Open-Xchange integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is Open-Xchange?
Naast e-mail, documenten, planning en sociale media delen, biedt Open-Xchange volledige geïntegreerde software voor online communicatie, samenwerking en productiviteit. Het platform stelt gebruikers in staat berichtenstromen afkomstig van Google Mail, Hotmail, Facebook, Twitter en LinkedIn te integreren. De software is door iedereen gemakkelijk te gebruiken dankzij de intuïtieve gebruikersinterface en eenvoudige installatie.
Hoe kunt u Open-Xchange gebruiken?
Open-Xchange is een productiviteitsoplossing die geschikt is voor iedereen die meer nodig heeft dan alleen een email voor zijn of haar kantoor. Het biedt een uitgebreide app-suite die helpt bij het organiseren van teams en waarmee u cloudopslag kunt gebruiken. Het is uitstekende software voor kleinere helpdeskteams en u kunt het integreren met de LiveAgent-helpdesk .
Wanneer een klantenvertegenwoordiger een vraag van een klant ontvangt, wordt het een ticket dankzij het LiveAgent ticketsysteem. Onze efficiëntiefuncties zoals geautomatiseerde ticketdistributie, afdelingen en detectie van conflichten tussen vertegenwoordigerszorg ervoor dat het ticket naar de juiste persoon wordt gestuurd die het vervolgens kan oplossen. Dit versnelt en stroomlijnt het klantenserviceproces.
Naast het verwerken van emails, kan onze universele inbox live chatberichten, klantenoproepen , een kennisbank met een klantenportaal, en sociaal media-accounts van Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp en Viber ook. Ons ticketsysteem kan er eenvoudig voor zorgen dat uw communicatiekanalen worden opgenomen, en dat uw vragen hoe dan ook georganiseerd en gedistribueerd blijven.
Elke communicatietool die LiveAgent heeft, wordt volledig ondersteund door een groot aantal functies die zijn gericht op productiviteit en efficiëntie. Organiseer uw LiveAgent-bedrijf metkantooruren, maakregels en zorg ervoor dat u profiteert vanservice level agreements. U kunt ook gamificatie gebruiken om klantenondersteuning leuker en uitdagender te maken voor vertegenwoordigers.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Open-Xchange?
- Volledig uitgeruste emailservice
- Cloudgebaseerde samenwerkingssoftware
- Contactbeheer en synchronisatie
- Verbeterde productiviteit
Looking to provide efficient email support?
Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today
Hoe integreert u Open-Xchange met LiveAgent?
Zodra u uw Open-Xchange-account gereed heeft, kunt u deze dankzij IMAP/POP3 eenvoudig verbinden met de LiveAgent-helpdesk. Het integratieproces neemt weinig tijd in beslag. Bekijk de onderstaande gids die u alle noodzakelijke stappen kan laten zien.
- Als u nog geen Open-Xchange e-mailaccount hebt ingesteld, bezoek dan hun website en stel uw account in. Open-Xchange maakt de installatie gemakkelijk dankzij downloadlinks, installatiegidsen en andere bronnen. Volg de onderstaande stappen nadat u het hebt ingesteld.
- Alles klaar en ingericht? Geweldig! Ga nu naar uw LiveAgent-account. Open Configuratie > Email > Emailaccounts en klik op de knop Aanmaken. Selecteer Anders in de lijst en selecteer vervolgens IMAP/POP3 uit de twee opties.
- Er zijn nog maar een paar dingen over die u moet doen – voer uw emailadres, gebruikersnaam en wachtwoord in, samen met het selecteren van het type ophaal, server en poort. Selecteer een authenticatiemethode en u kunt beslissen welke afdeling verantwoordelijk zal zijn voor het beheren van tickets die afkomstig zijn van dit emailadres. Sla uw werk op wanneer u klaar bent en u bent helemaal klaar.
De Open-Xchange-integratie is klaar en u kunt beginnen met het bieden van ondersteuning met de hulp van LiveAgent. Bekijk meer informatie over helpdeskfuncties of blader door de LiveAgent Academy voor meer informatie over klantenondersteuning.
Enhance your collaboration and communication with LiveAgent's Open-Xchange integration
Manage emails, calendars, contacts, and tasks, all within LiveAgent's comprehensive ticketing system.
Frequently Asked Questions
Wat is Open-Xchange?
Online communicatie, samenwerking en productiviteitssoftware maken allemaal deel uit van Open-Xchange. Door de intuïtieve gebruikersinterface en eenvoudige installatie is de software voor iedereen gemakkelijk te gebruiken.
Hoe kunt u Open-Xchange gebruiken?
Als u meer nodig heeft dan alleen een standaard emailclient voor uw kantoor, is Open-Xchange de oplossing voor u. Het biedt een uitgebreide reeks apps die teamsamenwerking vergemakkelijken, en cloudopslag is beschikbaar. In combinatie met de LiveAgent-helpdesksoftware-integratie vormt het een uitstekende softwareoplossing voor helpdeskteams.
Wat zijn de voordelen van Open-Xchange-integratie?
De voordelen zijn: volledig uitgeruste emailoplossing, cloudgebaseerde samenwerkingssoftware, contactbeheer en synchronisatie, verbeterde productiviteit.
Hoe integreert u Open-Xchange met LiveAgent?
Open LiveAgent en ga naar Configuratie > Email > Emailaccounts. Klik op Maak > Overig > IMAP/POP3. Geef uw Open-Xchange-gegevens op en sla op.