Ticket informatiebox
Ticketinformatieboxen slaan alle belangrijke gegevens op, te beginnen met basisinformatie zoals naam, emailadres, besturingssysteem, taal en browser. Lokaliseer de klant snel met een minimap-functie.
Voordelen van het opslaan van klantengegevens
- Verbeterde klantentevredenheid en retentie
- De beste en meest winstgevende klanten identificeren
- Verbeter de marketing- en verkooppraktijken van het bedrijf
- En veel meer …
Bekijk eerdere sessies en schrijf notities
Wilt u een korte opmerking voor uw contactpersoon toevoegen? Geen probleem. Navigeer door de vorige ticketsessies van het contact en schakel tussen tickets. Met LiveAgent Helpdesk is alle informatie bij de hand.
Geavanceerde functies
Het opslaan van basisgegevens is prima, maar wat als u aanvullende aangepaste informatie over uw klanten wilt behouden? We hebben de nieuwe functie ‘Veld toevoegen’ toegevoegd aan het contactvak, zodat u allerlei soorten informatie aan uw contacten kunt toevoegen. Wilt u het verzendadres van de contactpersoon in een speciaal veld laten staan? Voeg gewoon een nieuw veld toe en vul de gegevens in.
Op jacht naar meer informatie?
Het verzamelen van informatie over uw klanten kan een aantal voordelen hebben voor uw ecommercebedrijf, van een duidelijker beeld van uw doelmarkt tot het verbeteren van de communicatie met klanten. Met de LiveAgent Helpdesk software kunt u bijna alle gegevens van uw klanten opslaan en beheren en hiervan genieten!
Record unique customer insights
Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.
Learn how to setup Ticket fields
Checklijst voor Klantenservicenormen
U hoeft niet verder te zoeken - hier is de checklijst voor klantenservicenormen die u zal helpen alle benodigdheden voor 2022 te dekken.
Investeer in ticketsoftware om klantenservicemedewerkers beter vragen van klanten op te laten lossen en daarmee tevreden klanten te behouden en bedrijfsopbrengsten te verhogen. LiveAgent is een populaire klantenservicesoftware met diverse functies. Ze bieden een kostencalculator, demo en gratis trial aan en hebben onderscheidingen en certificaten ontvangen. Het beheren van ticketsoftware is cruciaal voor snelle en efficiënte klantenservice. Best practices zijn onder meer training van vertegenwoordigers en automatisering van ticketverdeling.
Leer hoe u tijdregels instelt in LiveAgent voor klantenondersteuning, analyseer EU-wetgeving voor AI en begrijp klanteninzichten voor effectieve marketingstrategieën. Het bedrijf biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en meer. Ze sturen inloggegevens naar de mailbox van de klanten en gebruiken cookies op hun website.