LiveAgent is een geweldige keuze. Hoewel Outlook veel handige functies heeft voor individueel emailbeheer, zijn er beperkingen als het gaat om het beheren van meerdere emailadressen en het samenwerken met collega’s.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Een slimmere versie van uw Outlook die toegang voor meerdere gebruikers ondersteunt en emails van meerdere emailadressen en communicatiekanalen stroomlijnt in één enkele inbox.
Ga voor belangrijkere informatie naar onze github.com.
Ons alternatief voor Outlook biedt meerdere tickettabbladen voor snellere probleemoplossing en gemakkelijk in- en uitchecken.
Alternatieven voor Outlook zoals LiveAgent bieden talloze aanpassingsopties waaronder emailsjablonen.
Bouw uw sjablonen met een eenvoudige WYSIWYG-editor of schrijf een aangepaste HTML-code.
Ticket met meerdere verzoeken ontvangen? Splits het ticket in tweeën om een snellere probleemoplossing te garanderen.
U kunt ook twee of meer tickets samenvoegen tot één om ervoor te zorgen dat er geen tijd wordt verspild aan het meerdere keren oplossen van hetzelfde verzoek.
Ons alternatief voor Outlook biedt gratis interne in-app chats en oproepen.
Voor nog meer gemak deelt u de email-ID met uw collega’s, zodat ze niet hoeven te zoeken naar de email waarnaar u verwijst.
Bespaar uw vertegenwoordigers elke week meer dan 15 uur werk door vooraf gedefinieerde antwoorden op veelgestelde vragen te creëren in de vorm van standaardberichten.
Ons alternatief voor Outlook biedt uitgebreide integraties met meer dan 130 systemen van derden.
Stroomlijn uw workflow-efficiëntie door uw LiveAgent-account te verbinden met Twitter, Facebook of Instagram, talloze VoIP-providers, betalingsverwerkers of software voor het beheer van klantenrelaties (Customer Relationship Management) zoals PipeDrive.
Alternatieve voor Outlook zoals LiveAgent bieden diepgaand inzicht in uw ondersteuningsinspanningen.
Lees hoeveel emails u elke maand ontvangt, hoeveel er op tijd zijn beantwoord, welke SLA’s niet zijn gehaald en wie er verantwoordelijk voor was.
Geef alternatieven voor Outlook een kans om uw ondersteuning te verbeteren met tijdregistratiefuncties. Ontdek welke taken het meest complex zijn of welke vertegenwoordigers meer training nodig hebben vanuit één enkele interface.
Ons alternatief voor Outlook biedt handige hybride ticketstromen die ervoor zorgen dat u niet verdwaalt in de wirwar van klantencommunicatie die via verschillende kanalen binnenkomt.
LiveAgent, het perfecte alternatief voor Outlook, zorgt ervoor dat meerdere ondersteuningsmedewerkers kunnen samenwerken zonder elkaars werk te wissen. Vertegenwoordigers worden gewaarschuwd als ze tickets bekijken waaraan al wordt gewerkt.
LiveAgent beschikt over de rijkste automatiseringsregels, waardoor het het perfecte alternatief voor Outlook is. Stroomlijn processen door alledaagse taken te automatiseren, zoals het toewijzen van tags en verantwoordelijkheden of het opvolgen van emails.
Alternatieven voor Outlook wijzen automatisch tags toe aan elke inkomende email om ervoor te zorgen dat u de inhoud in één oogopslag kunt zien zonder deze te openen. Dit maakt het zoeken naar emails sneller en handiger.
Maak mappen en submappen in de vorm van afdelingen. Zorg ervoor dat elke email automatisch naar de juiste afdeling wordt gerouteerd met automatiseringsregels of door handmatige hertoewijzingen.
Wijs duidelijke verantwoordelijkheden toe aan meerdere afdelingen en vertegenwoordigers. Zorg ervoor dat er geen email door de kieren valt en onbeantwoord blijft dankzij uw nieuw alternatief voor Outlook.
Bekijk, bewerk en voeg informatie toe aan ons geïntegreerd klantenrelatiebeheer (CRM) terwijl u emails beantwoordt vanuit één interface. Voeg aangepaste velden toe, zoals schoenmaat of tijdzone, om uw klantenservice persoonlijker te maken.
Geef meer informatie over een bepaalde email, klant of oplossingsproces. Uw collega’s kunnen deze opmerkingen op elk moment bekijken terwijl ze een bepaalde email of vraag oplossen.
We gebruikten Outlook om emails of sociale media-waarschuwingen van klanten en nieuwe en potentiële klanten te volgen en erop te reageren. We werden dagelijks geconfronteerd met een aantal problemen, zoals emails die per ongeluk worden verwijderd of niet worden beantwoord, emails niet kunnen vinden omdat ze geen referentienummers hadden, achterblijven en dezelfde emails worden beantwoord door verschillende personeelsleden. LiveAgent heeft al deze problemen opgelost.
Mike S. – Director – 5/5
Het afhandelen van vragen van klanten met Outlook was erg moeilijk met een team van mensen dat een inbox deelde, en LiveAgent zorgt voor efficiëntie.
Gebruiker in informatietechnologie en services – 4.5 / 5
In vergelijking met een gedeelde Outlook-inbox kunnen we emails toewijzen met tags die niet alleen aangeven voor wie de email is, waar het onderwerp over gaat, maar ook trefwoorden waarop we kunnen zoeken. Dit heeft ons geholpen om meerdere inboxen te creëren voor kleinere delen van ons bedrijf, waardoor we onze klanten efficiënter kunnen helpen.
Michael B – 4.5/5
Ik vind het leuk hoe u met LiveAgent verzoeken kunt categoriseren, doorlooptijden kunt toewijzen en veel dingen kunt automatiseren die erg tijdrovend zijn in Outlook.
Anonieme beoordelaar – Logistiek en supply chain – 5/5
Gemakkelijk te gebruiken en in te stellen, heeft veel handige functies – voor mij persoonlijk vooral de automatisering van tags (regels en tijdsregels) die helpen bij het beheren van uw tickets. Voordat ik Outlook + ZOHO + Zoiper gebruikte (voor telefoongesprekken), gebruik ik nu LiveAgent voor alle 3 en kan ik notities toevoegen en de telefoonopname op het ticket krijgen.
Anonieme recensent – Beheerder van personeelszaken – 5/5
Ik begon met een op Outlook gebaseerd systeem en het zoeken naar emails, zelfs een week oud, was een test van pijn. Met LiveAgent heeft de mogelijkheid om onze emails automatisch te ordenen, met tags, personen, mappen, aangepaste filters, getimede kleuren, enz. Het afhandelen van emails zo veel gemakkelijker gemaakt. Ik hoef zelden langer dan een minuut te zoeken om te vinden wat ik zoek.
Robert S. – Assistant Client Services Supervisor – 4.5 / 5
LiveAgent, het beste alternatief voor Outlook op de markt, is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2021.
Sluit u aan bij bedrijven als Yamaha, BMW en Huawei om een optimale klantenservice te bieden. Met LiveAgent is het eenvoudig.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar