Microsoft Outlook is een geweldig email programma dat door veel bedrijven gebruikt wordt. Het heeft veel handige functies voor individueel emailbeheer, maar als het gaat om het gebruik van Outlook voor bedrijven, met name voor klantenondersteuning zijn er een aantal beperkingen.
Outlook ondersteunt bijvoorbeeld geen algemene inbox met integraties met meerdere kanalen wat een essentiële functie is bij klantenservice. Bovendien bevorderen de functies van Outlook geen productieve samenwerking tussen vertegenwoordigers. Als u uw klantenservice naar een hoger niveau wilt brengen en op zoek bent naar een alternatief voor Outlook overweeg dan LiveAgent.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden aanvaard ik de algemene voorwaarden en het privacybeleid.
Implementeer een algemene inbox in uw bedrijf en geniet van deze voordelen:
LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversie ratio.
Verminder de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer klantenvragen op dankzij uw algemene inbox.
Uw ondersteuningsteam kan alle klantenverzoeken van meerdere kanalen op één plaats afhandelen.
De ticketfuncties helpt u om de totale tijd die u besteedt aan het oplossen van problemen van klanten te minimaliseren.
Lees verder om te ontdekken welke software functies essentieel zijn voor een succesvolle klantenondersteuning.
De ideale klantenservice software moet transparant en gemakkelijk toegankelijk zijn voor alle vertegenwoodigers binnen uw afdeling. Het moet integraties met meerdere kanalen ondersteunen en aanvullende helpdesk functies, zoals automatisering bieden. De algemene inbox van LiveAgent doet precies dat.
De algemene inbox van LiveAgent is een slimmere versie van uw huidige emailinbox. U kunt berichten verzenden en ontvangen vanaf meerdere kanalen, zoals email, live chat, sociale media of zelfs spraak- en video-oproepen. Het elimineert de noodzaak van het delen van accounts en apparaat montoring. Alle nieuwe tickets stromen automatisch door naar het LiveAgent dashboard en kunnen door alle vertegenwoordigers worden bekeken en beantwoord.
Met de algemene inbox kunt u tags, herinneringen en interne notities toevoegen, tickets voor afdelingen of specifieke vertegenwoordigers automatiseren en nog veel meer. Als u op zoek bent naar een Outlook alternatief voor uw bedrijf overweeg dan LiveAgent.
Als u op zoek bent naar een Outlook alternatief voor uw bedrijf overweeg dan LiveAgent. LiveAgent maakt gebruik van de hybride ticketstroom die een essentiële functie is in klantenondersteuning omdat het de productiviteit van vertegenwoordigers verhoogt. De hybride ticketstroom zorgt ervoor dat alle tickets er hetzelfde uitzien, ongeacht het communicatie kanaal waarop ze werden ontvangen. Met de ticketstroom kunt u de geschiedenis van uw klanten volgen doorheen verschillende kanalen, maar altijd in hetzelfde hybride ticket blijven. Op deze manier heeft u alle belangrijke informatie over uw klanten en hun problematiek binnen handbereik.
De algemene inbox van LiveAgent is een slimmere versie van uw huidige email inbox. Gebruik tags, automatiseringen, herinneringen en meer!
Automatisering is een essentiële functie bij klantenondersteuning omdat het veel tijd bespaart. Hiermee kunt u alledaagse taken automatiseren, workflows of unieke automatiseringsregels maken op basis van uw wensen. Automatiseringsregels kunnen bijvoorbeeld automatisch tickets (in elk fase) toewijzen aan individuele vertegenwoordigers of afdelingen. Het enige dat u hoeft te doen is een “trigger” kiezen en de regel wordt uitgevoerd. In LiveAgent kunnen automatiseringsregels worden gebaseerd op elke ticketparameter, gebeurtenis of tijdsvoorwaarde.
Ga na of LiveAgent een goed Outlook alternatief is voor uw bedrijf met onze gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.
Als u op zoek bent naar een Outlook alternatief voor uw bedrijf overweeg dan LiveAgent. LiveAgent heeft meer dan 179 helpdesk functies en meer dan 40 integraties. Maak gebruik van onze sterke analyse- en rapportagefuncties, gamificatie functies, of geïntegreerde kennisbank.
Laat LiveAgent het zware werk doen zodat u zich kunt concentreren op het opbouwen van sterke relaties met uw klanten.
12% van de Amerikanen noemt “het gebrek aan snelheid” als hun grootste frustratie bij klantenservice. Statista.
72% van de consumenten ervaart het feit dat ze hun probleem aan meerdere personen moeten uitleggen als een slechte klantenservice. Dimensionaal onderzoek
Een derde van de consumenten zegt dat ze zouden overwegen om van bedrijf te veranderen na slechts één geval van slechte klantenservice. American Express
72% van de consumenten geeft aan dat wanneer ze contact opnemen met de klantenservice, ze verwachten dat de vertegenwoordiger “weet wie ze zijn, wat ze hebben gekocht en dat hij inzicht heeft in hun eerdere contacten”. Microsoft
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor SMB in 2020. Dat maakt het een geweldig alternatief voor Outlook. Sluit u aan bij bedrijven zoals Yamaha, BMW, Huawei en de universiteit van Oxford en biedt een optimale klantenservice. Met LiveAgent is het eenvoudig. Start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha, O2 en de universiteit van Oxford gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .