LiveAgent biedt de mogelijkheid om meerdere tickets tegelijkertijd te laten openen. Schakel eenvoudig van het ene ticket naar het andere en los ze allemaal tegelijk op.

Als u wilt dat uw vertegenwoordigers slechts aan ƩƩn ticket tegelijk werken, kunt u dat doen door het algoritme āAfhandelenā in te schakelen.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
De knop afhandelen
Door op de knop āAfhandelenā te klikken, kunnen vertegenwoordigers tickets openen die aan hen zijn toegewezen en die moeten worden opgelost.
Er is ook de mogelijkheid om een āāfunctie in te stellen waarbij uw vertegenwoordigers alleen tickets kunnen beantwoorden die zijn geopend via de knop āAfhandelenā. In dit geval kunnen vertegenwoordigers geen tickets beantwoorden die zijn geopend vanuit de ticketlijst. Ze kunnen slechts ƩƩn ticket tegelijk openen, dus meerdere ticket-tabbladen worden niet ingeschakeld en vertegenwoordigers zullen elk ticket op volgorde moeten oplossen.

Bereik vertegenwoordigersticket
Voor informatie over het opzetten van LiveAgent en het instellen van regels, nieuwsbrieven en communicatiekanalen, bezoek onze website.
Het bedrijf biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliƫntenportaalsoftware en emailbeheersoftware aan. Ze hebben een partnerprogramma en bieden webinars, een kosten calculator en een academie voor hun klanten. Het bedrijf biedt ook algemene voorwaarden, een veiligheidsbeleid, een privacybeleid en AVG-naleving. Ze zijn bezig met het opstarten van het LiveAgent-dashboard en sturen de inloggegevens naar de mailbox van de klanten. Het bedrijf maakt gebruik van cookies voor hun website en gaat ervan uit dat klanten instemmen met het plaatsen van cookies.