ManyChat integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is ManyChat?
Facebook en Messenger worden steeds populairder als klantenservicekanalen. ManyChat is een service waarmee bedrijven chatbots kunnen maken voor sms-berichten en Facebook Messenger. Deze kunnen worden gebruikt om verkoop, marketing en klantenservice te automatiseren en gemakkelijker te verwerken voor veel bedrijven. Communiceer gemakkelijker met mensen.
Hoe kunt u het gebruiken?
In combinatie met ManyChat kunt u uw antwoorden op Facebook Messenger en sms gemakkelijker automatiseren en veelgestelde vragen gemakkelijk afhandelen. U kunt nieuwe klanten, aankopen, abonnementen, tags bijhouden. U kunt ook handmatig een SMS- of Messenger-bericht verzenden, inhoud verzenden, klanten aan- of afmelden, tags afhandelen of mensen zoeken.
Voordelen
- Houd nieuwe Facebook Messenger-chats of berichten bij vanuit één oplossing
- Berichten verzenden en beantwoorden, inhoud doorsturen
- Meldingen over chatacties van Facebook Messenger in uw LiveAgent-dashboard
- Naadloze workflow met Facebook
Volg deze gids om de Facebook- en Messenger-mogelijkheden van ManyChat naadloos te verbinden. Met Zapier kunt u aparte Messenger of andere triggers en acties kiezen om deze twee apps te verbinden en uw workflow te verbeteren met klantenondersteuning en Facebook Messenger.
Scroll naar beneden op de pagina en u ziet een trigger- en actieselectie. Een trigger werkt als een trigger voor de door uw gekozen actie. Dat betekent dat als er iets gebeurt in de ene software, er een trigger zal optreden en de actie in de tweede geïntegreerde software zal activeren. De triggers en acties kunnen in beide richtingen tussen software of zelfs binnen een enkele software worden ingesteld.
Bepaal welke trigger en actie u wilt instellen. U kunt de software op elk moment integreren met meer triggers en acties als u dat wilt. Als showcase hebben we ManyChat uitgekozen om de actie Nieuwe getagde gebruiker en LiveAgent Creëer gesprek te activeren. Elke gebruiker die op Facebook wordt getagd, activeert een gespreksactie in uw helpdesk. U kunt meer verbindingen maken wanneer dat nodig is, dus kies uw eerste en klik op de blauwe knop LiveAgent + ManyChat verbinden.
Een configuratie van uw ManyChat-trigger wordt geopend. U moet uw account selecteren en de details invullen om ervoor te zorgen dat de trigger werkt. Als u klaar bent, raden we u aan het te testen om te zien of het werkt.
Als u klaar bent met Manychat, hoeft u alleen nog maar een actie op te zetten. Zorg ervoor dat u de verplichte velden invult. Als u de actie nog verder wilt specificeren, is er een optie om ook niet-verplichte velden in te vullen.
Nu hoeft u alleen nog een laatste test te doen en te kijken of de integratie werkt. Voor het geval u problemen tegenkomt, biedt Zapier u een handige gids voor probleemoplossing die u zal helpen het probleem op te lossen. Als de test succesvol verloopt, is uw integratie klaar en kunt u deze live testen.
Frequently Asked Questions
Wat is ManyChat?
ManyChat is een platform waarmee u een chatbot voor uw Facebook-pagina kunt maken om uw bedrijf te helpen de verkoop, rendement op investering en uiteindelijk omzet te laten groeien.
Hoe integreert u ManyChat met LiveAgent?
Log in op uw Zapier-account en navigeer naar Zapier - LiveAgent + ManyChat. Kies een actie > Verbinden. Vul de benodigde informatie in > Test en gebruik direct vanuit LiveAgent.
Telemarketingsoftware kan bedrijven helpen bij het vergroten van klantcontact en verkoop. Belangrijke functies zijn onder meer een telefoonkiezer en ondersteuning voor uitgaande oproepcampagnes. Gebruikers moeten echter rekening houden met beperkingen, zoals een gebrek aan training in telemarketingtechnieken en beperkte integratie met andere tools. LiveAgent biedt een softwareoplossing voor klantensucces, waarmee bedrijven alle klantcommunicatie op één plaats kunnen beheren. Gratis Nederlandse ticketing software is een handige tool voor bedrijven die hun klantencommunicatie willen stroomlijnen. LiveAgent biedt daarnaast integratie met Axigen voor kantoorsamenwerking. LiveAgent heeft diverse functies en integraties voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, zelfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware.
LiveAgent is helpdesksoftware die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van klantenondersteuning door integratie van communicatiekanalen, zoals Instagram. Het biedt diverse klantenservicesoftware, voIP-telefoonsystemen, en meer. LiveAgent maakt het integreren van Instagram eenvoudig en biedt een stapsgewijze videohandleiding. Met de integratie kunt u efficiënt reageren op berichten en opmerkingen van uw Instagram-publiek, waardoor u sterke klantenrelaties kunt opbouwen.
LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met spraakcommunicatie, geavanceerde automatisering en meer dan 175 integraties. Het biedt uitstekende klantenservice met 24/7 ondersteuning en is geschikt voor het beheren van alle klantvragen vanuit één interface. Yootel is een VoIP-operator die zakelijke telefonie-oplossingen biedt, zoals Centrex, Trunk Sip en uniforme communicatie, evenals marketingoplossingen en een beheeroplossing voor contactcentra.