Wat is helpchat?
Helpchat is a function that gives customers and visitors the possibility to reach customer representatives. They can reach them anytime, when they visit a company’s website. Customer representatives are able to help and resolve various questions and queries through a helpchat. Customers get an assistance that can raise their satisfaction and persuade them to purchase. Nowadays, helpchat is essential for every business.
Frequently Asked Questions
Wat betekent helpchat?
Helpchat is een functie waarmee klanten de klantenondersteuning op elk moment kunnen bereiken via de website van het bedrijf. Het is een snelle vorm van communicatie met het ondersteuningsteam, waardoor de klant direct antwoord krijgt op zijn of haar vraag. Het verbetert zeker de klantenservice.
Welke basisfuncties moet elke helpchat bieden?
Er zijn verschillende functies die elke helpchat zou moeten bieden. Dit zijn vooral de mogelijkheid om in realtime een chat te draaien, waardoor de klant zeer snel een antwoord op zijn vraag kan krijgen. Een ander kenmerk is de mogelijkheid om kant-en-klare antwoorden te verzenden, waardoor deze communicatie nog sneller kan zijn. Bovendien moeten de vertegenwoordiger en de klant bestanden kunnen uploaden of afbeeldingen kunnen insluiten om hulp te bieden. Een belangrijk punt is ook de mogelijkheid om de chat aan uw eigen merk aan te passen, evenals de mogelijkheid om de klantenservice te beoordelen.
Heeft elk bedrijf helpchat nodig?
Elke organisatie die op de markt wil worden gerekend, moet een helpchat hebben. Het is een belangrijk communicatiekanaal dat door de meeste klanten wordt gewaardeerd omdat ze daar snel hulp kunnen krijgen. De chatwidget moet op elke pagina van de website staan, zodat de klant op elk moment contact kan opnemen met de klantenservice. Hierdoor wordt de klantenservice op een hoger niveau uitgevoerd en is het gemakkelijker om beslissingen te beïnvloeden
KostencalculatorLeren biedt diverse softwareoplossingen voor klantenservice, VoIP-telefoonsystemen, selfservice, inkomende callcenters en klachtenbeheer. LiveAgent biedt geavanceerde functies voor efficiënte klantenondersteuning, zoals een ticketsysteem, automatisering, rapportage en gamificatie, evenals live chat en een ingebouwd callcenter. Het biedt ook een helpcenter met een kennisbank, probleemrapportformulier, live ondersteuningschat, gebruikershandleidingen en artikelen. LiveAgent is geïntegreerd en eenvoudig te gebruiken, met een instructiehandleiding die u door de activiteiten van het helpcenter leidt.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning. Met verschillende niveaus van helpdeskondersteuning en automatiseringsopties kan uw ondersteuningsteam betekenisvolle relaties opbouwen met uw klanten.
Online technische ondersteuning wordt via verschillende kanalen, zoals chat en email, aangeboden aan klanten. LiveAgent biedt verschillende functies en integraties voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystems en meer. Na aanmelding voor LiveAgent wordt een bericht met inloggegevens naar het e-mailadres gestuurd zodra het account is geïnstalleerd. Het dashboard is momenteel in opstartfase.