Wat is een doorgestuurde email?
Met het doorsturen van email kunt u een email van uw domein emailadres doorsturen naar een ander emailadres. U kunt bijvoorbeeld uw persoonlijk emailadres (naam@domein.com) gebruiken om email door te sturen naar uw Gmail, Hotmail etc. emailadres.
Het doorsturen van emails wordt ook gebruikt om emails om te leiden naar een bepaald emailadres. Dit is handig voor zakenmensen die meerdere emailaccounts hebben. Verschillende emailadressen kunnen aan verschillende klanten worden gegeven. Het zal de klanten helpen de email op één server te lezen, maar zou naar verschillende emailadressen zijn verzonden. Het voorkomt het overstromen van emails in de mailbox.
Frequently Asked Questions
Hoe werkt het doorsturen van een email?
Emails doorsturen is het opnieuw verzenden van een email die is afgeleverd op een specifiek adres, op een ander adres of op meer opeenvolgende emailadressen. Dus de email wordt verplaatst naar de nieuwe bestemming. Deze term wordt ook gebruikt om emails op de server en naar de klant over te brengen.
Wat is de rol van het doorsturen van emails?
Het doel van het doorsturen van een emailbericht is in de eerste plaats om het gehele bericht snel over te dragen aan een persoon die er toegang toe zou moeten hebben, deze gegevens nodig heeft of van relevante informatie wordt voorzien. Door email door te sturen heeft u toegang tot alle correspondentie.
Biedt LiveAgent een functie voor het doorsturen van emails?
LiveAgent biedt het doorsturen van email. Dit is een belangrijke vergemakkelijking van het werk van elke vertegenwoordiger, waardoor tickets voor elke klant worden gecreëerd, ze gemakkelijk kunnen worden overgedragen tussen individuele vertegenwoordiger en dit zorgt voor continuïteit van de communicatie.
Expert note
<p>Doorsturen van e-mails is een belangrijk aspect van klantenservice en LiveAgent biedt een functie voor doorsturen van e-mails om efficiëntie te verbeteren en professioneler over te komen.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
LiveAgent is een hoogst gewaardeerde helpdesk software met meer dan 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt verschillende soorten spraakcommunicatie, waaronder telefoon naar telefoon, telefoon naar computer en computer naar computer. Spraakcommunicatie heeft voordelen zoals natuurlijkere en snellere communicatie met emoties. LiveAgent stroomlijnt het werk van vertegenwoordigers door alle spraakcommunicatie op één plaats mogelijk te maken.
LiveAgent is een klantenservice platform met verschillende communicatiekanalen zoals chat, oproepen, video-oproepen, contactformulieren en sociale media integraties. Het biedt ook functies zoals Online bezoekers om het gedrag van bezoekers te begrijpen en de klantenondersteuning efficiënter te maken. LiveAgent is een alternatief voor Gist, Kustomer en Intercom.