Wat is een ticketdetail?
Nadat u op de ticket-ID in de ticket thread heeft geklikt, worden de ticketgegevens weergegeven. Ticketdetail biedt aanvullende informatie over het ticket, zoals onderwerp, aangepaste velden, ontvangers, notitie, tijdrapport en bijlagen.
Frequently Asked Questions
Wat is een ticketdetail?
Het ticketdetail zijn gegevens over het inkomende ticket.
Hoe krijgt u toegang tot een ticketdetail?
Klik op de ticket-ID om toegang te krijgen tot de ticketdetails. Vervolgens krijgen we gegevens over een specifiek ticket te zien.
Uit welke informatie bestaat een ticketdetail?
Het ticketdetail bestaat onder andere uit met onderwerp, naam ontvanger, persoonlijke notitie, tijdrapport, bijlagen en aangepaste velden.
Expert note
Een ticketdetail biedt aanvullende informatie over het ticket, zoals onderwerp, ontvangers, notitie, tijdrapport en bijlagen.

Online ticketgeschiedenis (URL)
Ons bedrijf, LiveAgent, biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en meer. Plan een demo en ontdek hoe wij u kunnen helpen.
Hoe maakt u tags aan en voegt u deze toe in LiveAgent
LiveAgent is een klantenservicesoftware met verschillende onderscheidingen en certificaten. Het biedt communicatiekanalen zoals chat, oproepen en sociale media-integraties om klantenbinding te verbeteren. Er is ook een partnerprogramma beschikbaar.
LiveAgent: Ticketingsoftware demo
LiveAgent biedt ticketingsoftware waarmee bedrijven efficiënt ondersteuningsverzoeken kunnen beheren en aanpassen aan de behoeften van elke klant.
Gedetailleerd overzicht van de helpdeskfuncties.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning.