie is de software voor iedereen gemakkelijk te gebruiken.

Hoe kunt u Open-Xchange gebruiken?

Als u meer nodig heeft dan alleen een standaard emailclient voor uw kantoor, is Open-Xchange de oplossing voor u. Het biedt een uitgebreide reeks apps die teamsamenwerking vergemakkelijken, en cloudopslag is beschikbaar. In combinatie met de LiveAgent-helpdesksoftware-integratie vormt het een uitstekende softwareoplossing voor helpdeskteams.

Wat zijn de voordelen van Open-Xchange-integratie?

De voordelen zijn: volledig uitgeruste emailoplossing, cloudgebaseerde samenwerkingssoftware, contactbeheer en synchronisatie, verbeterde productiviteit.

Hoe integreert u Open-Xchange met LiveAgent?

Open LiveAgent en ga naar Configuratie > Email > Emailaccounts. Klik op Maak > Overig > IMAP/POP3. Geef uw Open-Xchange-gegevens op en sla op.

Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo