Wat is live ondersteuining?
Live ondersteuning is een methode om een klantenservice te bieden. Het is gemaakt om informatie, ondersteuning en hulp te bieden. Hiermee kunnen klanten en bezoekers via live chat communiceren met het klantenserviceteam van een bedrijf.
Klanten kunnen klikken op de live chat-knop die op de website van het bedrijf is geplaatst en ze kunnen beginnen met communiceren. Live ondersteuning vereist altijd speciale software of applicaties. Behalve een live chatvenster bieden deze applicaties ook een onzichtbare verkeersanalyse, veilige beheercontroles en nog veel meer.
Frequently asked questions
Wat is de definitie van live ondersteuning?
Live ondersteuning is een technologie waarmee bedrijven kunnen communiceren met gebruikers die de multimediabronnen van een organisatie bezoeken. Meestal is het een live chat die beschikbaar is op de website van het bedrijf. In de meeste gevallen is het erg voordelig dat een chat op de meeste pagina's van een website verschijnt.
Heeft uw bedrijf live ondersteuning nodig?
Als u wilt dat uw bedrijf op de markt kan rekenen en ook winstgroei ziet, is live ondersteuning nodig. De hedendaagse consument vraagt vrijwel onmiddellijk om ondersteuning van bedrijven. Live support is van groot belang bij het verhogen van conversies. Hiermee kunt u het aantal annuleringen en verlaten winkelwagentjes verminderen.
Maakt LiveAgent live ondersteuning mogelijk?
LiveAgent maakt live ondersteuning mogelijk. Allereerst is het mogelijk via live chat, waardoor realtime communicatie mogelijk is. Het zorgt voor een juiste configuratie en de mogelijkheid om de chat aan te passen aan de weergave. Daarnaast kan de klant bestanden overzetten, zodat hij zijn probleem beter kan visualiseren.
Expert note
Live ondersteuning is essentieel voor bedrijven die uitstekende klantenservice willen bieden en de omzet willen vergroten door conversies te verhogen en verlaten winkelwagentjes te verminderen.

Bent u op zoek naar een beter alternatief voor LivePerson?
LiveAgent wordt geprezen door veel klanten voor het verbeteren van hun klantenservice en het verhogen van de klanttevredenheid en verkoop. Het biedt efficiënte communicatie met klanten via verschillende kanalen, zoals e-mail, sociale media en chat. Klanten vinden LiveAgent gebruiksvriendelijk en biedt geweldige functionaliteit, zoals handige rapportagefuncties. Het product wordt geprezen als betrouwbaar, redelijk geprijsd en efficiënt in het beheren van een groot aantal ondersteuningsverzoeken. Er zijn positieve commentaren over de snelle ondersteuning van het team.
Live online chat is van cruciaal belang voor moderne klantenservice, omdat het snelle en effectieve oplossingen biedt aan klanten en hun tevredenheid en loyaliteit verbetert. Bedrijven gebruiken live chat om klanten snel te helpen en de conversieratio te verhogen, terwijl de operationele kosten worden verlaagd en de klantentevredenheid wordt verbeterd. LiveAgent biedt meer dan 15 geavanceerde live chatfuncties die klanten in realtime kunnen ondersteunen, terwijl Live webchat is een soort webgebaseerde communicatie die in realtime plaatsvindt. Piekuren zijn tussen 11.00 en 15.00 uur.
Wie zijn Live Chatvertegenwoordigers?
Live chat representatives should be efficient with computers, have knowledge of the company's products/services, and display good communication skills to help customers. They cannot perform tasks outside the technical capabilities of live chat or those for which they are not authorized. LiveAgent offers various customer service software solutions and learning resources, including a blog, glossary, and webinars. Users receive login information upon signing up. The company emphasizes the use of cookies. LiveAgent integrates with other software and offers multiple pricing plans.
Er zijn drie hoofdtypen live webchat: informatief, verkoop en klantenservice. LiveAgent biedt een configureerbare live chatoptie met de mogelijkheid om bestanden te uploaden. Live chat is een belangrijk onderdeel van klantenservice met piekuren tussen 11.00 en 15.00 uur en kan de conversie verhogen, de operationele kosten verlagen en de klantentevredenheid verbeteren.