Tags zijn eenvoudigweg woorden of woordgroepen die u kunt gebruiken om meer connotatie toe te voegen aan Tickets. Tags bieden u een onbeperkte hoeveelheid flexibiliteit om uw ondersteuningsworkflow te beheren en aan te passen.

Voorbeeld
U kunt alle eisen die in feite verkoopvragen zijn, taggen met een tag zoals “verkoop” of “voorverkoop”.
Hier zijn enkele opties voor het gebruik van tags:
- Tags toevoegen aan tickets, zowel handmatig als automatisch, en gebruik deze Tags om aangepaste workflows te maken.
- Inspecteer Tickets op Tag.
- Gebruik tags in uw bedrijfsregels (Regels, SLA-regels, Tijdregels) om aangepaste workflows te maken.
- Maak weergaven en rapporten op basis van Tags.
U kunt meerdere tags aan één ticket toevoegen.
Lijst met mogelijke aanpassingen:
Bij het maken van een tag kunt u deze naar wens aanpassen.
- Naam
- Tekstkleur
- Achtergrondkleur

Tags aan tickets toevoegen
U kunt alle tickets die eigenlijk verkoopvragen zijn, taggen met een tag zoals “verkoop” of “voorverkoop”.

Tickets filteren op tags
Misschien wilt u alle voorverkoopvragen en tickets die echt dringend zijn filteren met een tag zoals “dringend” of “voorverkoop”.

Tagverslag
LiveAgent biedt een rapport van toegevoegde tags aan alle tickets uit een specifiek tijdsbereik. Individuele inzendingen kunnen worden gesorteerd op tijdsbereik, Afdeling, kanaal en vertegenwoordiger. Tagverslagen kunnen worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.
Tagverslagen kunnen uw gegevens in dit soort diagrammen weergeven:




Weergaveopties voor tagverslagen (kolommen):
- Tag
- Antwoord
- Nieuw antwoord gem. tijd
- Gemiddelde tijd van open antwoord
- Oproepen
- Gemiste oproepen
- Belminuten
- Chatberichten
- Chats
- Gemiste chats
- Gemiddelde wachttijd voor het oppakken van chats
- Gemiddelde tijd chat
- Niet gerangschikt
- Niet gerangschikt %
- Beloningen
- Beloningen %
- Berispingen
- Afkeuringen %
- Inkomende berichten
- Inkomende oproepen
- Afgewerkte oproepen
- Inkomende chats
- Afgeronde chats
- Notities
- Aangemaakte tickets
- Opgeloste tickets
Gebruik tagverslagen met API
Generate SLA compliance reports for free
Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.
Kennisbankbronnen
Lees meer details
Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.
Hoe beloningen en badges instellen in LiveAgent
Beloningen en badges in LiveAgent gamificeren klantenondersteuning, motiveren het team en verhogen de snelheid en nauwkeurigheid van probleemoplossing.
Ticketingsoftware diepgaande analyse
Leer over de nieuwste EU-wetgeving voor AI en hoe mond-op-mondreclame werkt. Ook krijg je tips voor het gebruik van LiveAgent voor succesverhalen.
Hoe: Vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent
Probeer alle communicatiekanalen uit terwijl uw LiveAgent klaar is. Chat, telefoongesprekken, video-oproepen, contactformulieren, forums, feedback, Twitter.