Ticket informatiebox

Ticketinformatieboxen slaan alle belangrijke gegevens op, te beginnen met basisinformatie zoals naam, emailadres, besturingssysteem, taal en browser. Lokaliseer de klant snel met een minimap-functie.
Voordelen van het opslaan van klantengegevens
- Verbeterde klantentevredenheid en retentie
- De beste en meest winstgevende klanten identificeren
- Verbeter de marketing- en verkooppraktijken van het bedrijf
- En veel meer …
Bekijk eerdere sessies en schrijf notities
Wilt u een korte opmerking voor uw contactpersoon toevoegen? Geen probleem. Navigeer door de vorige ticketsessies van het contact en schakel tussen tickets. Met LiveAgent Helpdesk is alle informatie bij de hand.

Geavanceerde functies
Het opslaan van basisgegevens is prima, maar wat als u aanvullende aangepaste informatie over uw klanten wilt behouden? We hebben de nieuwe functie ‘Veld toevoegen’ toegevoegd aan het contactvak, zodat u allerlei soorten informatie aan uw contacten kunt toevoegen. Wilt u het verzendadres van de contactpersoon in een speciaal veld laten staan? Voeg gewoon een nieuw veld toe en vul de gegevens in.

Op jacht naar meer informatie?
Het verzamelen van informatie over uw klanten kan een aantal voordelen hebben voor uw ecommercebedrijf, van een duidelijker beeld van uw doelmarkt tot het verbeteren van de communicatie met klanten. Met de LiveAgent Helpdesk software kunt u bijna alle gegevens van uw klanten opslaan en beheren en hiervan genieten!
Record unique customer insights
Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.
Learn how to setup Ticket fields
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Bedrijven moeten concurreren op de markt en klanttevredenheid is belangrijk. Relatiegeschenken, dankkaarten en klantenloyaliteitsprogramma's zijn cruciaal. Klantcommunicatie en klantenfeedback zijn essentieel, evenals het verzamelen van beoordelingen en getuigenissen. De klantenservice speelt een grote rol met klachtenafhandeling en klanteninterviews. Helpdesks en klantenserviceteams zijn van vitaal belang voor bedrijven.