Als u in de loop van de tijd een groot aantal tickets heeft ontvangen, kan het erg moeilijk worden om ze op te volgen en het ticket te vinden dat u nodig heeft. Daarom hebben we de filterfunctie beschikbaar gesteld om u te helpen uw werk georganiseerd te houden.
Voorbeeld
U kunt een nieuwe categorie aanmaken met de naam “Reactie vereist” met filterstatusvoorwaarden: Nieuw + Open + Uitgesteld, zodat u alle tickets die uw reactie nodig hebben in één nette categorie kunt zien.
Lijst met voorwaarden voor filters:
Toestand:
- Beantwoord
- Aan het bellen
- Aan het chatten
- Spam
- Verwijderd
- Nieuw
- Open
- Afgehandeld
- Uitgesteld
Bron:
- Chatknop
- Contactformulier
- Facebook bericht
- Uitnodiging
- Forum
- Suggestie
- Oproep
- Oproepwidget
- Onderwerp zoals
- Aangevraagd door
- Toegewezen aan
- Niet toegewezen aan
- Afdeling
- Afdeling (uitsluiten)
- Bericht toegevoegd door
- Bericht
- Gecreëerd
- Gewijzigd
- SLA-niveau
- Suggestiecategorie
- Forumcategorie
- Tags
- Tags uitsluiten
- Platform
- Status van de bestelling
- Prioriteit
- Status
- Categorie
- Url
- Postadres
- Uw posities
- Bedrijf
Zoek gemakkelijk naar kaartjes
Filter tickets op kanaal, klant of een ander aangepast filter om het zoeken gemakkelijker te maken. Probeer het vandaag nog gratis. Geen kredietkaart nodig.
Kennisbankbronnen
- Praktische tips en tips voor ticketsysteem [checklijst]
- Gratis ticketsjablonen (kopiëren en plakken) | LiveAgent
- Het belang van ticketing - LiveAgent
- Ticketbeheer [Uitgelegd]
- Kwaliteitskeuze van online ticketsysteem voor Shopify-winkels
- De 8 beste ticketsoftware voor 2022 | LiveAgent
- Klantenservice wachtrij tips om te verbeteren (+ typen)
- Ticketvelden | LiveAgent