Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Functies
  • Ticket/klanteninzichten (CRM)

Ticket/klanteninzichten (CRM)

Kijk met wie u communiceert. Voeg velden toe voor elk contact om aangepaste gegevens op te slaan. Voeg notities toe, bekijk hun eerdere tickets, integreer plug-ins. Met LiveAgent bent u altijd voorbereid. Leer uw klanten beter kennen en verhoog de kwaliteit van uw helpdesk.

Als u belangrijke informatie over uw contacten bewaart, kan uw verkoop en efficiëntie snel toenemen. LiveAgent biedt een multifunctioneel vak met contactinformatie waarin u al uw contactinformatie en meer kunt opslaan!

Ticket informatiebox

Ticket/klanteninzichten (CRM)
Ticket informatiebox

Ticketinformatieboxen slaan alle belangrijke gegevens op, te beginnen met basisinformatie zoals naam, emailadres, besturingssysteem, taal en browser. Lokaliseer de klant snel met een minimap-functie.

Voordelen van het opslaan van klantengegevens

  • Verbeterde klantentevredenheid en retentie
  • De beste en meest winstgevende klanten identificeren
  • Verbeter de marketing- en verkooppraktijken van het bedrijf
  • En veel meer …

Bekijk eerdere sessies en schrijf notities

Wilt u een korte opmerking voor uw contactpersoon toevoegen? Geen probleem. Navigeer door de vorige ticketsessies van het contact en schakel tussen tickets. Met LiveAgent Helpdesk is alle informatie bij de hand.

Ticket/klanteninzichten (CRM)
Recent ticketvoorbeeld

Geavanceerde functies

Het opslaan van basisgegevens is prima, maar wat als u aanvullende aangepaste informatie over uw klanten wilt behouden? We hebben de nieuwe functie ‘Veld toevoegen’ toegevoegd aan het contactvak, zodat u allerlei soorten informatie aan uw contacten kunt toevoegen. Wilt u het verzendadres van de contactpersoon in een speciaal veld laten staan? Voeg gewoon een nieuw veld toe en vul de gegevens in.

Ticket/klanteninzichten (CRM)

Op jacht naar meer informatie?

Verbind één van de beschikbare plug-ins van derden. U vindt ze in de sectie LiveAgent-plug-ins.

Het verzamelen van informatie over uw klanten kan een aantal voordelen hebben voor uw ecommercebedrijf, van een duidelijker beeld van uw doelmarkt tot het verbeteren van de communicatie met klanten. Met de LiveAgent Helpdesk software kunt u bijna alle gegevens van uw klanten opslaan en beheren en hiervan genieten!

Record unique customer insights

Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Learn how to setup Ticket fields

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo