Facebook en Messenger worden steeds populairder als klantenservicekanalen. ManyChat is een service waarmee bedrijven chatbots kunnen maken voor sms-berichten en Facebook Messenger. Deze kunnen worden gebruikt om verkoop, marketing en klantenservice te automatiseren en gemakkelijker te verwerken voor veel bedrijven. Communiceer gemakkelijker met mensen.
In combinatie met ManyChat kunt u uw antwoorden op Facebook Messenger en sms gemakkelijker automatiseren en veelgestelde vragen gemakkelijk afhandelen. U kunt nieuwe klanten, aankopen, abonnementen, tags bijhouden. U kunt ook handmatig een SMS- of Messenger-bericht verzenden, inhoud verzenden, klanten aan- of afmelden, tags afhandelen of mensen zoeken.
Volg deze gids om de Facebook- en Messenger-mogelijkheden van ManyChat naadloos te verbinden. Met Zapier kunt u aparte Messenger of andere triggers en acties kiezen om deze twee apps te verbinden en uw workflow te verbeteren met klantenondersteuning en Facebook Messenger.
Scroll naar beneden op de pagina en u ziet een trigger en actieselectie. Een trigger werkt als een trigger voor de door u gekozen actie. Dat betekent dat als er iets gebeurt in de ene software, er een trigger optreedt en actief wordt en er actie plaatsvindt in de tweede geïntegreerde software. De triggers en acties kunnen in beide richtingen worden ingesteld tussen software of zelfs binnen een enkele software.
Bepaal welke trigger en actie u wilt instellen. U kunt de software op elk moment integreren met meer triggers en acties als u dat wilt. Als showcase hebben we ManyChat uitgekozen om de actie Nieuwe getagde gebruiker en LiveAgent Creëer gesprek te activeren. Elke gebruiker die op Facebook wordt getagd, activeert een gespreksactie in uw helpdesk. U kunt meer verbindingen maken wanneer dat nodig is, dus kies uw eerste en klik op de blauwe knop LiveAgent + ManyChat verbinden.
Een configuratie van uw ManyChat-trigger wordt geopend. U moet uw account selecteren en de details invullen om ervoor te zorgen dat de trigger werkt. Als u klaar bent, raden we u aan het te testen om te zien of het werkt.
Als u klaar bent met Manychat, hoeft u alleen nog maar een actie op te zetten. Zorg ervoor dat u de verplichte velden invult. Als u de actie nog verder wilt specificeren, is er een optie om ook niet-verplichte velden in te vullen.
Nu hoeft u alleen nog een laatste test te doen en te kijken of de integratie werkt. Voor het geval u problemen tegenkomt, biedt Zapier u een handige gids voor probleemoplossing die u zal helpen het probleem op te lossen. Als de test succesvol verloopt, is uw integratie klaar en kunt u deze live testen.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .