Gratis proefperiode

Twitter

Door verbinding te maken met Twitter kunt u merkmonitoring doen en reageren op tweets die actie vereisen. Reacties worden direct als tweets verzonden.

LiveAgent verandert alle belangrijke tweets in tickets zodat uw ondersteuningsteam kan reageren, retweeten of gewoon kan archiveren.

Met behulp van de Twitter-kanaalintegratie kunt u het volgende doen:

  • Volg vermeldingen op van merken en trefwoorden op Twitter
  • Verbind meerdere Twitter-accounts
  • Beantwoord tweets vanuit één plaats
  • Volg al uw merkvermeldingen in realtime
  • Stel eenvoudige zoektermen in en controleer en archiveer alle tweets met die termen in uw database
  • Categoriseer en doorzoek uw Twitter-communicatie en opmerkingen van klanten eenvoudig
  • Voer realtime monitoring van sociale media uit op uw merk
  • Leg automatisch openbare vermeldingen vast als tickets

Voorbeeld: stel dat uw bedrijf ‘Helicompany’ heet en dat uw Twitter-profiel ‘@Helico’ is. Elke Tweet of retweet waar de pagina van uw bedrijf (bijvoorbeeld @Helico) wordt genoemd, wordt omgezet in een ticket.

Het is vrij duidelijk dat u het Twitter-profiel van uw bedrijf wilt volgen. Maar wat als uw profielnaam niet hetzelfde is als de naam van uw bedrijf (@Helico vs Helicompany)? LiveAgent kan aangepaste trefwoorden of trefwoordensets volgen en deze ook in tickets omzetten. In dit geval wordt elke Tweet die het trefwoord “Helicompany” bevat, gevolgd en getransformeerd.

Kennisbankbronnen

Lees meer details

Twitter is een online sociaal platform waarmee gebruikers korte berichten van 280 tekens, “tweets” genaamd, kunnen verzenden en lezen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .