Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Helpchat

Wat is helpchat?

Helpchat is een functie die klanten en bezoekers de mogelijkheid geeft om klantenvertegenwoordigers te bereiken. Ze kunnen ze altijd bereiken wanneer ze de website van een bedrijf bezoeken. Klantenvertegenwoordigers kunnen verschillende vragen en vragen helpen en oplossen via een helpchat. Klanten krijgen een hulp die hun tevredenheid kan verhogen en hen kan overtuigen om te kopen. Tegenwoordig is helpchat essentieel voor elk bedrijf.

Vaak gestelde vragen

Wat betekent helpchat?

Helpchat is een functie waarmee klanten de klantenondersteuning op elk moment kunnen bereiken via de website van het bedrijf. Het is een snelle vorm van communicatie met het ondersteuningsteam, waardoor de klant direct antwoord krijgt op zijn of haar vraag. Het verbetert zeker de klantenservice.

Welke basisfuncties moet elke helpchat bieden?

Er zijn verschillende functies die elke helpchat zou moeten bieden. Dit zijn vooral de mogelijkheid om in realtime een chat te draaien, waardoor de klant zeer snel een antwoord op zijn vraag kan krijgen. Een ander kenmerk is de mogelijkheid om kant-en-klare antwoorden te verzenden, waardoor deze communicatie nog sneller kan zijn. Bovendien moeten de vertegenwoordiger en de klant bestanden kunnen uploaden of afbeeldingen kunnen insluiten om hulp te bieden. Een belangrijk punt is ook de mogelijkheid om de chat aan uw eigen merk aan te passen, evenals de mogelijkheid om de klantenservice te beoordelen.

Heeft elk bedrijf helpchat nodig?

Elke organisatie die op de markt wil worden gerekend, moet een helpchat hebben. Het is een belangrijk communicatiekanaal dat door de meeste klanten wordt gewaardeerd omdat ze daar snel hulp kunnen krijgen. De chatwidget moet op elke pagina van de website staan, zodat de klant op elk moment contact kan opnemen met de klantenservice. Hierdoor wordt de klantenservice op een hoger niveau uitgevoerd en is het gemakkelijker om beslissingen te beïnvloeden

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.