Als u in de loop van de tijd een groot aantal tickets heeft ontvangen, kan het erg moeilijk worden om ze op te volgen en het ticket te vinden dat u nodig heeft. Daarom hebben we de filterfunctie beschikbaar gesteld om u te helpen uw werk georganiseerd te houden.
Filters
Voorbeeld
U kunt een nieuwe categorie aanmaken met de naam “Reactie vereist” met filterstatusvoorwaarden: Nieuw + Open + Uitgesteld, zodat u alle tickets die uw reactie nodig hebben in één nette categorie kunt zien.
Lijst met voorwaarden voor filters:
Toestand:
- Beantwoord
- Aan het bellen
- Aan het chatten
- Spam
- Verwijderd
- Nieuw
- Open
- Afgehandeld
- Uitgesteld
Bron:
- Chatknop
- Contactformulier
- Facebook bericht
- Uitnodiging
- Forum
- Suggestie
- Oproep
- Oproepwidget
- Onderwerp zoals
- Aangevraagd door
- Toegewezen aan
- Niet toegewezen aan
- Afdeling
- Afdeling (uitsluiten)
- Bericht toegevoegd door
- Bericht
- Gecreëerd
- Gewijzigd
- SLA-niveau
- Suggestiecategorie
- Forumcategorie
- Tags
- Tags uitsluiten
- Platform
- Status van de bestelling
- Prioriteit
- Status
- Categorie
- Url
- Postadres
- Uw posities
- Bedrijf
Zoek gemakkelijk naar kaartjes
Filter tickets op kanaal, klant of een ander aangepast filter om het zoeken gemakkelijker te maken. Probeer het vandaag nog gratis. Geen kredietkaart nodig.
Kennisbankbronnen
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.