Voorkom dat meerdere vertegenwoordigers aan hetzelfde Ticket werken. LiveAgent laat zien wie een ticket bekijkt en wie deze beantwoordt.

LiveAgent toont:
- Wie bekijkt een ticket
- Wie beantwoordt een ticket
De functie Agent Collision Detection is een essentieel en krachtig onderdeel van de ondersteuningsticketsoftware van LiveAgent. U hoeft zich nooit zorgen te maken over het verzenden van een herhaald antwoord. In samenwerking met het To Solve-algoritme zorgt conflictdetectie ervoor dat vertegenwoordigers geen ticket openen waaraan al wordt gewerkt.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
Hoe maakt u tags aan en voegt u deze toe in LiveAgent
LiveAgent is een klantenservicesoftware met verschillende onderscheidingen en certificaten. Het biedt communicatiekanalen zoals chat, oproepen en sociale media-integraties om klantenbinding te verbeteren. Er is ook een partnerprogramma beschikbaar.
Beschikbaarheid vertegenwoordiger
LiveAgent biedt klantenservicesoftware en selfservicesoftware, heeft onderscheidingen en certificaten, biedt webinars en een kostencalculator aan, en heeft een partnerprogramma.
Detectie van conflicten tussen vertegenwoordigers
LiveAgent biedt klanten ondersteuning en verbetert workflow van klantenservice met functies zoals ticket splitsen en een handig dashboard.