Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Live chatondersteuning

Wat is live chatondersteuning?

Live chat is één van de tools van helpdesksoftware waarmee klanten via uw website contact met u kunnen opnemen.

Live chatondersteuning

Bij het kiezen van de juiste helpdeskoplossing, compleet met een systeemeigen live chatapplicatie, is het belangrijk om rekening te houden met de snelheid van de live chatwidget en met de functionaliteit. Hoe sneller de chatknopwidget wordt geladen, hoe sneller u de bezoekers van uw website kunt omzetten in betalende klanten. Bekijk deze link voor meer informatie over live chat.

Hoe kan ik chatten met de klantenservice?

Klanten kunnen in realtime communiceren met klantenondersteuningsvertegenwoordigers door gebruik te maken van een chatwidget die op de website van het bedrijf wordt geplaatst.

Houden klanten van live chat?

Zowel klanten als bedrijven zijn dol op live chatondersteuning omdat het snel, efficiënt en kosteneffectief is. Met live chat kunnen klanten binnen enkele minuten antwoord op hun vragen krijgen. Hoewel de gemiddelde responstijd voor live chatvragen van bedrijf tot bedrijf en van sector tot sector varieert, is het een algemeen aanvaarde opvatting dat live chatvragen aanzienlijk sneller moeten worden beantwoord dan emails en telefoontjes.

Als u klaar bent om te ontdekken hoe u uw klantenservice kunt verbeteren met live chat, probeer dan LiveAgent’s gratis 14-daagse proefperiode voor live chat.

Vaak gestelde vragen

Wat houdt live chatondersteuning in?

Live chatondersteuning is de mogelijkheid om via internet een tekstchat te voeren tussen de klant en het ondersteuningsteam. Door gebruik te maken van live chat kunnen klanten hun vragen stellen over de producten of diensten die door het bedrijf worden aangeboden en krijgen ze zeer snel antwoord. Live chat automatiseert en versnelt ook het werk van het klantenserviceteam.

 

Wat zijn de elementen van live chatondersteuning?

Het belangrijkste onderdeel van live chat is dat u gemakkelijk kunt communiceren. Bovendien maakt het interactie met de klant en afhandeling via emoticons, het delen van video's en spraakberichten mogelijk. Het belangrijkste is dat de cliënt op elk moment een gesprek kan beginnen en een vrijwel onmiddellijke reactie krijgt.

 

Hoe biedt LiveAgent ondersteuning voor live chat?

Live chat is een optie die beschikbaar is in LiveAgent. Hierdoor kunnen klantenserviceteams die LiveAgent gebruiken, klanten in realtime ondersteunen. Het bevat alle functionaliteiten die u nodig heeft.

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.