Zoho Mail integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is Zoho Mail?
Zoho Mail is een emailserviceprovider die voornamelijk door bedrijven wordt gebruikt om emails van klanten af te handelen. Het wordt gebruikt voor het verzenden en ontvangen van emails, het beheren ervan en het verbinden met andere Zoho-apps. Het ondersteunt ook automatiseringsopties.
Hoe kunt u het gebruiken?
U kunt Zoho Mail, Gmail, Outlook of inboxen van andere providers op één plek aansluiten. Het hebben van emailaccounts van agenten in één ticketsysteem kan wonderen doen voor de productiviteit van vertegenwoordigers. Het kan de interactie met de klant verbeteren en de klantentevredenheid verhogen.
Weet alles wat er gebeurt vanaf uw dashboard. U kunt ook concepten maken of berichten verzenden, tags en taken maken en meer. Uw vertegenwoordigers kunnen emails van meerdere accounts in uw ticketsysteem afhandelen. Zo hoeft u niet te switchen tussen meerdere tabbladen bij verschillende providers om evenementen en klantentickets bij te houden. Dit is een van de beste manieren om helpdesk-ticketsoftware te gebruiken.
U kunt ook gebruikmaken van en profiteren van meer integraties en functies om uw workflow te verbeteren. Bekijk de lijst met alle beschikbare LiveAgent-integraties of bekijk de mogelijkheden van onze tools zoals live chat, kennisbank of callcenter.
Wat zijn de voordelen van het integreren van uw email met LiveAgent?
- Verzend en ontvang klantenservicetickets in LiveAgent
- U hoeft niet te schakelen tussen apps
- Chatsoftware, automatiseringstools en populaire integraties in uw dashboard
- Alle emailaccounts op één plek
Zoho Mail integreren met LiveAgent
De eenvoudigste manier om emails van Zoho op te halen, is door uw gedeelde Zoho Mail emailadres te integreren met LiveAgent. Hier is hoe u het kunt doen:
- Log in op LiveAgent en ga naar Configuratie > Email > Emailaccounts. Klik bovenaan op de oranje knop Emailaccount toevoegen.
- Selecteer een emailprovider die u gebruikt voor uw Zoho Mail. Als u uw provider niet ziet, selecteert u Overig. Selecteer de afdeling waarnaar u alle inkomende Zoho-emails wilt routeren. Als u andere emailproviders hebt geselecteerd, hebt u de mogelijkheid om te kiezen tussen Doorsturen en IMAP of POP3. Voltooi het proces en vergeet niet op Opslaan te klikken
Dat is het! Uw Zoho Mail-account moet zijn verbonden met LiveAgent en u zou uw emails in uw ticketsysteem moeten gaan ontvangen.
Zoho Mail integreren met LiveAgent via Zapier
U kunt Zapier gebruiken om Zoho Mail te integreren met LiveAgent. Zorg ervoor dat u een Zapier-account hebt en u kunt aan de slag.
- Ga naar de pagina LiveAgent + Zoho Mail-integraties, scrol omlaag en kies een trigger en een actie. Door een actie en een trigger te selecteren, wordt LiveAgent met Zoho verbonden en ontstaat er een unieke integratie die is afgestemd op uw bedrijf. Er zijn meerdere triggers en acties om uit te kiezen. Nadat u uw acties en triggers heeft geselecteerd, klikt u op de blauwe knop Verbinden.
- Meld u vervolgens aan bij uw Zoho Mail-account en geef Zapier toegang tot uw account. Tenslotte moet u een triggertest uitvoeren om te controleren of de integratie goed werkt.
- Omdat we een actie “Create Conversation” hebben gekozen, moeten we het onderwerp, de berichttekst, de emailadressen van de afzender en de ontvanger invullen, en ook een paar niet-verplichte velden voor het geval we de actie wat meer willen specificeren. De laatste stap is de test van de integratie. Zapier voert de geselecteerde actie uit die wordt geactiveerd door de trigger die u hebt gekozen.
Succesvolle test betekent dat de integratie werkt en u deze kunt activeren. Schakel de Zap in als u tevreden bent met uw aangepaste integratie.
Frequently Asked Questions
Wat is Zoho Mail-integratie in LiveAgent?
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Zoho Mail-integratie met LiveAgent?
U ontvangt en verzendt emails vanuit één algemene inbox en krijgt een verbeterde workflow-efficiëntie.
Zoho Mail softwarebeoordeling voor emailbeheer
LiveAgent biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware, ondersteuning en partnerprogramma's. Whisper Assistant is de AI-functie die voorspelt en suggesties doet voor de reacties die uw vertegenwoordigers nodig hebben. Zoho Mail biedt emailbeheersoftware met verschillende prijsniveaus en handige functies.
LiveAgent heeft een bevestigingsbericht gestuurd met inloggegevens naar het gegeven e-mailadres direct na installatie van het account. Zodra de installatie is voltooid, kan er toegang worden verkregen tot het account via het LiveAgent-dashboard. Het bedrijf stuurt ook de inloggegevens naar de mailbox na afronding van het opstartproces. De installatie heeft momenteel een status van 0%. De website van LiveAgent maakt gebruik van cookies volgens het privacy- en cookiebeleid en vereist de goedkeuring van de gebruiker.
Het bedrijf LiveAgent biedt klantenservice software, VoIP telefoonsystemen, selfservice software, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Ze hebben een partnerprogramma en verschillende prijsplannen en functies. Het bedrijf is momenteel bezig met het opstarten van accounts voor nieuwe klanten, waarbij na voltooiing van de installatie inloggegevens worden verzonden. LiveAgent houdt klanten op de hoogte via sociale media en nieuwsbrieven en heeft verschillende onderscheidingen en certificaten ontvangen.
The text provides information on the benefits of using automated emails and LiveAgent's customer service tools. It also discusses Zoiper, a softphone app for making calls, and its integration with LiveAgent. Zoiper offers a free version and paid subscription options with added features. Its implementation and integration with LiveAgent are fast and easy, making it a great tool for handling customer queries over the phone. Frequent questions about Zoiper are answered, highlighting its user-friendly interface and reliable call functionality.