Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Twitter

Twitter is een platform voor sociale media dat vaak een microblogwebsite wordt genoemd. Twitter-gebruikers kunnen met elkaar communiceren en korte berichten, ook bekend als tweets, verzenden die beperkt zijn tot 280 tekens.

Twitter is een geweldig platform om snel informatie te verspreiden, op de hoogte te blijven van de actualiteit, een nieuw publiek te bereiken, feedback te vragen, bij te dragen aan discussies en uzelf te uiten.

Waarom is Twitter-klantenondersteuning belangrijk?

Twitter heeft wereldwijd meer dan 187 miljoen dagelijkse actieve gebruikers. Veel van deze gebruikers gebruiken Twitter om hun mening over producten en bedrijven te delen, vragen te stellen en feedback te geven door zowel negatieve als positieve ervaringen te delen.

Omdat Twitter wordt beschouwd als een ‘always-on’-kanaal, verwachten klanten (zowel bestaande als potentiële) erkenning op het platform wanneer ze proberen contact op te nemen met een bedrijf. Bedrijven die niet snel reageren en op een manier die de klant bevredigt, krijgen vaak te maken met terugslag en boycotten.

Twitter

Vanwege de aard van Twitter kunnen deze negatieve ervaringen en weerslag zich als een lopend vuurtje verspreiden met duizenden mensen die op de kar springen. Daarom is het uitermate belangrijk om actief te zijn op Twitter en niet alleen goed thuis te zijn in proactieve klantenservice.

Hoe kunt u snelle klantenservice bieden op Twitter?

Om ervoor te zorgen dat u op de hoogte wordt gehouden van elke Tweet die u tegenkomt, moet u een geavanceerde tool zoals LiveAgent gebruiken.

Met behulp van onze Twitter-integratie kunt u uw merk en concurrenten volgen. U kunt ook reageren op Tweets en opmerkingen die actie vereisen tijdig, aangezien het systeem u op de hoogte stelt en elke Tweet met uw bijgehouden trefwoorden, opmerkingen en vermelding omzet in een ticket.

Twitter-functie-LiveAgent
Twitter ticket

Wat kunt u doen met de integratie?

  • Houd vermeldingen van merken en trefwoorden bij
    • Stel eenvoudige zoektermen in en controleer en archiveer alle tweets met die termen in uw database
    • Volg al uw merkvermeldingen in realtime
    • Voer realtime sociale mediamonitoring van uw merk uit
  • Verbind meerdere Twitter-accounts
  • Beantwoord tweets, opmerkingen en vermeldingen vanaf één plaats
  • Categoriseer en doorzoek uw Twitter-communicatie en opmerkingen van klanten eenvoudig
  • Leg automatisch openbare vermeldingen vast als tickets

Hoe ziet het eruit en hoe werkt het in de praktijk?

Stel dat de naam van uw bedrijf “Helicompany” is en uw Twitter-profiel “@Helico”. Elke Tweet of retweet die een vermelding van de pagina van uw bedrijf (@Helico) bevat, wordt automatisch omgezet in een Ticket.

Daarnaast kan LiveAgent aangepaste trefwoorden of trefwoordensets volgen en deze ook in Tickets omzetten. In dit geval wordt elke Tweet die het trefwoord “Helicompany” bevat, gevolgd, omgezet in een ticket en in uw helpdesksysteem beland.

Als u zich afvraagt ​​of uw klanten kunnen zien dat u een externe tool gebruikt om hun tweets en opmerkingen te beantwoorden, dan is het antwoord nee. Bekijk hoe het werkt in deze gedetailleerde videozelfstudie.

Hoe Twitter te integreren met LiveAgent

  1. Log in op LiveAgent
  2. Navigeer naar Configuratie (tandwielpictogram in de linker menubalk)

  3. Klik Twitter
  4. Klik Twitter accounts
  5. Klik Twitter account toevoegen
Twitter-verbinding
  1. Er verschijnt een pop-upvenster. Log in met uw Twitter-gebruikersnaam en -wachtwoord en klik vervolgens op App autoriseren.

Twitter
  1. Zodra uw LiveAgent-account is verbonden met Twitter, klikt u op Bewerken om het account te activeren

Twitter
  1. Vink in het volgende scherm het selectievakje “Status” aan

Twitter
  1. Selecteer de afdeling waarnaar u inkomende tweets, retweets, Twitter-opmerkingen en Twitter-vermeldingen wilt doorsturen

  2. Klik op “Nieuwe zoekopdracht toevoegen” om te bepalen wiens retweets u in tickets wilt omzetten. U kunt ook specifieke trefwoorden toevoegen aan het gedeelte Query om te bepalen welke trefwoorden u wilt volgen (en vervolgens Tweets met deze trefwoorden omzetten in tickets)

  3. Klik Opslaan
Twitter

Hoe kan uw bedrijf profiteren van de integratie?

Hogere klantentevredenheid en verbeterde merkloyaliteit

Uw klanten tevreden houden is het allerbelangrijkste bij klantenservice. Met onze integratie hoeft u niet langer uw Twitter-accounts en mobiele apparaten als een havik in de gaten te houden. U kunt gemakkelijk deelnemen aan lopende gesprekken, zelfs als u niet expliciet bent getagd.

Door betrokken te zijn bij discussies die uw klanten over u of uw concurrenten hebben, krijgt u een concurrentievoordeel en laat u zien dat u om hen geeft en luistert naar wat zij te zeggen hebben.

Bovendien, met alle eerdere Twitter-tickets opgeslagen in uw helpdesk-archief, kunt u gemakkelijk indruk maken op uw klanten met uw kennis van hun eerdere vragen, aankoopdetails en meer. Dit zal op zijn beurt de merkloyaliteit, de levenslange klantenwaarde en de klantentevredenheid vergroten.

Twitter

Snellere probleemoplossing

Tegenwoordig is het hebben van een geweldig product of een goede prijs niet het enige dat telt. Klanten willen gepersonaliseerde, probleemloze ondersteuningservaringen en vooral snelle antwoorden op hun vragen.

Als uw klanten contact opnemen via Twitter maar niet binnen een uur antwoord krijgen (de meeste klanten verwachten binnen een uur na het plaatsen een antwoord), zullen ze waarschijnlijk hun negatieve ervaringen online delen.

Geef uw klanten wat ze willen en verwachten met LiveAgent – gepersonaliseerde, snelle en probleemloze ondersteuning. De helpdesksoftware van LiveAgent zal u elke keer dat u een nieuw Twitter-ticket ontvangt op de hoogte stellen, waardoor het moeiteloos eenvoudig wordt om alle vragen van klanten te beantwoorden.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Betere workflow efficiëntie

Reageren op vragen van klanten via LiveAgent verbetert de efficiëntie van vertegenwoordigers. Waarom?

  • Uw vertegenwoordigers hoeven niet constant meerdere accounts en apparaten in de gaten te houden
  • Uw vertegenwoordigers worden niet afgeleid door hun Twitter-feeds
  • Uw vertegenwoordigers zullen niet worden afgeleid door een steeds groeiend aantal meldingen
  • Uw vertegenwoordigers kunnen meerdere zakelijke accounts tegelijk beheren

Sterkere merkaanwezigheid

Als uw klanten door uw Twitter scrollen, is de kans groot dat ze uw producten en services onderzoeken. Waarom zou u ze niet voor zich winnen door te laten zien dat u alle vragen van klanten tijdig en met een beetje flair beantwoordt?

Twitter
De klantenservice van Sainsbury op Twitter

Betere beveiliging, minder datalekken

Tweets beantwoorden via LiveAgent is veiliger. Waarom? Twitter-tickets worden opgeslagen in een gedeelde algemene inbox die toegankelijk is voor elke ondersteuningsmedewerker. Dit betekent dat u zich geen zorgen hoeft te maken over:

  • Uw Twitter-inloggegevens delen met meerdere medewerkers
  • Aangemeld blijven op openbare apparaten
  • Apparaten verliezen die zijn ingelogd op uw Twitter-account

Concurrentie voordeel

Hoewel Twitter-ondersteuning steeds populairder wordt, zijn er nog steeds veel bedrijven die dit niet bieden. Behaal vandaag een concurrentievoordeel door simpelweg uw Twitter-account te verbinden met LiveAgent.

Klaar om onze Twitter-integratie te proberen?

Laat ons het zware werk voor hun rekening nemen, zodat u zich kunt concentreren op het bieden van vlotte en betrouwbare ondersteuning voor al uw klanten. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.

Kennisbankbronnen voor Twitter

Lees meer over het bijhouden van zoekwoorden via onze kennisbankgids of onze integratiepagina.

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Wat is Twitter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Twitter is een microblogging-netwerk voor sociale media dat wereldwijd meer dan 187 miljoen dagelijkse actieve gebruikers heeft.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Waarom is Twitter-klantenondersteuning belangrijk?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Twitter-klantenondersteuning is belangrijk omdat het platform wordt gezien als een always-on-kanaal. Klanten verwachten snelle reacties binnen een uur na het plaatsen van hun vraag, en als ze er geen ontvangen, zullen ze waarschijnlijk hun negatieve ervaringen online met uw bedrijf delen.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Wat doet een helpdesk Twitter-integratie?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Een Twitter-integratie in de helpdesk stroomlijnt alle tweets, vermeldingen, retweets en opmerkingen waarin uw account wordt genoemd in uw ticketingsdashboard en zet ze om in tickets. Het stelt gebruikers ook in staat om specifieke trefwoorden te volgen.” } }] }

Stroomlijn uw Instagram-ondersteuning vandaag nog

Beantwoord vanaf vandaag vermeldingen en opmerkingen op Instagram rechtstreeks vanuit uw helpdesk. Start nu uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.

Gratis proefperiode

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo