Gratis proefperiode

Chatgeschiedenis

Chatgeschiedenis is precies dat en het kan in verschillende scenario’s buitengewoon handig zijn. U kunt het gebruiken om eerdere vragen van klanten te bekijken, gegevens en informatie te zoeken, eerdere oplossingen voor een probleem te zoeken. De beperking ligt alleen in uw creativiteit. Bekijk de chatgeschiedenis en alle huidige chats op één scherm. Krijg direct toegang tot chatcommunicatie en filter deze op basis van uw voorkeuren. Filter uw chats op tags, afdelingen, datum, naam, etc.

Stel dat Wendy een live chatvertegenwoordiger wil vragen naar een probleem dat ze een maand geleden heeft meegemaakt. Het was opgelost, maar het gebeurde opnieuw. De live chatvertegenwoordiger kan snel het vorige chatgesprek bekijken en zien wat de oplossing was en waarom deze niet permanent was. Met deze informatie tot zijn beschikking kan de vertegenwoordiger een andere aanpak voorstellen of uitleggen wat er anders moet worden gedaan, zodat dit probleem in de toekomst niet meer terugkomt.

Wat u kunt zien in de chatgeschiedenis

  • Naam van de bezoeker
  • Naam van de vertegenwoordiger
  • Land van de bezoeker
  • Datum
  • Tijd
  • Afdeling
  • Tags

Kennisbankbronnen

Lees meer details

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .