Doorsturen van emails

Wat is een doorgestuurde email?

Met het doorsturen van email kunt u een email van uw domein emailadres doorsturen naar een ander emailadres. U kunt bijvoorbeeld uw persoonlijk emailadres (naam@domein.com) gebruiken om email door te sturen naar uw Gmail, Hotmail etc. emailadres.

Het doorsturen van emails wordt ook gebruikt om emails om te leiden naar een bepaald emailadres. Dit is handig voor zakenmensen die meerdere emailaccounts hebben. Verschillende emailadressen kunnen aan verschillende klanten worden gegeven. Het zal de klanten helpen de email op één server te lezen, maar zou naar verschillende emailadressen zijn verzonden. Het voorkomt het overstromen van emails in de mailbox.

Frequently asked questions

Hoe werkt het doorsturen van een email?

Emails doorsturen is het opnieuw verzenden van een email die is afgeleverd op een specifiek adres, op een ander adres of op meer opeenvolgende emailadressen. Dus de email wordt verplaatst naar de nieuwe bestemming. Deze term wordt ook gebruikt om emails op de server en naar de klant over te brengen.

Wat is de rol van het doorsturen van emails?

Het doel van het doorsturen van een emailbericht is in de eerste plaats om het gehele bericht snel over te dragen aan een persoon die er toegang toe zou moeten hebben, deze gegevens nodig heeft of van relevante informatie wordt voorzien. Door email door te sturen heeft u toegang tot alle correspondentie.

Biedt LiveAgent een functie voor het doorsturen van emails?

LiveAgent biedt het doorsturen van email. Dit is een belangrijke vergemakkelijking van het werk van elke vertegenwoordiger, waardoor tickets voor elke klant worden gecreëerd, ze gemakkelijk kunnen worden overgedragen tussen individuele vertegenwoordiger en dit zorgt voor continuïteit van de communicatie.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.