Hebt u zich ooit afgevraagd hoe u om moet gaan met een ticket waarbij een klant meerdere problemen moet oplossen die geschikt zijn voor verschillende vertegenwoordigers/afdelingen? Met de Split Ticket-functie kunt u beide problemen sneller en effectiever oplossen dan ooit tevoren.

Hoe werkt het?
Wanneer u een ticket ontvangt waarbij een klant twee of meer verschillende problemen, klikt u gewoon op de knop Splitsen. Hiermee wordt een kopie van het originele ticket gemaakt in uw IT-ticketingsoftware met een nieuw referentienummer. U kunt het gebruiken als een normaal, waardevol ticket met alle functies zoals u gewend bent. Laten we een schema bekijken over hoe dit werkt:
Voorbeeld
Uw klant David vraagt zich af hoe hij zijn standaard emailadres moet instellen en configureren voor emailcommunicatie met klanten en ook of er een mogelijkheid is om de chatknoppen door onze ontwerpers. We kunnen duidelijk zien dat dit een geval is dat geschikt is voor twee verschillende afdelingen en uw klantenservicemedewerker zal nu de functie Ticket splitsen gebruiken om het ticket te splitsen en toe te wijzen aan andere, meer geschikte agenten/afdelingen.
Met de knop Splitsen kopieert u het ticket gewoon met een nieuw referentienummer en kan de vertegenwoordiger het toewijzen aan de juiste afdeling.
Communicatie in Ticket A, met betrekking tot het instellen en configureren van een emailadres, wordt voortgezet in het oorspronkelijke ticket. Communicatie over ontwerpmogelijkheden wordt afgehandeld in Ticket B, met een nieuw referentienummer en nieuwe rechtverkrijgende.
Solve problems more efficiently
Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.
Kennisbankbronnen
LiveAgent: Ticketingsoftware demo
LiveAgent biedt ticketingsoftware waarmee bedrijven efficiënt ondersteuningsverzoeken kunnen beheren en aanpassen aan de behoeften van elke klant.
Hoe tickets af te drukken in LiveAgent
LiveAgent biedt een snel en eenvoudig proces om klantentickets af te drukken. Het platform bevat een video-tutorial voor stapsgewijze begeleiding.