Als u in de loop van de tijd een groot aantal tickets heeft ontvangen, kan het erg moeilijk worden om ze op te volgen en het ticket te vinden dat u nodig heeft. Daarom hebben we de filterfunctie beschikbaar gesteld om u te helpen uw werk georganiseerd te houden.
Filters
Voorbeeld
U kunt een nieuwe categorie aanmaken met de naam “Reactie vereist” met filterstatusvoorwaarden: Nieuw + Open + Uitgesteld, zodat u alle tickets die uw reactie nodig hebben in één nette categorie kunt zien.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .