Gratis proefperiode

Tickets samenvoegen

De functie tickets samenvoegen is handig wanneer u meerdere of verschillende gesprekken over hetzelfde probleem hebt ontvangen en u deze in één ticket moet combineren.

In het geval dat u meerdere tickets heeft ontvangen over hetzelfde nummer en u wilt ze combineren of u moet op één of andere manier verschillende tickets koppelen, dan kan dat met Samenvoegen.

Met de functie Samenvoegen kunnen tickets worden samengevoegd om het werk van de vertegenwoordiger te vergemakkelijken. Deze functie voegt niet alleen de tekst samen, maar ook de tags die aan een ticket zijn gekoppeld. Door de functie Samenvoegen toe te passen, wordt het originele ticket verwijderd. Een dergelijke actie is onomkeerbaar, zorg daarom dat u tickets alleen samenvoegt wanneer dit absoluut noodzakelijk is.

Kennisbankbronnen

Lees meer details

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo