Doorsturen van email

Het is belangrijk dat uw bedrijf er in veel opzichten professioneel uitziet en aanvoelt, inclusief email. Email doorsturen lijkt misschien niet de hoogste prioriteit als het gaat om merkpresentatie, maar als u erover nadenkt, maakt het een enorm verschil. Vertrouwt u emails van adressen die er niet officieel uitzien? De meeste mensen doen dat niet, en daarom is het doorsturen van emails een belangrijk aspect van alle helpdesksoftware.

Stuur emails door naar uw LiveAgent
Stuur emails door naar uw LiveAgent

Hoe werkt het doorsturen van emails?

Wanneer u een LiveAgent-account aanmaakt zoals uwdomeinnaam.ladesk.com, wordt een ondersteuningsemailbericht dat lijkt op support@mail.uwdomeinnaam.ladesk.com aan u toegewezen. Elke email die naar dit emailadres wordt verzonden, wordt automatisch omgezet in een Ticket.

In eenvoudige bewoordingen stelt de functie voor het doorsturen van emails van LiveAgent u in staat om onmiddellijk op emails te reageren (via een emailserver met uw domeinnaam) in plaats van dat u moet wachten tot elke email is opgehaald en gedownload vanuit uw emailinbox. Dit is allemaal mogelijk dankzij DNS-instellingen, TXT SPF-vermeldingen of door uw eigen SMTP-server te gebruiken.

Integreer een nieuw e-mailaccount met doorsturen in LiveAgent
Doorsturen van email

Snelle configuratie om door te sturen

Emailaccounts verbinding

Bekijk hoe u het doorsturen van e-mail in LiveAgent in een paar eenvoudige stappen kunt instellen. Het enige dat u nodig hebt, is een LiveAgent-account en uw e-mailadres.

  • Log in op LiveAgent, ga naar Configuratie en open E-mail. Selecteer Inkomende e-mailaccount uit de opties in het paneel.

  • Klik op E-mailaccount toevoegen, kies Doorsturen uit de selectie en klik op Integreren.

  • Voer de e-mailadressen in waarvan u e-mails wilt doorsturen naar het LiveAgent-ticketingsysteem. U kunt indien nodig meerdere e-mailadressen in bulk toevoegen. Voeg een e-mailaccountnaam toe om gemakkelijk onderscheid te kunnen maken tussen meerdere e-mailaccounts. Klik op Volgende om door te gaan.

  • Nu selecteer de afdeling die verantwoordelijk is voor alle inkomende e-mailcommunicatie die wordt doorgestuurd vanuit deze of deze e-mailaccounts. Selecteer het standaard e-mailadres van de afzender en klik op Integratie voltooien.

E-mailaccounts en e-mailaccountnaam toevoegen in LiveAgent-integratie voor het doorsturen van e-mail
Doorstuurinstellingen

Kennisbankbronnen

Raadpleeg ons kennisbankartikel over het doorsturen van emails voor meer informatie, probleemoplossing of instructies voor het instellen van SPF DNS.

Forward emails at light speed

Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo