Tickets samenvoegen

Wat is het samenvoegen van tickets?

Tickets samenvoegen betekent twee of meer tickets samenvoegen tot één. Het samenvoegen van tickets wordt meestal gebruikt wanneer u twee helpdeskondersteuning-verzoeken ontvangt van dezelfde eindgebruiker over hetzelfde probleem. In veel gevallen worden dubbele tickets samengevoegd om verwarring te voorkomen en de efficiëntie van vertegenwoordigers te waarborgen.

Tickets samenvoegen

Wat gebeurt er als u twee tickets samenvoegt tot één?

Door twee tickets samen te voegen, combineert u hun volledige inhoud, inclusief de bijbehorende privé notities en tags bij elk ticket. Bovendien behoudt een samengevoegd ticket de ticket-ID van het ticket waarin het is samengevoegd, terwijl het originele ticket wordt verwijderd. Het voorkomt dat uw ticketsysteem voor klantenondersteuning rommelig wordt.

Hoe kan ik tickets samenvoegen in LiveAgent?

  1. Meld u aan bij LiveAgent.
  2. Klik op Tickets.
  3. Selecteer een ticket.
  4. Klik op Meer (pictogram met drie stippen) in de rechterbenedenhoek.
  5. Klik op Samenvoegen in
functie voor het samenvoegen van tickets

6. Klik op zoeken en selecteer het ticket waarmee u het wilt samenvoegen of voer het ticket-ID in van het ticket dat u wilt samenvoegen.
7. Klik op Selecteren

Hoe kan ik tickets samenvoegen in LiveAgent? - App - Uploads - 2021 - 08 - Select Merge Ticket.png

Optioneel: schakel het selectievakje Tags en ontvangers samenvoegen in.

  1. Klik op Samenvoegen in
twee tickets samenvoegen

Kan ik een samenvoeging ongedaan maken?

Het samenvoegen van tickets is onomkeerbaar, dus zorg ervoor dat u alleen tickets samenvoegt wanneer dat nodig is. Als u een samengevoegd ticket in tweeën moet splitsen, kunt u technisch gezien de functie voor het splitsen van tickets gebruiken. Dit levert echter niet het gewenste resultaat op, aangezien de tickets hierdoor niet in hun oorspronkelijke staat worden teruggebracht. Als gevolg hiervan zouden de ticket-ID’s veranderen en zouden de tickets niet op dezelfde manier worden gesplitst als vóór het samenvoegen.

Functie voor gesplitste tickets in ticketsoftware - LiveAgent


Kan ik alle gewenste tickets samenvoegen?

Met LiveAgent-helpdesksoftware kunt u tickets uit de volgende bronnen samenvoegen:

U kunt echter geen tickets samenvoegen vanuit de kennisbank of sociale media. Er zijn geen andere beperkingen voor het samenvoegen van tickets. Het samenvoegen van tickets van verschillende eindgebruikers is ook mogelijk.

Kan ik een open ticket samenvoegen met een gesloten ticket?

Ja, u kunt tickets samenvoegen die zijn gemarkeerd als geopend, beantwoord, uitgesteld en gesloten. De enige tickets die niet kunnen worden samengevoegd, zijn de tickets die zijn verwijderd.

Welke ticketeigenschappen en ticketwaarden worden samengevoegd?

Wanneer u twee of meer tickets samenvoegt tot één, wordt de volledige ticketinhoud samengevoegd. Dit omvat de hele ticketthread en ticketaantekeningen. U kunt ook alle ticketontvangers en tags combineren die aan de twee tickets zijn gekoppeld.

Save time with the merge feature

Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.

Hoe ziet het samenvoegen van tickets er in de praktijk uit?

Zodra u op de knop ‘Samenvoegen in’ klikt, voegt het LiveAgent ticketsysteem de geselecteerde tickets samen. Het oorspronkelijke ticket wordt verwijderd, maar de status van het nieuw samengevoegde ticket blijft hetzelfde als voor het samenvoegen. U zult merken dat het systeem een bericht aanmaakt dat u laat weten dat de tickets succesvol zijn samengevoegd. Het systeem biedt u ook een klikbare ticket-ID van het originele (nu verwijderde) ticket.

samengevoegd ticketsysteem bericht

Je kunt het originele ticket op elk moment bekijken door op de ID te klikken, ondanks dat het is verwijderd. Het ticket is echter geblokkeerd voor elke actie en kan niet worden ‘ongedaan gemaakt’ of uit het systeem worden verwijderd (zelfs niet met de functie “Verwijderde tickets verwijderen na x dagen”). Het originele ticket wordt alleen verwijderd als u het nieuw samengevoegde ticket verwijdert. ticket.

Hoe kan ik profiteren van het samenvoegen van tickets?

Het samenvoegen van twee of meer tickets met vergelijkbare inhoud tot één kan zeer voordelig zijn voor zowel klanten als agenten.

Elimineer dubbel werk

Stel dat een klant twee identieke tickets indient, maar via verschillende bronnen. Ze sturen bijvoorbeeld een email maar krijgen niet snel antwoord, dus starten ze een live chat. Door de twee tickets te combineren, zal geen enkele vertegenwoordigers zijn tijd verspillen aan het oplossen van het emailticket zodra het live chatticket is opgelost.

In dit geval zal het samenvoegen van tickets dubbele taken elimineren, de werklast van de agent verminderen en kostbare tijd besparen.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Minder verwarring en meer transparantie

Het samenvoegen van tickets die over hetzelfde probleem gaan, kan verwarring voor zowel vertegenwoordigers als klanten verminderen. Stel u bijvoorbeeld voor dat u weer twee tickets ontvangt over hetzelfde probleem. Laten we zeggen dat niemand het dubbele ticket opmerkt en dat ze dus niet zijn samengevoegd. U reageert op één ticket en de klant is tevreden. Een paar dagen later reageert een collega van u echter op het tweede ticket, wat de klant in verwarring brengt. Tot overmaat van ramp maken ze uw werk onbewust ongedaan.

Zoals u kunt zien, kan dit leiden tot misverstanden en frustratie bij de klant.

Onderscheidingen

Happy customers are the best customers

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

View more

Badges

Snellere oplostijden

Ons laatste voorbeeld van het samenvoegen van tickets laat zien hoe de functie de wachttijd van klanten kan verkorten en de oplossingstijden kan verbeteren. Laten we aannemen dat een enkele gebruiker drie tickets indient die allemaal betrekking hebben op één probleem. Door de drie tickets samen te voegen tot één, wordt het voor alle vertegenwoordigers gemakkelijker om het probleem op te lossen. In plaats van in en uit de verschillende tickets te tikken, is alle relevante informatie en inhoud beschikbaar in één ticketthread. Daarom maakt een samenvoeging van tickets het gemakkelijker om de tickets veel sneller op te lossen.

Kennisbankbronnen

Voor meer informatie over het samenvoegen van tickets en andere vergelijkbare functies, bekijk u onze kennisbankartikelen, relevante blogberichten, academieberichten, woordenlijsten en meer.

Klaar om tijd te besparen met de samenvoegfunctie?

Stroomlijn uw workflow vandaag nog met de functie voor het samenvoegen van tickets. Ontdek hoe gemakkelijk het is om uw helpdesk en verzoeken van klanten georganiseerd te houden. Probeer LiveAgent vandaag nog met een gratis all-inclusive proefperiode van 14 dagen. Er is geen kredietkaart vereist.

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Wat is het samenvoegen van tickets?

Tickets samenvoegen betekent twee of meer tickets samenvoegen tot één. Het samenvoegen van tickets wordt meestal gebruikt wanneer u twee ondersteuningsverzoeken ontvangt van dezelfde eindgebruiker over hetzelfde probleem. Om dubbel werk en verwarring te voorkomen, zijn de tickets samengevoegd tot één.

Wat gebeurt er als u twee tickets samenvoegt?

Door twee tickets samen te voegen, combineer je hun volledige inhoud, inclusief de notities en tags die aan elk ticket zijn toegewezen. Bovendien behoudt een samengevoegd ticket de ticket-ID van het ticket waarmee het is samengevoegd, terwijl het originele ticket wordt verwijderd.

Welke voordelen biedt de functie voor het samenvoegen van tickets?

De functie van het combineren van tickets vergemakkelijkt in de eerste plaats het werk van de vertegenwoordiger. De vertegenwoordiger hoeft dezelfde taken niet meerdere keren uit te voeren. Hij kan zijn werk efficiënter doen.

Kan ik een samenvoeging ongedaan maken?

Het samenvoegen van tickets is onomkeerbaar, dus zorg ervoor dat u alleen tickets samenvoegt wanneer dat nodig is.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo