Email beheer software

Maak indruk op uw klanten en verhoog hun tevredenheid.
  • ✓ Geen installatiekosten   
  • ✓ 24/7 klantenservice    
  • ✓ Geen kredietkaart nodig    
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Header-animatie
Helpdesksoftware

Wat is emailbeheersoftware?

Emailbeheersoftware is een tool die wordt gebruikt om grote hoeveelheden inkomende emails te beheren. De software beheert e-mails via een ticketsysteem dat een unieke identificatie voor elke email creëert die bekend staat als een ticket-ID. De software wijst vervolgens elke email toe aan een specifieke vertegenwoordiger of afdeling op basis van vooraf gedefinieerde geautomatiseerde workflowregels.

Wat is het verschil tussen een emailclient / webmail en emailbeheersoftware?

Webmail- en emailclients zijn minder geavanceerd en bieden minder belangrijke functies. In de kern zijn webmail- en emailclients gemaakt voor persoonlijk gebruik, terwijl emailbeheersoftware is gemaakt voor solopreneurs, bedrijven en organisaties die duizenden emails per dag ontvangen en hulp nodig hebben bij het beheren ervan.

Webmail / emailclients Emailbeheersoftware
Zeer beperkte of geen automatiseringsmogelijkheden Talloze automatiseringsopties
Rommelig met advertenties / ongewenste email Geen advertenties / ongewenste email
Geen samenwerkingsopties Gecreeërd voor samenwerking (gedeelde inbox die team-emailbeheer ondersteunt)
Gebrek aan geavanceerde filtering Tags en ticket-ID’s voor eenvoudig filteren
Geen standaardantwoorden Onbeperkt standaardantwoorden
Beperkte opslag Onbeperkte opslag
Beperkte of geen emailsjablonen Bied aanpasbare emailsjablonen aan
Beperkte contactvelden Contactvelden + een geïntegreerde CRM
Geen privé/interne notities Bied privé / interne notities aan
Geen optie om emails samen te voegen / te splitsen Aanbieding email samenvoegen / splitsen
Geen detectie van conflicten tussen vertegenwoordigersDetectie van conflicten tussen vertegenwoordigers aanbieden
Sommige bieden meerdere emailtabbladen Bied meerdere emailtabbladen aan
Geen integraties van derden Honderden integraties van derden
Geen mogelijkheden via meerdere kanalenMogelijkheden via meerdere kanalen
Mobiele emailapps aanbieden Mobiele emailapps aanbieden

Hoeveel emailadressen / emailaccounts kunt u integreren met een emailbeheertool?

Geavanceerde emailbeheertools zoals LiveAgent leggen geen limiet op het aantal emailadressen dat u met de software kunt verbinden.

Is het veilig om tools voor emailbeheer te gebruiken?

Ongetwijfeld is emailbeheersoftware vaak veiliger dan traditionele email. Stel u dit scenario voor:

  • U gebruikt Gmail of Outlook om emails van klanten op te lossen.
  • U hebt meerdere medewerkers die verschillende diensten draaien.

Natuurlijk moet u uw inloggegevens voor email met meerdere mensen delen, wat een veiligheidsrisico kan vormen, vooral als ze openbare computers gebruiken of apparaten met anderen delen.

Met een emailbeheersysteem heeft elke medewerker zijn unieke inloggegevens, dus het is veel veiliger voor u en uw hele team.

Emailaccounts verbinding

Wie kan profiteren van het gebruik van emailbeheersoftware?

Emailbeheersoftware kan een voordeel zijn voor iedereen die dagelijks duizenden emails van de klantenservice beantwoordt, ongeacht de bedrijfsgrootte. Of u nu een eenmansteam bent of een groot bedrijf, een oplossing voor emailbeheer is een noodzaak. Tal van rapporten hebben bevestigd dat het gebruik van emailondersteuningssoftware toeneemt productiviteit, verlaagt het stressniveau en bespaart uiteindelijk tijd en geld.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!


Hoe kunt u profiteren van software voor emailbeheer?

Verbeterde responstijd voor email en verhoogde klantentevredenheid

Het gebruik van software voor emailbeheer kan de reactietijd verbeteren, wat op zijn beurt de klantenervaringen en klantentevredenheid verbetert. Met geautomatiseerde workflowregels zal de software inkomende email automatisch verdelen onder uw medewerkers. Voorbij zijn de dagen van handmatige toewijzingen en het controleren van emailactiviteit.

Emailbeheersoftware verspilt geen tijd en zorgt ervoor dat iedereen een duidelijk begrip heeft van zijn verantwoordelijkheden. Zoals hierboven vermeld, verbetert dit de responstijd, omdat het verwarring, emailtracking, rondhangen en handmatig taakbeheer elimineert. Met emailbeheersoftware kunnen alle ondersteuningsmedewerkers eenvoudig inloggen op de software en beginnen met het beantwoorden van email klantenservice.

vrouw die op kantoor aan haar bureau zit en op laptop werkt en aantekeningen maakt


Verhoogt de productiviteit en verlaagt het stressniveau

Het mooie van een emailbeheersysteem is dat het veel taken op zich kan nemen en deze zelf kan oplossen. De software kan bijvoorbeeld geautomatiseerde workflowregels gebruiken om tickets op te lossen die binnen een bepaalde tijd geen reactie hebben ontvangen. De software kan ook automatische emailopvolgingen sturen naar klanten die niet op uw berichten hebben gereageerd, of OOO-berichten wanneer nodig. Dit is nog maar het topje van de ijsberg.

Het hebben van dit soort software neemt extra verantwoordelijkheid van uw schouders. Het elimineert repetitieve en alledaagse taken en verlaagt zo het stressniveau en verbetert de productiviteit. In wezen creëert het de perfecte workflow.


Bespaart geld en verhoogt het investeringsrendement

Hier is nog een reden waarom u verliefd zult worden op software voor emailbeheer. Het bespaart u geld. Wanneer uw vertegenwoordigers geen tijd verspillen aan alledaagse taken, en wanneer hun enige focus ligt op het oplossen van vragen van klanten, bespaart u geld.

Volgens Financesonline , kunt u voor elke €1 die u investeert in klantenervaring via helpdesks en vergelijkbare platforms [zoals software voor emailbeheer], een investeringsrendement van €3 behalen.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.


Elimineert apparaat- en accountbewaking

Als u nog een stap verder wilt gaan, verbindt u uw emailbeheersoftware met andere communicatiekanalen zoals live chat, telefoon of sociale media en verbeter uw productiviteit nog verder. U kunt een einde maken aan de eindeloze apparaat- en accountbewaking die zowel afleidend als onproductief is.

Door alle berichten op één plek te hebben, of het nu emails, Instagram-opmerkingen of realtime livechats zijn, wordt het nog eenvoudiger om alle voordelen van het emailbeheersysteem te maximaliseren.

Facebook connectie

Welke functies moet emailbeheersoftware hebben?

Een gedeelde algemene emailinbox

Een gedeelde algemene inbox is het belangrijkste kenmerk van software voor emailbeheer. De teaminbox kan alle berichten van meerdere emailadressen, sociale media-accounts, webchats en zelfs telefoons stroomlijnen.

Als u nog nooit met een samenwerkingsplatform zoals de algemene inbox hebt gewerkt, is dit misschien moeilijk voor te stellen, maar eerlijk gezegd is het de beste functie die de ervaringen van uw klanten en vertegenwoordigers enorm zal verbeteren. De kers op de taart is dat al uw vertegenwoordigers hun unieke login op het systeem hebben, zodat ze tegelijkertijd aan afzonderlijke problemen kunnen werken.

Algemene-inbox-functie-LiveAgent

Meer informatie over de gedeelde mailbox.

Afdelingen en verantwoordelijkheden (overdrachten)

De twee andere hoofdkenmerken van emailbeheersoftware zijn afdelingen en verantwoordelijkheden. Door verschillende afdelingen voor uw marketing-, IT-ondersteunings- of verkoopteams te creëren, kunt u uw inbox nog beter organiseren. Filteren wordt eenvoudiger en het toewijzen van verantwoordelijkheden via automatiseringsregels wordt een fluitje van een cent.

U kunt bijvoorbeeld een geautomatiseerde werkstroomregel instellen die alle emails met de woorden “reset” en “wachtwoord” automatisch doorstuurt naar de IT-afdeling of zelfs naar een toegewijde IT-ondersteuningsmedewerker.

Afdelingen in LiveAgent

Meer informatie over afdelingen of verantwoordelijkheden.


Regels voor workflowbeheer en automatisering van emailmarketing

We hebben kort ingegaan op de mogelijkheden van automatisering van emailmarketing. Er zijn talloze dingen die u kunt doen met software voor emailbeheer, van het automatisch toevoegen van tags aan emails, het toewijzen van emails aan afdelingen en vertegenwoordigers, tot emailplanning waarbij automatisch vooraf opgemaakte vervolgemails worden verzonden nadat een bepaalde periode is verstreken sinds uw laatste contact, en zelfs OOF-berichten.

Regels-functie-LiveAgent
Pas emailsjablonen aan

Meer informatie over regels.

Robuuste analysetools en rapportagefuncties

Met traditionele email is het moeilijk om te bepalen hoe goed u het doet in termen van prestaties en kwaliteit. Voldoet u aan sectornormen, zoals het gemiddelde responspercentage per email? Zijn uw klanten tevreden met de service die ze krijgen?

Interessant genoeg, volgens een onderzoek door Bain & Company , gelooft 80% van de CEO’s dat hun bedrijf superieure klantenservice levert. Slechts 8% van hun klanten is het daar echter mee eens.

Met analyse- en rapportagefuncties voor emailbeheersoftware kunt u verbeterpunten identificeren dankzij echte gegevensinzichten.

Rapportagedashboard in Liveagent


Meer informatie over analyses en rapportage.

Functies voor teamsamenwerking en detectiie van conflicten

Sommige webmails (namelijk Gmail) bieden een geïntegreerde chatservice. De meeste emailclients / webmails doen dat echter niet, waardoor ze onvoldoende zijn als het gaat om samenwerking. Naar onze mening is het contraproductief om externe chattools te gebruiken, omdat het moeten schakelen tussen tools ervoor kan zorgen dat u uw gedachtengang verliest en ook kostbare tijd verspilt.

Emailbeheersoftware zoals LiveAgent biedt geïntegreerde interne chat- en belopties, waardoor het super eenvoudig is om contact op te nemen met uw collega’s als u het gevoel hebt vast te zitten.

Bovendien hebben tools zoals LiveAgent functies voor het detecteren van conflicten tussen vertegenwoordigers. Deze functies zorgen ervoor dat geen enkele email tweemaal wordt beantwoord. Ze waarschuwen elke vertegenwoordiger die een email bekijkt waaraan wordt gewerkt, zodat er geen sprake is van dubbel werk of per ongeluk wissen van werk.

Detectie van conflicten tussen vertegenwoordigers


Meer informatie over detectie van conflichten tussen vertegenwoordigers, interne chats, of interne oproepen.

Aanpasbare emailsjablonen

Een andere functie die ontbreekt in het arsenaal aan traditionele emailclients/webmail zijn aanpasbare emailsjablonen die kunnen worden gebruikt voor het verzenden van marketingemails zoals nieuwsbrieven, klantenservice-emails zoals emails voor het opnieuw instellen van wachtwoorden of transactionele emails die een bestelling bevestigen. Natuurlijk zijn aanpasbare e-mailsjablonen beschikbaar in Het emailbeheerplatform van LiveAgent.

Emailsjablonen

Meer informatie over emailsjablonen.

CRM en aangepaste CRM-velden

Om het nog beter te maken, heeft emailbeheersoftware geweldige functies voor klantenrelatiebeheer (CRM). Afgezien van een geïntegreerde CRM die altijd bij de hand is, kunt u aangepaste informatie over uw klanten vastleggen die u kan helpen een meer deskundige en persoonlijke klantenservice te bieden.

CRM

Meer informatie over CRM.

Meerdere ticket-/emailtabbladen

Bang om meerdere emailtabbladen te missen? Niet nodig. Emailbeheersoftware biedt deze functie ook. Het stelt u in staat om meerdere emails tegelijk te beantwoorden, door simpelweg te schakelen tussen emailtabbladen. Deze functie is vooral handig in combinatie met standaardantwoorden / vooraf gedefinieerde antwoorden.


Meer informatie over meerdere tickettabbladen.

Emailtags

Een ander kenmerk dat traditionele emailclients missen, maar prominent aanwezig zijn in emailbeheersoftware, zijn tags. Tags worden gebruikt om de inhoud van een email in één oogopslag te kunnen filteren, ordenen en bekijken.

Meer informatie over tags.

Taakmanagers en SLA-bewakingsfuncties

Geavanceerde software voor emailbeheer bevat functies die fungeren als taakbeheerders en agenten informeren over emails met hoge prioriteit/kritiek die moeten worden opgelost. Over het algemeen zijn de emails (tickets) die verschijnen in de taakbeheerder lange tijd niet beantwoord of zijn ze gekoppeld aan SLA’s (service level agreements).

helpdesksoftware-functies-LiveAgent-SLA's

Meer informatie over de Afhandel-knop.

Persoonlijke notities

Met privénotities in emailbeheersoftware kunt u extra informatie vrijgeven over een bepaalde email, klant of oplossingsproces. Uw collega’s kunnen deze notities op elk moment bekijken wanneer ze een bepaalde mail/query oplossen. Als u wilt, kunt u ook privénotities gebruiken als herinnering.

Ticket-notities-LiveAgent

Meer informatie over notities.

Standaardberichten en vooraf gedefinieerde antwoorden

Standaardantwoorden zijn een andere geweldige functie die deel uitmaakt van software voor emailbeheer. Hiermee kunt u vooraf gedefinieerde antwoorden maken op de meest gestelde vragen van uw klant. Wanneer u een email ontvangt die een generiek antwoord op een dergelijke vraag vereist, kunt u uzelf tijd besparen door simpelweg op de standaardantwoordknop te klikken en het gewenste antwoord te selecteren.

Standaardberichten
Voorbeeld van standaardberichten

Meer informatie over standaardantwoorden.

Ticket splitsen / samenvoegen

Emailbeheertools zoals LiveAgent bieden het splitsen en samenvoegen van tickets. De functie is uniek en kan de oplossingstijden en de efficiëntie van vertegenwoordigers verbeteren. Als een inkomende email bijvoorbeeld meerdere problemen oproept en moet worden opgelost door meerdere afdelingen (zoals verkoop en IT), kan de email in tweeën worden gesplitst om een snellere probleemoplossing te garanderen.

Als een klant u meerdere emails over hetzelfde probleem stuurt, kunnen de emails ook worden samengevoegd tot één emailthread.

Ticket splitsen

Meer informatie over gesplitste tickets en samenvoegen van tickets.

Integraties van derden

De meeste emailbeheersoftware biedt integraties van derden om de perfecte workflow te garanderen. Er kunnen integraties worden gemaakt met betalingsverwerkers, systemen voor klantenrelatiebeheer, apps voor sociale media en meer.

Als deze integraties aanwezig zijn, hoeven vertegenwoordigers zich niet aan te melden bij apps van derden en gegevens in twee systemen in te voeren.

LiveAgent integraties

Bekijk alle integraties.

Interne kennisbank en onbeperkte opslagruimte

Beperkte emailopslag is iets waar we allemaal dagelijks tegen vechten, toch? Niet als u emailbeheersoftware gebruikt! Tools zoals LiveAgent bieden onbeperkte emailgeschiedenis. U hoeft geen emails te verwijderen als u dat niet wilt, en er zijn geen opgelegde limieten voor documentopslag. U kunt een onbeperkt aantal interne documenten, handleidingen en best practices in de software zelf opslaan.

Meer informatie over intern kennisbeheer.

Try LiveAgent

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Hoe u de juiste emailbeheersoftware vindt

Overtuigd dat emailbeheersoftware de juiste oplossing is voor u en uw bedrijf? Geweldig, lees verder om erachter te komen hoe u de juiste tool voor emailbeheer kiest.

Schrijf uw vereisten op en doe wat onderzoek

De eerste stap op weg naar het vinden van de juiste software voor het volgen van email is om uw vereisten op te schrijven en rekening te houden met uw budget, aangezien elke emailserviceprovider een ander scala aan functies biedt. Wilt u een tool die eenvoudig wordt gebruikt voor het beheren van emails? Wilt u een tool die ook andere berichten in uw inbox zal stroomlijnen? Welke extra functies hebt u nodig? Is het een schaalbare emailservice?

Zodra u een lijst met uw vereisten hebt opgesteld, is het tijd om wat onderzoek te doen. We raden aan om naar elke dienstverlener te kijken ’:

Zodra u alle software heeft doorgelicht en weet welke u wilt testen, is het tijd om een gratis proefversie te maken.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Maak gratis proefaccounts en testfuncties

Nadat u uw beste keuzes hebt geselecteerd, is het tijd om een gratis proefversie te maken. We raden u aan alle belangrijke functies te testen en er zo vertrouwd mogelijk mee te raken. Probeer:

  • Verbind meerdere emailadressen met uw teaminbox
  • Stel integraties in
  • Nodig vertegenwoordigers/emailgebruikers uit in uw software
  • Creëer afdelingen voor uw IT-, marketing- en verkoopteams
  • Stel automatiseringsregels in om de perfecte workflow te vinden
  • Stel emailsjablonen in voor kritieke emails

Terwijl u alles test, maakt u aantekeningen van wat u leuk vindt en wat niet. U ziet snel welk emailplatform het beste aansluit bij uw behoeften. Als uw gratis proefperiode te snel verloopt en u extra tijd wilt om alle functies te testen, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenondersteuning.

De meeste leveranciers van emailbeheersoftware zullen uw proefperiode graag met een paar weken verlengen.

Onderscheidingen

Happy customers are the best customers

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

View more

Badges

Boek een demo / spreek met een salesmanager

Als u niet kunt kiezen tussen twee emailbeheersoftware, boek een demo en spreek met het verkoopteam. Presenteer een lijst van wat u zou willen bereiken, stel vragen en maak aantekeningen van de service die u ontvangt.

Over het algemeen kan het gedrag van uw het gedrag van uw verkoopmanager een goede indicatie zijn van hoe u wordt behandeld door de klantenserviceteams van de leverancier als u een betalende klant bent. Als u het gevoel heeft dat ze goed geïnformeerd zijn over het product en altijd klaar staan om u te helpen, kunt u er zeker van zijn dat u een goede beslissing neemt.

Als u echter het gevoel heeft dat ze uw vragen niet kunnen beantwoorden en niet oprecht geïnteresseerd zijn in uw succes, moet u voor een andere emailbeheersoftware gaan.

Wat is een goede prijs voor emailbeheersoftware?

Dit is een moeilijke vraag om te beantwoorden. De meeste software voor emailbeheer is gebaseerd op een abonnement, dus u kunt verwachten dat u in maandelijkse termijnen betaalt. Elke emailbeheersoftware is echter anders in wat het biedt op het gebied van functies, integraties en vertegenwoordigerszitjes.

Als we kijken naar betrouwbare softwarebeoordelingssites, kunnen we zeggen dat een normale prijsklasse varieert van €15 – €39 per vertegenwoordiger per maand.

Als deze prijsklasse te hoog voor u is, overweeg dan een gratis tool voor emailbeheer.

Wat is goede kostenloze emailbeheersoftware?

Hoewel gratis tools voor emailbeheer veel voorkomen, zijn ze beperkter in termen van functies.

Niet om op te scheppen, maar LiveAgent biedt een redelijk goed en gratis emailbeheerplan dat nog steeds een groot arsenaal aan gratis functies biedt. Bijvoorbeeld gratis aanbiedingen van LiveAgent:

  • 1 emailadres integratie
  • Basis rapportage
  • Kennisbank beheer
  • Een ticketgeschiedenis van 7 dagen
  • 1 chatknop en 1 telefoonnummer integratie
  • Email samenvoegen en splitsen
  • Aangepaste CRM-ticketvelden
  • Taak beheer
  • Tags
  • Privé notities
  • Email overdrachten
  • Meerdere emailtabbladen
  • 24/7 klantenondersteuning

Looking to streamline your email communication and improve your customer support?

LiveAgent can help you manage all your emails in one place, automate your workflows, and provide faster, more personalized responses to your customers.

Frequently asked questions

Wat is emailbeheersoftware?

Emailbeheersoftware is een tool die wordt gebruikt om grote hoeveelheden inkomende emails te beheren. De software beheert emails via een ticketsysteem dat een unieke identificatie voor elke email creëert, ook wel een ticket-ID genoemd. De software wijst vervolgens elke email toe aan een specifieke agent of afdeling op basis van vooraf gedefinieerde workflowregels.

Wat is het verschil tussen een emailclient/webmail en software voor emailbeheer?

Webmail- en emailclients zijn minder geavanceerd en bieden minder functies. In de kern zijn webmail- en emailclients gemaakt voor persoonlijk gebruik, terwijl emailbeheersoftware is gemaakt voor solopreneurs, bedrijven en organisaties die grote hoeveelheden email ontvangen en hulp nodig hebben bij het beheren ervan.

Wie kan profiteren van het gebruik van emailbeheersoftware?

E-mailbeheersoftware kan een voordeel zijn voor iedereen die dagelijks duizenden emails beantwoordt. Of u nu een eenmansteam bent of een groot bedrijf, een oplossing voor emailbeheer is een noodzaak. Talloze rapporten hebben bevestigd dat het gebruik van emailondersteuningssoftware de productiviteit verhoogt, het stressniveau verlaagt en uiteindelijk tijd en geld bespaart.

Pas onze sjablonen voor klantenwaardering rechtstreeks in LiveAgent aan en sla ze op. Emails met waardering versturen was nog nooit zo eenvoudig!

Emailsjablonen voor klantenwaardering

Emails over klantenwaardering zijn zeer belangrijk in de huidige markt, gezien de concurrentie en het feit dat 80% van de toekomstige inkomsten van een bedrijf zal komen van 20% van hun bestaande klanten. Het versturen van bedankmails kan de klanttevredenheid verhogen, loyaliteit stimuleren en mond-tot-mondreclame vergroten. Emails met "Bedankt" in de onderwerpregel hebben een hogere openings- en klikfrequentie. Er zijn 10 basistypen van "Bedankt"-emails die bedrijven kunnen gebruiken om klantenwaardering te tonen.

Email blijft voor een groot aantal consumenten nog steeds een van de belangrijkste kanalen voor klantenservice. Bekijk onze gratis sjablonen voor klantenservice.

Sjablonen voor klantenservice

De tekst verkent het belang van e-mailmarketing voor bedrijven en hoe e-mailsjablonen kunnen worden gebruikt om de klantenservice te verbeteren en de communicatie consistent te maken. Het benadrukt ook het belang van snelle en professionele klantenservice en biedt enkele voorbeeldsjablonen voor verschillende scenario's, zoals automatische antwoorden, follow-up en verontschuldigingse-mails, evenals dankbetuigingen, en het verzorgen van blije of boze klanten.

Ga vandaag nog vooruit met software voor klanteninteractie. Blijf op de hoogte van alle klantenverzoeken en verbeter de klantenervaring op alle kanalen.

Houd het duidelijk met software voor klantinteractie

LiveAgent klanteninteractie software verzamelt data over klantinteracties en zet deze om in bruikbare inzichten om de efficiëntie en productiviteit van vertegenwoordigers te verbeteren. Klanten bevelen het product sterk aan vanwege de snelle customer support en implementatie van oplossingen. LiveAgent heeft geholpen de klantentevredenheid en verkoop te verhogen.

Software voor klantervaring speelt een sleutelrol bij het verzamelen, organiseren en volgen van klantenfeedback in een modern bedrijf.

Nederlandse klantenervaring software

De tekst bespreekt vijf verschillende softwareprogramma's die bedrijven kunnen gebruiken om hun klantenservice te verbeteren en outreach-inspanningen te verspreiden. Sprinklr en Zoho Desk worden aanbevolen voor grotere bedrijven, terwijl Bitrix, SurveyMonkey CX en Startquestion beter passen bij bedrijven die hun digitale marketing willen stroomlijnen. Elk programma heeft verschillende prijsopties en voordelen, zoals automatisering en klantenondersteuning.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo