Gratis proefperiode

Op zoek naar een alternatief voor Outlook?

LiveAgent is een geweldige keuze. Hoewel Outlook veel handige functies heeft voor individueel emailbeheer, zijn er beperkingen als het gaat om het beheren van meerdere emailadressen en het samenwerken met collega’s.

 

 

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
LiveAgent stroomlijnt meerdere klantenservicekanalen in één en dezelfde software

Outlook versus LiveAgent in één oogopslag

Onbeperkte opslag
LiveAgent
Outlook
Email-versleuteling
LiveAgent
Outlook
Aanpassingsmogelijkheden
LiveAgent
Outlook
Toegang voor meerdere gebruikers
LiveAgent
Outlook
Afzonderlijke weergave van emailtabbladen
LiveAgent
Outlook
Advertentievrije ervaring
LiveAgent
Outlook
Automatiseringsregels
LiveAgent
Outlook
Aanpasbare emailsjablonen
LiveAgent
Outlook
Gratis versie
LiveAgent
Outlook
Gratis versie
LiveAgent
Outlook
Tags
LiveAgent
Outlook
Splitsen/samenvoegen van emails
LiveAgent
Outlook
Privé-notities
LiveAgent
Outlook
Klantenrelatiebeheer
LiveAgent
Outlook
Integraties
LiveAgent
Outlook
Functies
LiveAgent
Outlook
Onbeperkte opslag
Email-versleuteling
Aanpassingsmogelijkheden
Toegang voor meerdere gebruikers
Afzonderlijke weergave van emailtabbladen
Advertentievrije ervaring
Automatiseringsregels
Aanpasbare emailsjablonen
Gratis versie
Tags
Splitsen/samenvoegen van emails
Privé-notities
Klantenrelatiebeheer
Integraties

Vertrouwd door meer dan 30.000 bedrijven en 150 miljoen eindgebruikers

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Introductie van de algemene inbox

Een slimmere versie van uw Outlook die toegang voor meerdere gebruikers ondersteunt en emails van meerdere emailadressen en communicatiekanalen stroomlijnt in één enkele inbox.

Ga voor belangrijkere informatie naar onze github.com.

Gewoon aan meerdere emailtabbladen?

Ons alternatief voor Outlook biedt meerdere tickettabbladen voor snellere probleemoplossing en gemakkelijk in- en uitchecken.

 

Meerdere-tickettabbladen-LiveAgent
Helpdesksjablonen

Aanpasbare emailsjablonen

Alternatieven voor Outlook zoals LiveAgent bieden talloze aanpassingsopties waaronder emailsjablonen.

Bouw uw sjablonen met een eenvoudige WYSIWYG-editor of schrijf een aangepaste HTML-code.

De klus sneller klaren

Ticket met meerdere verzoeken ontvangen? Splits het ticket in tweeën om een ​​snellere probleemoplossing te garanderen.

U kunt ook twee of meer tickets samenvoegen tot één om ervoor te zorgen dat er geen tijd wordt verspild aan het meerdere keren oplossen van hetzelfde verzoek.

Tickets-splitsen-LiveAgent
Inkomende en uitgaande callcentersoftware

Zich opgesloten voelen?

Ons alternatief voor Outlook biedt gratis interne in-app chats en oproepen.

Voor nog meer gemak deelt u de email-ID met uw collega’s, zodat ze niet hoeven te zoeken naar de email waarnaar u verwijst.

Handiger dan ooit

Bespaar uw vertegenwoordigers elke week meer dan 15 uur werk door vooraf gedefinieerde antwoorden op veelgestelde vragen te creëren in de vorm van standaardberichten.

 

Standaardberichten-macro's
tour 01

Rijke integraties met meerdere kanalen

Ons alternatief voor Outlook biedt uitgebreide integraties met meer dan 130 systemen van derden.

Stroomlijn uw workflow-efficiëntie door uw LiveAgent-account te verbinden met Twitter, Facebook of Instagram, talloze VoIP-providers, betalingsverwerkers of software voor het beheer van klantenrelaties (Customer Relationship Management) zoals PipeDrive.

Continue verbetering

Alternatieve voor Outlook zoals LiveAgent bieden diepgaand inzicht in uw ondersteuningsinspanningen.

Lees hoeveel emails u elke maand ontvangt, hoeveel er op tijd zijn beantwoord, welke SLA’s niet zijn gehaald en wie er verantwoordelijk voor was.

Prestatieverslag-LiveAgent

Nog een paar redenen waarom wij het beste alternatief voor Outlook zijn

Ticketsjablonen

Geef alternatieven voor Outlook een kans om uw ondersteuning te verbeteren met tijdregistratiefuncties. Ontdek welke taken het meest complex zijn of welke vertegenwoordigers meer training nodig hebben vanuit één enkele interface.

kennisbank sjablonen

Ons alternatief voor Outlook biedt handige hybride ticketstromen die ervoor zorgen dat u niet verdwaalt in de wirwar van klantencommunicatie die via verschillende kanalen binnenkomt.

 

Emailsjablonen voor marketing

LiveAgent, het perfecte alternatief voor Outlook, zorgt ervoor dat meerdere ondersteuningsmedewerkers kunnen samenwerken zonder elkaars werk te wissen. Vertegenwoordigers worden gewaarschuwd als ze tickets bekijken waaraan al wordt gewerkt.

Sjablonen voor klantenservice

LiveAgent beschikt over de rijkste automatiseringsregels, waardoor het het perfecte alternatief voor Outlook is. Stroomlijn processen door alledaagse taken te automatiseren, zoals het toewijzen van tags en verantwoordelijkheden of het opvolgen van emails.

Sterke WYSIWYG editor

Alternatieven voor Outlook wijzen automatisch tags toe aan elke inkomende email om ervoor te zorgen dat u de inhoud in één oogopslag kunt zien zonder deze te openen. Dit maakt het zoeken naar emails sneller en handiger.

Sjablonen voor callcenter

Maak mappen en submappen in de vorm van afdelingen. Zorg ervoor dat elke email automatisch naar de juiste afdeling wordt gerouteerd met automatiseringsregels of door handmatige hertoewijzingen.

Live chat sjablonen

Wijs duidelijke verantwoordelijkheden toe aan meerdere afdelingen en vertegenwoordigers. Zorg ervoor dat er geen email door de kieren valt en onbeantwoord blijft dankzij uw nieuw alternatief voor Outlook.

 

sjablonen e mail

Bekijk, bewerk en voeg informatie toe aan ons geïntegreerd klantenrelatiebeheer (CRM) terwijl u emails beantwoordt vanuit één interface. Voeg aangepaste velden toe, zoals schoenmaat of tijdzone, om uw klantenservice persoonlijker te maken.

Emailsjablonen voor business

Geef meer informatie over een bepaalde email, klant of oplossingsproces. Uw collega’s kunnen deze opmerkingen op elk moment bekijken terwijl ze een bepaalde email of vraag oplossen.

Dit is wat onze klanten te zeggen hebben

We gebruikten Outlook om emails of sociale media-waarschuwingen van klanten en nieuwe en potentiële klanten te volgen en erop te reageren. We werden dagelijks geconfronteerd met een aantal problemen, zoals emails die per ongeluk worden verwijderd of niet worden beantwoord, emails niet kunnen vinden omdat ze geen referentienummers hadden, achterblijven en dezelfde emails worden beantwoord door verschillende personeelsleden. LiveAgent heeft al deze problemen opgelost.

Mike S. – Director – 5/5

Het afhandelen van vragen van klanten met Outlook was erg moeilijk met een team van mensen dat een inbox deelde, en LiveAgent zorgt voor efficiëntie.

Gebruiker in informatietechnologie en services – 4.5 / 5

In vergelijking met een gedeelde Outlook-inbox kunnen we emails toewijzen met tags die niet alleen aangeven voor wie de email is, waar het onderwerp over gaat, maar ook trefwoorden waarop we kunnen zoeken. Dit heeft ons geholpen om meerdere inboxen te creëren voor kleinere delen van ons bedrijf, waardoor we onze klanten efficiënter kunnen helpen.

Michael B – 4.5/5

Ik vind het leuk hoe u met LiveAgent verzoeken kunt categoriseren, doorlooptijden kunt toewijzen en veel dingen kunt automatiseren die erg tijdrovend zijn in Outlook.

Anonieme beoordelaar – Logistiek en supply chain – 5/5

Gemakkelijk te gebruiken en in te stellen, heeft veel handige functies – voor mij persoonlijk vooral de automatisering van tags (regels en tijdsregels) die helpen bij het beheren van uw tickets. Voordat ik Outlook + ZOHO + Zoiper gebruikte (voor telefoongesprekken), gebruik ik nu LiveAgent voor alle 3 en kan ik notities toevoegen en de telefoonopname op het ticket krijgen.

Anonieme recensent – Beheerder van personeelszaken – 5/5

Ik begon met een op Outlook gebaseerd systeem en het zoeken naar emails, zelfs een week oud, was een test van pijn. Met LiveAgent heeft de mogelijkheid om onze emails automatisch te ordenen, met tags, personen, mappen, aangepaste filters, getimede kleuren, enz. Het afhandelen van emails zo veel gemakkelijker gemaakt. Ik hoef zelden langer dan een minuut te zoeken om te vinden wat ik zoek.

Robert S. – Assistant Client Services Supervisor – 4.5 / 5

Laat uw frustratie achter u en neem voor altijd afscheid van Outlook

LiveAgent, het beste alternatief voor Outlook op de markt, is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2021.

Sluit u aan bij bedrijven als Yamaha, BMW en Huawei om een optimale klantenservice te bieden. Met LiveAgent is het eenvoudig.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

afbeelding persoon 3

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo