Op zoek naar een alternatief voor Outlook?

Microsoft Outlook is een geweldig email programma dat door veel bedrijven gebruikt wordt. Het heeft veel handige functies voor individueel emailbeheer, maar als het gaat om het gebruik van Outlook voor bedrijven, met name voor klantenondersteuning zijn er een aantal beperkingen.

Outlook ondersteunt bijvoorbeeld geen algemene inbox met integraties met meerdere kanalen wat een essentiële functie is bij klantenservice. Bovendien bevorderen de functies van Outlook geen productieve samenwerking tussen vertegenwoordigers. Als u uw klantenservice naar een hoger niveau wilt brengen en op zoek bent naar een alternatief voor Outlook overweeg dan LiveAgent.

4 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Implementeer een algemene inbox in uw bedrijf en geniet van deze voordelen:

waarom liveagent 2

Verhoogde klantentevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversie ratio.

live chat verbeter tevredenheid

Verbeterde productiviteit van uw vertegenwoordigers

Verminder de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer klantenvragen op dankzij uw algemene inbox.

Verbind favoriete VoIP provider en contacten

Centraal contactpunt

Uw ondersteuningsteam kan alle klantenverzoeken van meerdere kanalen op één plaats afhandelen.

callcenter volg oproepgeschiedenis

Snellere reactietijden

De ticketfuncties helpt u om de totale tijd die u besteedt aan het oplossen van problemen van klanten te minimaliseren.

Helpdesk functies die klantenservice gemakkelijk maken

Lees verder om te ontdekken welke software functies essentieel zijn voor een succesvolle klantenondersteuning.

open inbox cleanup w2ur (1)

De algemene inbox

De ideale klantenservice software moet transparant en gemakkelijk toegankelijk zijn voor alle vertegenwoodigers binnen uw afdeling. Het moet integraties met meerdere kanalen ondersteunen en aanvullende helpdesk functies, zoals automatisering bieden. De algemene inbox van LiveAgent doet precies dat.

De algemene inbox van LiveAgent is een slimmere versie van uw huidige emailinbox. U kunt berichten verzenden en ontvangen vanaf meerdere kanalen, zoals email, live chat, sociale media of zelfs spraak- en video-oproepen. Het elimineert de noodzaak van het delen van accounts en apparaat montoring. Alle nieuwe tickets stromen automatisch door naar het LiveAgent dashboard en kunnen door alle vertegenwoordigers worden bekeken en beantwoord.

Met de algemene inbox kunt u tags, herinneringen en interne notities toevoegen, tickets voor afdelingen of specifieke vertegenwoordigers automatiseren en nog veel meer. Als u op zoek bent naar een Outlook alternatief voor uw bedrijf overweeg dan LiveAgent.

Maak gebruik van de hybride ticketstroom

Als u op zoek bent naar een Outlook alternatief voor uw bedrijf overweeg dan LiveAgent. LiveAgent maakt gebruik van de hybride ticketstroom die een essentiële functie is in klantenondersteuning omdat het de productiviteit van vertegenwoordigers verhoogt. De hybride ticketstroom zorgt ervoor dat alle tickets er hetzelfde uitzien, ongeacht het communicatie kanaal waarop ze werden ontvangen. Met de ticketstroom kunt u de geschiedenis van uw klanten volgen doorheen verschillende kanalen, maar altijd in hetzelfde hybride ticket blijven. Op deze manier heeft u alle belangrijke informatie over uw klanten en hun problematiek binnen handbereik.

Email ticketing

In de algemene inbox

De algemene inbox van LiveAgent is een slimmere versie van uw huidige email inbox. Gebruik tags, automatiseringen, herinneringen en meer!

algemene inbox
Sterke automatisering en rapportage

Automatiseer taken om tijd te besparen

Automatisering is een essentiële functie bij klantenondersteuning omdat het veel tijd bespaart. Hiermee kunt u alledaagse taken automatiseren, workflows of unieke automatiseringsregels maken op basis van uw wensen. Automatiseringsregels kunnen bijvoorbeeld automatisch tickets (in elk fase) toewijzen aan individuele vertegenwoordigers of afdelingen. Het enige dat u hoeft te doen is een “trigger” kiezen en de regel wordt uitgevoerd. In LiveAgent kunnen automatiseringsregels worden gebaseerd op elke ticketparameter, gebeurtenis of tijdsvoorwaarde.

Ga na of LiveAgent een goed Outlook alternatief is voor uw bedrijf met onze gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.

Sterke helpdesk functies

Als u op zoek bent naar een Outlook alternatief voor uw bedrijf overweeg dan LiveAgent. LiveAgent heeft meer dan 179 helpdesk functies en meer dan 40 integraties. Maak gebruik van onze sterke analyse- en rapportagefuncties, gamificatie functies, of geïntegreerde kennisbank.

Laat LiveAgent het zware werk doen zodat u zich kunt concentreren op het opbouwen van sterke relaties met uw klanten.

Ultieme helpdesk software ervaring met meerdere kanalen

LiveAgent elimineert tegenslagen bij klantenservice

Trage klantenondersteuning

Trage reactietijden

12% van de Amerikanen noemt “het gebrek aan snelheid” als hun grootste frustratie bij klantenservice. Statista.

Sociale media geïntegreerd in de helpdesk software

Gebrek aan duidelijkheid doorheen media

72% van de consumenten ervaart het feit dat ze hun probleem aan meerdere personen moeten uitleggen als een slechte klantenservice. Dimensionaal onderzoek

Gevoelens van klanten

Klanten verloop

Een derde van de consumenten zegt dat ze zouden overwegen om van bedrijf te veranderen na slechts één geval van slechte klantenservice. American Express

Nog steeds een gebrek aan goede conversie verhoudingen

Gebrek aan transparantie

72% van de consumenten geeft aan dat wanneer ze contact opnemen met de klantenservice, ze verwachten dat de vertegenwoordiger “weet wie ze zijn, wat ze hebben gekocht en dat hij inzicht heeft in hun eerdere contacten”. Microsoft

Klaar om over te schakelen naar LiveAgent

Breng uw klantenservice naar een hoger niveau

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor SMB in 2020. Dat maakt het een geweldig alternatief voor Outlook. Sluit u aan bij bedrijven zoals Yamaha, BMW, Huawei en de universiteit van Oxford en biedt een optimale klantenservice. Met LiveAgent is het eenvoudig. Start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha, O2 en de universiteit van Oxford gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.