Ticketinformatieboxen slaan alle belangrijke gegevens op, te beginnen met basisinformatie zoals naam, emailadres, besturingssysteem, taal en browser. Lokaliseer de klant snel met een minimap-functie.
Wilt u een korte opmerking voor uw contactpersoon toevoegen? Geen probleem. Navigeer door de vorige ticketsessies van het contact en schakel tussen tickets. Met LiveAgent Helpdesk is alle informatie bij de hand.
Het opslaan van basisgegevens is prima, maar wat als u aanvullende aangepaste informatie over uw klanten wilt behouden? We hebben de nieuwe functie ‘Veld toevoegen’ toegevoegd aan het contactvak, zodat u allerlei soorten informatie aan uw contacten kunt toevoegen. Wilt u het verzendadres van de contactpersoon in een speciaal veld laten staan? Voeg gewoon een nieuw veld toe en vul de gegevens in.
Het verzamelen van informatie over uw klanten kan een aantal voordelen hebben voor uw ecommercebedrijf, van een duidelijker beeld van uw doelmarkt tot het verbeteren van de communicatie met klanten. Met de LiveAgent Helpdesk software kunt u bijna alle gegevens van uw klanten opslaan en beheren en hiervan genieten!
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .
We zijn op meerdere data beschikbaar