Voorbeeld
Uw klant David vraagt zich af hoe hij zijn standaard emailadres moet instellen en configureren voor emailcommunicatie met klanten en ook of er een mogelijkheid is om de chatknoppen door onze ontwerpers aan te passen. We kunnen duidelijk zien dat dit een geval is dat geschikt is voor twee verschillende afdelingen en uw klantenservicemedewerker zal nu de functie ticket splitsen gebruiken om het ticket te splitsen en toe te wijzen aan andere, geschiktere vertegenwoordigers of afdelingen.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .