Hulp na verkoop afgehandeld door een softwaremaker of een vertegenwoordiger die er is voor het oplossen van problemen met software die updates levert en fouten in de software herstelt. Het is een werkplek of dienst die de gebruikers (klanten, medewerkers) van de instelling helpt. Het is een contactpunt, een softwareoplossing die de gebruiker gebruikt om het probleem op te lossen of een fout te melden. Het is meestal mogelijk om aan dit concept te voldoen in informatiesystemen en informatie- en communicatietechnologieën.
Terug naar woordenlijstOntvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .