Gratis proefperiode

Tagverslagen

Tags zijn gewoon woorden of zinsdelen die u kunt gebruiken om meer connotatie aan tickets toe te voegen. Tags bieden u onbeperkte flexibiliteit om uw ondersteuningsworkflow te beheren en aan te passen.

Voorbeeld

U kunt alle eisen die in feite verkoopvragen zijn, taggen met een tag zoals “verkoop” of “voorverkoop”.

Hier zijn enkele opties voor het gebruik van tags:

  • Voeg tags toe aan tickets, handmatig of automatisch en gebruik deze tags om aangepaste workflows te maken.
  • Zoek tickets op tag.
  • Gebruik tags in uw bedrijfsregels (regels, SLA-regels, tijdregels) om aangepaste workflows te maken.

  • Maak weergaven en verslagen op basis van tags.

Opmerking:

U kunt meerdere tags aan één ticket toevoegen.

Lijst met mogelijke aanpassingen:

Bij het maken van een tag kunt u deze naar wens aanpassen.

  • Naam
  • Tekst kleur
  • Achtergrond kleur
Aanpassen-tags-LiveAgent

Tags aan tickets toevoegen

U kunt alle tickets die eigenlijk verkoopvragen zijn, taggen met een tag zoals “verkoop” of “voorverkoop”.

Tickets filteren op tags

Misschien wilt u alle voorverkoopvragen en tickets die echt dringend zijn filteren met een tag zoals “dringend” of “voorverkoop”.

Tagverslag

LiveAgent biedt een verslag van toegevoegde tags aan alle tickets uit een specifiek tijdsbereik. Individuele vermeldingen kunnen worden gesorteerd op tijdbereik, afdeling, kanaal en vertegenwoordigers. Tagverslagen kunnen naar een CSV-bestand worden geëxporteerd.

Tagverslagen kunnen uw gegevens in dit soort diagrammen weergeven:

Weergaveopties voor tagverslagen (kolommen):

  • Tag
  • Antwoord
  • Nieuw antwoord gemiddelde tijd
  • Open antwoord gemiddelde tijd
  • Oproepen
  • Gemiste oproepen
  • Belminuten
  • Chatberichten
  • Chats
  • Gemiste chats
  • Chat antwoorden gemiddelde tijd
  • Chat gemiddelde tijd
  • Niet gesorteerd
  • Niet gesorteerd %
  • Beloningen
  • Beloningen %
  • Berispingen
  • Berispingen %
  • Inkomende berichten
  • Inkomende oproepen
  • Beëindigde oproepen
  • Inkomende chats
  • Beëindigde chats
  • Nota’s
  • Aangemaakte tickets
  • Afgehandelde tickets

Gebruik tagverslagen met API

Gebruik LiveAgent REST API om waarden uit tagverslagen op te roepen.

Kennisbankbronnen

Lees meer details

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo