Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Doorsturen van email

Het is belangrijk dat uw bedrijf er in veel opzichten professioneel uitziet en aanvoelt, inclusief email. Email doorsturen lijkt misschien niet de hoogste prioriteit als het gaat om merkpresentatie, maar als u erover nadenkt, maakt het een enorm verschil. Vertrouwt u emails van adressen die er niet officieel uitzien? De meeste mensen doen dat niet, en daarom is het doorsturen van emails een belangrijk aspect van alle helpdesksoftware.

Stuur emails door naar uw LiveAgent
Stuur emails door naar uw LiveAgent

Hoe werkt het doorsturen van emails?

Wanneer u een LiveAgent-account aanmaakt zoals uwdomeinnaam.ladesk.com, wordt een ondersteuningsemailbericht dat lijkt op support@mail.uwdomeinnaam.ladesk.com aan u toegewezen. Elke email die naar dit emailadres wordt verzonden, wordt automatisch omgezet in een Ticket.

In eenvoudige bewoordingen stelt de functie voor het doorsturen van emails van LiveAgent u in staat om onmiddellijk op emails te reageren (via een emailserver met uw domeinnaam) in plaats van dat u moet wachten tot elke email is opgehaald en gedownload vanuit uw emailinbox. Dit is allemaal mogelijk dankzij DNS-instellingen, TXT SPF-vermeldingen of door uw eigen SMTP-server te gebruiken.

Emailaccount toevoegen
Doorsturen van email

Snelle configuratie om door te sturen

Emailaccounts verbinding

Hier ziet u hoe u het doorsturen van email in LiveAgent kunt instellen:

  1. Log in op LiveAgent
  2. Klik op Configuratie (tandwielpictogram in de linker menubalk)

  3. Klik op Email
  4. Klik op Emailaccounts

  5. Klik op Emailaccount toevoegen

  6. Selecteer Overige
  7. Klik op Emailforwarder instellen

  8. Typ het emailadres van waaruit u emails wilt doorsturen

  9. Ga naar uw emailinstellingen en stel het doorstuuradres in op support@mail.LiveAgentLive.ladesk.com. Als u niet zeker weet hoe u dat moet doen, neem dan contact op met uw serverbeheerder of uw serverhostingbedrijf om het doorsturen van dergelijke email voor u in te stellen.

  10. Kies het verzendtype. Bij deze stap moet u beslissen of u onze servers wilt gebruiken om de emails te verzenden of uw eigen SMTP om de emails te verzenden. Het wordt aanbevolen om uw eigen SMTP te gebruiken, aangezien onze servers door sommige providers op de zwarte lijst kunnen komen vanwege het aantal emails dat we verzenden. Als u besluit om voor onze servers te kiezen, moet u de SPF-records op uw emailaccountdomein instellen.

  11. Als u klaar bent met de installatie, klikt u op de knop Opslaan en het systeem zal proberen een testmail te verzenden naar het emailadres dat u hebt toegevoegd, met behulp van de instellingen die u hebt geselecteerd. Het doel van de test is om te bevestigen of de email wordt teruggestuurd naar LiveAgent.

Doorstuurfunctie-LiveAgent
Doorstuurinstellingen

Kennisbankbronnen

Raadpleeg ons kennisbankartikel over het doorsturen van emails voor meer informatie, probleemoplossing of instructies voor het instellen van SPF DNS.

Forward emails at light speed

Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo