Bent u op zoek naar een andere oplossing voor uw helpdesk? LiveAgent is een geweldig stukje software dat boordevol tools en functies zit waarmee u betere klantenondersteuning kunt bieden.
LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB in 2023. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook integraties voor callcentra. Het is snel en gemakkelijk op te zetten!
Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.
LiveAgent is beschikbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
LeadDesk
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing in een Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
LeadDesk biedt ticketing in een abonnement voor €108/medewerker/maand.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat in een Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
|
LeadDesk biedt Live Chat in een abonnement voor €108/medewerker/maand.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
LeadDesk biedt een callcenter in een abonnement voor € 108/medewerker/maand.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt selfserviceportaal.
|
LeadDesk biedt geen selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent beidt een Facebook-integratie.
|
LeadDesk biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
LeadDesk biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
LeadDesk biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
LeadDesk biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
LeadDesk biedt geen kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt klantenforum.
|
LeadDesk biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
LeadDesk biedt geen automatisering en regels.
|
API
Een set functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
LeadDesk biedt API-functies in abonnement voor €157/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
LeadDesk biedt IVR-functies in een abonnement voor €108/medewerker/maand.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
LeadDesk biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
LeadDesk biedt geen onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
LeadDesk biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
LeadDesk biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
LeadDesk biedt geen onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
LeadDesk biedt onbeperkte gespreksopnames in een abonnement voor €108 /medewerker/maand.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
LeadDesk biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €108/medewerker/maand.
|
Bied uw klanten meer dan alleen telefonische ondersteuning. Met LiveAgent kunt u ondersteuning bieden via email, live chat, kennisbank, callcenter of sociale media zoals Instagram of Twitter.
Geef uw klanten opties en comfort als het om communicatie gaat.
Live chat is een essentiële tool als het gaat om het bieden van klantenondersteuning. Verander uw websitebezoekers eenvoudig in betalende klanten via een live chatwidget op uw website.
LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt met chatsnelheden van 2,5 seconden. Reageer razendsnel en laat uw klanten niet wachten.
Overschakelen naar LiveAgent betekent niet dat u de telefonische ondersteuning moet opgeven. Een callcenter is eenvoudig op te zetten, het duurt letterlijk maar enkele minuten. U kunt bellen via browser, telefoon of andere apparatuur naar keuze.
LiveAgent regelt alles voor u. Hierdoor heeft u geen externe providers nodig.
U hoeft niet meer te betalen om meer te krijgen. LiveAgent biedt u drie betalende abonnementen die vol zitten met de beste tools en functies voor het bieden van klantenondersteuning.
Als u dat wilt, kunt u altijd afzonderlijke functies kopen om iets extra’s aan uw plan toe te voegen zonder te veel te betalen. Klik hieronder voor meer informatie.
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Nederlandse selfservice software
LiveAgent biedt een scala aan producten en diensten, waaronder klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en inkomend callcentersoftware. Het bedrijf biedt ook ondersteuning, een partnerprogramma en informatie over training en certificaten. Met LiveAgent kunnen klanten zelfservice gebruiken via een selfserviceportaal, inclusief een kennisbank, FAQ's en gemeenschapsforums.
Op zoek naar een Gorgias alternatief?
LiveAgent heeft geholpen om doelen te bereiken zoals klanttevredenheid en verkoopverhoging. Het wordt beschouwd als een geweldige tool voor klantcommunicatie.
The text discusses various aspects of LiveAgent, including support services, data migration, system status, blogs, and VoIP partnerships. It also provides information on the company's sales contacts and newsletter sign-up. The text ends with a message about the start-up process of the LiveAgent dashboard and the use of cookies on the website. Finally, the text invites the reader to schedule a personal demo to learn more about LiveAgent.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team