Gratis proefperiode

Filters

Als u in de loop van de tijd een groot aantal tickets heeft ontvangen, kan het erg moeilijk worden om ze op te volgen en het ticket te vinden dat u nodig heeft. Daarom hebben we de filterfunctie beschikbaar gesteld om u te helpen uw werk georganiseerd te houden.

In het gedeelte tickets kunt u filters maken om tickets te sorteren op uw voorwaarden. U kunt categorieën aanmaken en de gewenste tickets ernaartoe laten lopen.

FiltersFilters

Voorbeeld

U kunt een nieuwe categorie aanmaken met de naam “Reactie vereist” met filterstatusvoorwaarden: Nieuw + Open + Uitgesteld, zodat u alle tickets die uw reactie nodig hebben in één nette categorie kunt zien.

Lijst met voorwaarden voor filters:

Toestand:

  • Beantwoord
  • Aan het bellen
  • Aan het chatten
  • Spam
  • Verwijderd
  • Nieuw
  • Open
  • Afgehandeld
  • Uitgesteld

Bron:

  • Chatknop
  • Contactformulier
  • Email
  • Facebook
  • Facebook bericht
  • Uitnodiging
  • Forum
  • Suggestie
  • Oproep
  • Oproepwidget
  • Twitter
  • Onderwerp zoals
  • Aangevraagd door
  • Toegewezen aan
  • Niet toegewezen aan
  • Afdeling
  • Afdeling (uitsluiten)
  • Bericht toegevoegd door
  • Bericht
  • Gecreëerd
  • Gewijzigd
  • SLA-niveau
  • Suggestiecategorie
  • Forumcategorie
  • Tags
  • Tags uitsluiten
  • Platform
  • Status van de bestelling
  • Prioriteit
  • Status
  • Categorie
  • Url
  • Postadres
  • Uw posities
  • Bedrijf

Kennisbankbronnen

Lees meer details

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo