Het is belangrijk dat uw bedrijf er in veel opzichten professioneel uitziet en aanvoelt, inclusief email. Email doorsturen lijkt misschien niet de hoogste prioriteit als het gaat om merkpresentatie, maar als u erover nadenkt, maakt het een enorm verschil. Vertrouwt u emails van adressen die er niet officieel uitzien? De meeste mensen doen dat niet, en daarom is het doorsturen van emails een belangrijk aspect van alle helpdesksoftware.

Hoe werkt het doorsturen van emails?
Wanneer u een LiveAgent-account aanmaakt zoals uwdomeinnaam.ladesk.com, wordt een ondersteuningsemailbericht dat lijkt op support@mail.uwdomeinnaam.ladesk.com aan u toegewezen. Elke email die naar dit emailadres wordt verzonden, wordt automatisch omgezet in een Ticket.
In eenvoudige bewoordingen stelt de functie voor het doorsturen van emails van LiveAgent u in staat om onmiddellijk op emails te reageren (via een emailserver met uw domeinnaam) in plaats van dat u moet wachten tot elke email is opgehaald en gedownload vanuit uw emailinbox. Dit is allemaal mogelijk dankzij DNS-instellingen, TXT SPF-vermeldingen of door uw eigen SMTP-server te gebruiken.
Snelle configuratie om door te sturen

Bekijk hoe u het doorsturen van e-mail in LiveAgent in een paar eenvoudige stappen kunt instellen. Het enige dat u nodig hebt, is een LiveAgent-account en uw e-mailadres.
Log in op LiveAgent, ga naar Configuratie en open E-mail. Selecteer Inkomende e-mailaccount uit de opties in het paneel.
Klik op E-mailaccount toevoegen, kies Doorsturen uit de selectie en klik op Integreren.
Voer de e-mailadressen in waarvan u e-mails wilt doorsturen naar het LiveAgent-ticketingsysteem. U kunt indien nodig meerdere e-mailadressen in bulk toevoegen. Voeg een e-mailaccountnaam toe om gemakkelijk onderscheid te kunnen maken tussen meerdere e-mailaccounts. Klik op Volgende om door te gaan.
Nu selecteer de afdeling die verantwoordelijk is voor alle inkomende e-mailcommunicatie die wordt doorgestuurd vanuit deze of deze e-mailaccounts. Selecteer het standaard e-mailadres van de afzender en klik op Integratie voltooien.
Kennisbankbronnen
Raadpleeg ons kennisbankartikel over het doorsturen van emails voor meer informatie, probleemoplossing of instructies voor het instellen van SPF DNS.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.
Dit artikel benadrukt de waarde van effectieve e-mailsjablonen en het gebruik van e-mailautomatisering in marketing. Voorbeelden van sjablonen voor verlengingsmails, herinneringsmails en acquisitie-e-mails worden gegeven. Succesvolle e-mailmarketing vereist automatisering en personalisatie van e-mailsjablonen. Nieuwsbrieven blijven relevant en het is belangrijk om de juiste tool te kiezen voor uw bedrijf. Voor e-commercebedrijven worden voorbeeld e-mailsjablonen voor leveringsmeldingen en retouren gegeven. De mogelijkheden van LiveAgent voor automatisering van marketing- en ondersteuningsdiensten worden beschreven.
Dit artikel bespreekt het belang van effectieve emailmarketingstrategieën. Het omvat het gebruik van e-mailsjablonen voor verkoop, klantenwerving en nieuwsbrieven. Het is belangrijk om altijd waarde te bieden aan de ontvanger en voldoen aan de specifieke wettelijke voorschriften. Verlengingsmails en tips voor e-mailmarketing worden gegeven, evenals aanbevelingen voor automatisering van marketing- en ondersteuningsdiensten.